• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujai suformuoto „Stellantis“ koncerno narė – „DS“, šią savaitę pademonstravo automobilį, kuris, gamintojo teigimu, turėtų radikaliai pakeistų skeptiškai nusiteikusių vairuotojų požiūrį į „DS“ markės ratuočius.
„DS“ modelių gamos plėtra, regis, pamažu įgauna pagreitį. Praėjusiais metais „DS“ pristatė kompaktišką „DS 3 Crossback“ krosoverį, vėliau buvo pristatytas „DS 9“ sedanas, o dabar atėjo metas gamintojui sugrįžti į kompaktiškų hečbekų klasę, kuri Europoje turi didžiulę reikšmę.

Naujai suformuoto „Stellantis“ koncerno narė – „DS“, šią savaitę pademonstravo automobilį, kuris, gamintojo teigimu, turėtų radikaliai pakeistų skeptiškai nusiteikusių vairuotojų požiūrį į „DS“ markės ratuočius.
„DS“ modelių gamos plėtra, regis, pamažu įgauna pagreitį. Praėjusiais metais „DS“ pristatė kompaktišką „DS 3 Crossback“ krosoverį, vėliau buvo pristatytas „DS 9“ sedanas, o dabar atėjo metas gamintojui sugrįžti į kompaktiškų hečbekų klasę, kuri Europoje turi didžiulę reikšmę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


4,4 metro ilgio ir 1,47 metro aukščio hečbekas net nebandys įtikti „Ford Focus“ ar „Hyundai i30“ vairuotojams. „DS“ neslepia, jog „DS 4“ pagrindinis taikinys yra „Audi A3“ bei A klasės „Mercedes-Benz“ vairuotojai.
Išskirtinumo kortą naudojantys „DS“ markės atstovai teigia, jog naujasis hečbekas sužavės šios klasės automobiliams nebūdinga surinkimo kokybe, interjero apdailos medžiagomis ir technologine pažanga, kuri visuomet buvo „DS“ automobilių stipriausioji savybė.

REKLAMA


„DS 4“ bus vienas pirmųjų automobilių, naudosiančių patobulintą „EMP2“ platformą. Palyginus su prieš tai naudota konstrukcija, gamintojo teigimu, net 70 procentų naudojamų komponentų yra visiškai nauji ir neturi nieko bendro su senaisiais. Pavyzdžiui, naujoji platforma leido dizaineriams sukurti automobilį, kuris pasižymėtų visiškai kitokiomis proporcijomis negu kiti bendraplatformiai: „Peugeot 308“ ir „Opel Astra“, kurių naujosios interpretacijos turėtų debiutuoti šiek tiek vėliau.
Bene didžiausias naujos platformos privalumas – lengvesnė hibridinės pavaros integracija. Kaip ir daugelis modernių hibridų, taip ir „DS 4“ suteiks galimybę automobilyje esančias baterijas įkrauti ir naudojant vien elektros pavarą nuvažiuoti iki 50 kilometrų siekiančią distanciją.

REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos DS 4


Nors gamintojas apie naują hibridinę pavarą kalba nenoriai, tačiau dabar žinome, jog „DS 4“ esančios hibridinės jėgainės galingumas sieks 224 arklio galias ir 360 Nm.
Jeigu hibridinę pavarą turintis modelis bus svarbi tiems, kas svajingai kiekvieną dieną galvoja apie ekologiją, „DS“ nepamiršo ir tų, kurie dar nėra pasiruošę susidraugauti su elektrifikuotomis jėgainėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DS4, DS 4 Cross, DS 4 Performance Line


„DS 4“ taip pat bus siūlomas su keliais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kurių galia svyruos nuo 130 iki 224 arklio galių. Verta pridurti, jog „DS 4“ bus siūlomas tik su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Specializuotose „DS“ automobilių atstovybėse „DS 4“ pasirodys šių metų ketvirtame ketvirtyje. Kadangi Lietuvoje tokios neturime, artimiausią „DS“ automobilių atstovybę rasite Lenkijoje.
P.S Tai bus pirmasis šios markės automobilis, kuris bus gaminamas „Opel“ gamykloje, Vokietijoje.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų