Amerikos gigantai reklamoje nusprendė potencialius klientus supažindinti su griūvančia Anderso ir Molly santuoka, o tuo pačiu ir plyštančiomis jų vaikų širdimis. Ši reklama itin reikšminga Danijai, kurioje pastaruoju metu fiksuojami įspūdingi skyrybų skaičiai.
16 minučių trukmės reklama tarsi trumpametražis filmas, kurio metu apžvelgiame užtektinai. Veiksmas vyksta Danijoje, o prasideda gruodžio mėnesį. Tėtis Andersas žaidžia su dukra Fiona, kol kieme sustoja mašina. Tai, žinoma, „Fordas“ ir iš jo išlipa mama Molly. Deja, kartu automobilyje sėdėjęs sūnus Troellsas griežtai atsisako išlipti. Sūnų „iškrapštyti“ pamėgina ir tėtis, tačiau vaikas sėdi liūdnas ir beveik nekalba, tik pasako: „Išlipsiu tik tuomet, kai prižadėsi, jog skyrybų nebus“. Deja, tėtis to prižadėti negali ir sūnus užsispyręs sėdi mašinoje iki nakties. Aplankyti mažojo broliuko užsuka vyresnė sesuo. Šis užmiega.
Jau sekančiame epizode, sausio mėnesį motina Molly su vaikais kraustosi į kitą namą. Tėtis vaikus susirenka iš mokyklos ir, žinoma, su „Fordu“ veža į naujus mamos namus. Berniukas grįžta pas mamą, tačiau dingsta dukra. Sunerimę tėvai susiskambina ir išvažiuoja ieškoti Fionos.
Abiems tėvams pasiseka rasti dukrą. Sėdinčią vieną ir liūdną ją abu randa su „Fordais“ privažiavę niūrią ir tamsią vietovę. Paskutiniame epizode – šiurpuliukus sužadinantis ramus keturių asmenų šeimos pasisėdėjimas apsikabinus.