Sesių dvikova
Moterų įskaitos dalyvės, Jonė ir Gabrielė Aleksynaitės, važiavusios su tuo pačiu „Honda CRX“ automobiliu, trečiuoju savo bandymu trasą įveikė identišku laiku – per 59,75 sek. Tiesa už abi jas, šiek tiek greitesnė buvo Evelina Drilingienė su „Mitsubishi Colt“. Ji savo trečiuoju bandymu taip pat parodė geriausią rezultatą (59,58 sek.) ir tapo šio etapo nugalėtoja. Tačiau Jonė ir Gabrielė nusprendė galutinai išsiaiškinti, kuriai iš jų turėtų priklausyti antra vieta ir varžybų organizatoriams leidus susirungė papildomame važiavime.
Pirmoji prie vairo sėdo Jonė. Trasą ji įveikė itin tiksliai ir dar greičiau, nei per tris pirmus važiavimus – 59,35 sek., tačiau antra važiavusi Gabrielė taip pat nedarė jokių klaidų ir buvo dar beveik viena sekunde greitesnė (58,43 sek.). Taigi jai ir atiteko antroji vieta, o Jonė lipo ant trečiojo nugalėtojų pakylos laiptelio. Iš viso etape startavo septynios dailiosios lyties atstovės.
Po penkių etapų susumavus visus taškus, moterų įskaitos nugalėtoja tapo Olga Židovlenkova su „Audi TT“. Ji surinko 110 taškų. Antra liko Jonė Aleksynaitė su 72 taškais, o vos vienu tašku nuo jos atsiliko ir trečiąją vietą užėmė Evelina Drilingienė.
AWD klasė
Olga dar triumfavo ir metinėje AWD (visais ratais varomi automobiliai) klasėje. Nors Plungės etape ji liko ketvirta, tačiau bendroje įskaitoje surinkusi 99 taškus, ji tapo serijos nugalėtoja.
Paklausus Olgos, kurioje klasėje buvo sunkiau varžytis, ji neįvardijo vieno varianto.
„Varžytis tenka su savimi, su emocijomis ir su technika, o tai nepriklauso nuo to, kurioje klasėje tu važuoji. Aišku, kartais norisi vienoje ar kitoje įskaitoje geresnio rezultato, todėl kažkurioje jų tenka eksperimentuoti, tačiau tuomet – kitoje klaidų daryti jau nebegalima.
Greitoje trasoje pagal galingumą mano automobilis net atsilieka nuo varžovų. Strategija ir treniruotės padeda bent šiek tiek jiems lipti ant kulnų. Kartais reikia rinktis - važiuoti dėl publikos ar važiuoti dėl rezultato. Po paskutinio etapo supratau, kad reikia ieškoti altetnatyvos ir iš techninės pusės“, - sakė Olga Židovlenkova, įvairiose slalomo varžybose dalyvaujanti jau apie 10 metų.
Pirmas Plungėje, bei antras metinėje įskaitoje (50 taškų) buvo Daivaras Skiotys su „Subaru Impreza“. Antrą vietą Plungės etape užėmė Modestas Gedvydas su „Subaru Impreza“, atsilikęs nuo Daivaro 1,8 sek. Metinėje AWD įskaitoje jis liko trečias su 38 taškais. Trečias Plungėje buvo Tomas Geležinis, važiavęs su keturiais ratais varomu „BMW 325ix“. Jis nuo Modesto atsiliko 2 sekundes.
RWD klasė
Olga nebuvo vienintelė, kuri triumfavo dvejose „Eolto“ slalomo taurės įskaitose. Julius Povilauskas su „BMW 325ti“ taip pat tapo dviejų klasių absoliučiu nugalėtoju: RWD ir laisvojoje.
Plungės etape, RWD įskaitoje, tarp penkiolikos dalyvių jis finišavo antras. Į priekį praleidęs tik įspūdingai važiavusį Edviną Sabalį („BMW 325ti“), kuris trasą įveikė per rekordišką tos dienos laiką – 52,74 sek. Julius nuo jo atsiliko 1,97 sek. Trečią vietą etape užėmė Aidas Valuckas su „Mazda MX-5“, atsilikęs dar 0,8 sek.
Bendroje RWD įskaitoje Julius Povilauskas surinko 96 taškus. Antras liko Darius Kutavičius su 57 taškais, o trečiąją vietą užėmė Tomas Benetis su 35 taškais.
