Pasak „Alpine“ atstovų, Prancūzijoje sukurtas automobilis svers daugiau už „Alfa Romeo 4C“, tačiau bus žymiai lengvesnis už „Porsche Cayman“. Šių metų pabaigoje į serijinę gamybą pateksiantis „Alpine“ modelis svers maždaug 1100 kilogramų.
Apie automobilio jėgainę „Alpine“ atstovai kalba nenoriai, tačiau neoficialių šaltinių teigimu, moderni „A110-50“ interpretacija bus varoma 1.6 arba 1.8 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu. Atlikę keletą svarbių pakeitimų, prancūzai tikisi iš šių variklių išspausti 250 - 300 arklio galių.
Prancūzų noras sukurti idealų, kasdieninėms kelionėms tinkamą sportišką automobilį atsispindi „Alpine“ interjere. Jis nėra toks spartietiškas kaip itališkame „4C“, tačiau jam netrūksta akį traukiančių prietaisų. Surinkimo ir medžiagų kokybė taip pat neturėtų nusileisti iš Vokietijos kilusiam analogui.
Ką apie automobilį mano Tomas?
Kiekvieną savaitę, kartu su aukštais automobilių dizaino karjeros laiptais pakilusiu, neseniai prestižinį „Red Dot“ dizaino apdovanojimą laimėjusiu,
Tomu Jankausku, automobilius vertiname pagal jų išvaizdą. Šią savaitę Tomo paprašėme įvertinti „Alpine Vision Concept“ išvaizdą.
„Alpine Vision Concept - tikri WRC fanai turėtų iškart atpažinti praeityje lenktyniavusio automobilio bruožus. Nesuklysiu pasakęs, jog tai Alpine A110-50 atgimimas.“
„Esu labai maloniai nustebintas, jog Renault deda tiek jėgų norėdama atgaivinti ne tik Alpine vardą, bet ir visą prekinį ženklą. Kai daugelis šiais laikais šneka tik apie autonominius automobilius, tikras vairuotojo modelis yra tikra atgaiva. Už tai norėčiau paploti visiems Renault vadovams.“
„Automobilio priekis puikiai perteikia 1960-ųjų ralio dvasią. Puikiai įkomponuoti priešrūkiniai ir priekiniai žibintai sukuria stiprų identitetą. Sukurti puikias proporcijas padėjo ir tai, jog variklis bus pasodintas į vidurį, o ne gale kaip, kad tai buvo originaliame modelyje.“
„Šis sprendimas davė dizaineriams daugiau laisvės, ypač kai atėjo metas pagalvoti apie ratų bazės ilgį, plotį. Daugiau galimybių leido dizaineriams nubraižyti įmantresnes formas. Tai puikiai matyti žvelgiant į galinę mašinos dalį.“
„Galinis sparnas staigiai leidžiasi žemyn. Tai padeda sukurti labai žemą ir sportišką galinį automobilio siluetą. Titaniškų išmatavimų išmetimo vamzdis leidžia suprasti, kad šiame modelyje arklio galių turėtume nepritrūkti, tuo pat metu ši detalė atrodo solidžiai ir užtikrintai.“
„Salonas, kaip ir priklauso sportiškam automobiliui, turi labai mažai įvairiausių detalių, tačiau jame trūksta High Tech smulkmenų. Man labai įstrigo ekrano išpildymas : puikiai integruotas užvedimo raktas man asocijuojasi su Star Trek filmais.“
„Lieka tik tikėtis, jog serijinei gamybai paruoštas modelis bus toks pats įspūdingas kaip ir šis konceptas.“