Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Turbūt sutiksite su mumis, kai pasakysime, jog „JDM" fanai yra susiskirstę į dvi stovyklas : „Mitsubishi" ir „Subaru". Bent jau taip buvo anksčiau, kai abi automobilių kompanijos dalyvavo pasaulio ralio čempionate ir savo fanus džiugino agresyviais ir kelią draskančiais serijiniais automobiliais.
Jeigu pažvelgtume į „Subaru", kuri šiuo metu yra viena populiariausių markių Lietuvoje, savo asmeninę revoliuciją pradėjo 1992 metais, kai pristatė pirmosios kartos „Impreza". Kompaktiškas ir nepretenzingas sedanas turėjo pakeisti pakankamai archajišką markės įvaizdį. „Subaru" vadovai puikiai žinojo, jog norint pritraukti automobilių entuziastų būrį į savo kiemą, reikia sukurti ypatingą ir išskirtinį modelį. Pradėję galvoti apie galingesnę ir įdomesnę „Impreza" versiją, vienas iš „Subaru" valdybos narių pasiūlė kompanijai dalyvauti pasaulio ralio čempionate. Juk tai ne tik puiki reklama, bet ir gera bandymų poligono vieta.
Vos tik pasirodžiusi pasaulio ralio čempionato scenoje, subtiliai atrodanti „Impreza" skynė vieną pergalę po kitos. Išauginusi ne vieną garsų lenktynininką ir pritraukusi daugybę gerbėjų visame pasaulyje, mėlynos spalvos „Subaru" kultas šiuo metu visame pasaulyje yra beprotiškai stiprus.
Praėjus daugiau kaip 20 metų nuo pirmosios kartos „Impreza" debiuto, pasižiūrėkime į šios markės entuziastus, kurie iki šiol dievina „GC" serijos modelį. Kaip pamatysite patys, tai nėra paprastutė ketverių durų „STI", tikrai ne. Agresyviai atrodantis automobilis turi iki šiol vieną geriausių Japoniškų automobilių siluetų. Juk kiekvienas vaikas žaisdamas su mažais automobiliais turėjo ne ką kitą, bet spoileriais apkabintą modelį, kuris daugeliui tapdavo svajonių automobiliu.
Mums asmeniškai labiausiai patinka tai, jog automobilis spinduliuoja tikrąją ralio aura, kuri spinduliavo dešimtame dešimtmetyje. Pradingus pavojingai gyvybei B ralio grupei, estafetę perėmė moderni „WRC" automobilių klasė, kurioje gimė ne tik „Subaru Impreza", bet ir dar daugybę įvairių automobilių, kurie vienija automobilių entuziastus visame pasaulyje.
Už priekinio bamperio slepiasi ne šiaip sau „intercooleris".
„Subaru" markės guru puikiai žinos, jog toks spoileris gamykloje nebuvo montuojamas.
Net neįsivaizduojame kaip kukliai atrodytų šis „Impreza" be arkų patobulinimų.
Interjeras neatsilieka nuo eksterjero. Sėdynės ir ciferblatai paimti iš „GD" serijos modelio, centrinė konsolė pasiskolinta iš „GE". Šio automobilio interjeras turi beveik nieko bendro su standartiniu modeliu.
Duoklė „Subaru" markės specialistams.
Galiūno arba baudėjo širdis.
Nei pridėsi, nei atimsi.
Turbūt sutiksite su mumis, kai pasakysime, jog „JDM" fanai yra susiskirstę į dvi stovyklas : „Mitsubishi" ir „Subaru". Bent jau taip buvo anksčiau, kai abi automobilių kompanijos dalyvavo pasaulio ralio čempionate ir savo fanus džiugino agresyviais ir kelią draskančiais serijiniais automobiliais.
Jeigu pažvelgtume į „Subaru", kuri šiuo metu yra viena populiariausių markių Lietuvoje, savo asmeninę revoliuciją pradėjo 1992 metais, kai pristatė pirmosios kartos „Impreza". Kompaktiškas ir nepretenzingas sedanas turėjo pakeisti pakankamai archajišką markės įvaizdį. „Subaru" vadovai puikiai žinojo, jog norint pritraukti automobilių entuziastų būrį į savo kiemą, reikia sukurti ypatingą ir išskirtinį modelį. Pradėję galvoti apie galingesnę ir įdomesnę „Impreza" versiją, vienas iš „Subaru" valdybos narių pasiūlė kompanijai dalyvauti pasaulio ralio čempionate. Juk tai ne tik puiki reklama, bet ir gera bandymų poligono vieta.
Vos tik pasirodžiusi pasaulio ralio čempionato scenoje, subtiliai atrodanti „Impreza" skynė vieną pergalę po kitos. Išauginusi ne vieną garsų lenktynininką ir pritraukusi daugybę gerbėjų visame pasaulyje, mėlynos spalvos „Subaru" kultas šiuo metu visame pasaulyje yra beprotiškai stiprus.
Praėjus daugiau kaip 20 metų nuo pirmosios kartos „Impreza" debiuto, pasižiūrėkime į šios markės entuziastus, kurie iki šiol dievina „GC" serijos modelį. Kaip pamatysite patys, tai nėra paprastutė ketverių durų „STI", tikrai ne. Agresyviai atrodantis automobilis turi iki šiol vieną geriausių Japoniškų automobilių siluetų. Juk kiekvienas vaikas žaisdamas su mažais automobiliais turėjo ne ką kitą, bet spoileriais apkabintą modelį, kuris daugeliui tapdavo svajonių automobiliu.
Mums asmeniškai labiausiai patinka tai, jog automobilis spinduliuoja tikrąją ralio aura, kuri spinduliavo dešimtame dešimtmetyje. Pradingus pavojingai gyvybei B ralio grupei, estafetę perėmė moderni „WRC" automobilių klasė, kurioje gimė ne tik „Subaru Impreza", bet ir dar daugybę įvairių automobilių, kurie vienija automobilių entuziastus visame pasaulyje.
Už priekinio bamperio slepiasi ne šiaip sau „intercooleris".
„Subaru" markės guru puikiai žinos, jog toks spoileris gamykloje nebuvo montuojamas.
Net neįsivaizduojame kaip kukliai atrodytų šis „Impreza" be arkų patobulinimų.
Interjeras neatsilieka nuo eksterjero. Sėdynės ir ciferblatai paimti iš „GD" serijos modelio, centrinė konsolė pasiskolinta iš „GE". Šio automobilio interjeras turi beveik nieko bendro su standartiniu modeliu.
Duoklė „Subaru" markės specialistams.
Galiūno arba baudėjo širdis.
Nei pridėsi, nei atimsi.