Apie šešis metus automobilių slalome dalyvaujantis Julius Povilauskas teigė, kad nebuvo lengva nugalėti dviejose įskaitose: „Labai ilgai buvau užkietėjęs priekiniais ratais varomų automobilių vairuotojas, o šiemet pirmą kartą sėdau prie galu varomo BMW vairo. Konkurencija RWD įskaitoje buvo didžiulė, ne ką lengviau buvo varžytis ir laisvojoje. Tačiau sugebėjau sau įrodyti, kad labai norint, viskas įmanoma.“
Laisvojoje klasėje – bekompromisė kova
Laisvojoje įskaitoje prie starto linijos stojo net 29 dalyviai. Čia vyko reto grožio kova, kuomet trys prizininkai tilpo vos į 0,18 sek. laiko tarpą. Pirmąją vietą užėmė Edvinas Sabalys su BMW, vos 0,03 sek. aplenkęs Edviną Januškį su „Honda Civic“. O trečią vietą užėmęs Julius Povilauskas, atsiliko dar vos 0,15 sek.
Tačiau trečioji vieta Plungėje nesutrukdė Juliui tapti laisvos klasės nugalėtoju metinėje įskaitoje. Surinkęs 70 taškų jis buvo pirmas. Antrąją vietą užėmė Vygantas Januškis su „Honda Civic“. Jo sąskaitoje 46 taškai. Vos keturiais taškais nuo jo atsiliko ir trečią vietą užėmė Darius Kutavičius su „BMW 325“.
FWD klasė
Priekiniais ratais varomų automobilių įskaitoje prie starto linijos stojo 18 dalyvių. Pirmas čia buvo Vygantas Januškis su „Honda Civic“. Jo rezultatas 54,20 sek. Antrąją vietą užėmė Aurimas Nasickis su „Peugeot“, atsilikęs 1,1 sek. Trečias finaliniame etape liko Edvinas Puidokas su „Honda Civic“. Jam iki antros vietos pritrūko 1,19 sek.
Metinėje FWD įskaitoje pirmąją vietą užėmė Mindaugas Jankauskas su „Honda CRX“, Plungėje užėmęs ketvirtąją vietą. Jo sąskaitoje 74 taškai. Antras liko Aurimas Nasickas, surinkęs 63 taškus. Trečiąją vietą užėmė Vygantas Januškis su 50 taškų.
Jaunimo klasė
Į penktąjį, finalinį „Eolto“ slalomo taurės etapą atvyko penki jaunimo įskaitos dalyviai, tarp kurių greičiausias buvo Irmantas Buivydas su „MG ZR“ automobiliu. Jo geriausias trasos įveikimo rezultatas – 1 min. 1,99 sek. Erikas Valkeris su „Mazda MX-5“ nuo Irmanto atsiliko 2,69 sek. ir užėmė antrąją vietą. Trečias buvo Karolis Kiškūnas su „Mitsubishi Carisma“, atsilikęs dar 13 sekundžių.
Surinkęs 71 tašką jaunimo įskaitos nugalėtoju tapo Erikas Valkeris. Plungės etapo nugalėtojas Irmantas Buivydas nuo jo atsiliko vos keturiais taškais ir liko antras, o trečiąją vietą užėmė Karolis Kiškūnas su 51 tašku.
Šaunu, kad jaunoji karta taip pat itin noriai dalyvauja slalomo varžybose bei iš anksto stengiasi įgauti vairavimo patirties.
„Tokio tipo varzybos leidžia išsikrauti ir gatvėse vairuoti žymiai ramiau. Žmonėms reikia užimtumo, be to, tai puiki proga užsiimti bendra veikla kad ir visai šeimai, nes yra ir jaunių klasė. Kiekvienose varžybose išmokstama kažkas naujo, daromos išvados. Neretai tą patirtį galima pritaikyti ir kasdieniniame vairavime, o pačios varžybos užgrudina ir suteikia daugiau ištvermės. Jos taip pat padeda augti jauniems sportininkams“, - apie tokių varžybų daromą teigiamą įtaką kalbėjo Olga Židovlenkova.
Jai pritarė ir kitas šios serijos dalyvis, Julius Povilauskas, triumfavęs dviejose įskaitose: „Automobilių slalomai itin reikalingi, nes čia savo vairavimo sugebėjimus tikrina ir gerina ne tik seni „slalomo vilkai“, bet ir jaunimas, kuris visuose etapuose demonstravo užsidegimą. Be to, geriau lakstyti slalome, o ne gatvėse, kur reikia būti kultūringu vairuotoju. Automobilių slalomas taip pat lavina ir įgūdžius valdant automobilį bei leidžia iškart nepasimesti ekstremaliose situacijose.“