Šią didžiulę diskoteką ant ratų į priekį išjudina „Caterpillar C7“ motoras, kuris įprastai montuojamas į sunkiąją techniką. 7.2 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų dyzelinis variklis išvysto tik 300 arklio galių, tačiau milžiniško darbinio tūrio motoras pasiekia net 1300 Nm sukimo momentą. To užtenka, jog šis galiūnas kada nors pasiektų 100 km/val. greitį.
Pagal specialų užsakymą pagamintas „Ford“ į bendro naudojimo kelius išriedėjo
2007 metais ir devyneris metus sugebėjo nuvažiuoti tik 33 tūkst. mylių arba maždaug 53 tūkst. kilometrų. Įdomu, kodėl?
Jeigu automobilių dydį vertintume pagal eilinio europiečio standartus, G klasės „Mercedes Benz“ arba „Range Rover“ priklauso didelių automobilių grupei. Jeigu tuos pačius automobilius nuvežtume į Jungtines Amerikos Valstijas, daugelis šios šalies gyventojų į juos žiūrėti kaip į vidutinio dydžio transporto priemones, nes platūs keliai ir pigus benzinas leidžia jiems mėgautis štai tokiais monstrais.
Priešais Jūsų akis - „Ford Super Truck XUV Extreme“. Milžiniškas automobilis, o tiksliau - sunkvežimis, kuriame yra viskas ko tik gali užsimanyti tituluotas boksininkas ar garsus reperis. Juk jiems tokio tipo transporto priemonės patinka.
Jeigu automobilių dydį vertintume pagal eilinio europiečio standartus, G klasės „Mercedes Benz“ arba „Range Rover“ priklauso didelių automobilių grupei. Jeigu tuos pačius automobilius nuvežtume į Jungtines Amerikos Valstijas, daugelis šios šalies gyventojų į juos žiūrėti kaip į vidutinio dydžio transporto priemones, nes platūs keliai ir pigus benzinas leidžia jiems mėgautis štai tokiais monstrais.
Priešais Jūsų akis - „Ford Super Truck XUV Extreme“. Milžiniškas automobilis, o tiksliau - sunkvežimis, kuriame yra viskas ko tik gali užsimanyti tituluotas boksininkas ar garsus reperis. Juk jiems tokio tipo transporto priemonės patinka.