• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol automobilių demontuotojai ir importuotojai derisi, dėl atsakomybės už nebetinkamų naudoti automobilių tvarkymą, Aplinkos ministerija svarsto konkretaus mokesčio įvedimo pagrįstumą.

REKLAMA
REKLAMA

"Jeigu transporto priemonių gamintojai ir importuotojai nesiims priemonių eksploatuoti netinkamų transporto priemonių tvarkymo sistemoms organizuoti, turėtų būti svarstomas mokesčio už aplinkos teršimą įvedimo klausimas" – penktadienį įvykusiame Europos Demontuotojų asociacijos posėdyje sakė Aplinkos ministerijos specialistas Audrius Naktinis.

REKLAMA

Automobiliai, kaip ir kiekviena prekė, turi savo vartojimo laiką. Jam pasibaigus – nebetinkamo naudoti automobilio turėtų laukti natūrali baigtis – saugus perdirbimas neteršiant gamtos.

Nebetinkamų transporto priemonių (ENTP) tvarkymo ir perdirbimą reglamentuoja ES direktyvos, kuriose keliami aplinkosauginiai reikalavimai.

REKLAMA
REKLAMA

Štai kodėl Lietuvoje oficialiai užsiregistravusių ENTP įmonių yra vos pusantro šimto. Net aštuonis kart daugiau jų veikia nelegaliai.

2002m. ES direktyvose įtvirtinus gamintojo atsakomybę, demontuotojų asociacijos lengviau atsikvėpė.

Bet „štai jau penkti metai, kai mes tik kalbame apie gamintojo ir importuotojo atsakomybę. Demontuotojai laukia jų įsijungimo, tačiau realiai nieko nevyksta.“ -teigia UAB „Ekokonsultacijos“ direktorė Lina Šleinotaitė-Budrienė.

„Demontuotojai nori mūsų finansinio indėlio, kad pagerintų savo verslo sąlygas, o mums tokios išlaidos reikštų, jog teks pabranginti parduodamą prekę- automobilį.“- sakė Auto Group Baltic atstovas Tomas Griškevičius. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų