„Fiat“ inžinieriai prie šio automobilio kūrimo prisidėjo labai nežymiai. Pačią sunkiausią dalį atliko „Mazda“ inžinieriai. Jie sukūrė platformą, struktūrą ir kitus svarbius komponentus, tuo tarpu 50% projekto sąmatos padengęs „FCA“ koncernas tik sukūrė naujas kėbulo detales, pakeitė pakabos konfigūraciją, sumontavo turbo-benzininius variklius.
„Fiat 124 Spider“ palyginus su „Mazda MX-5“ yra 139 milimetrais ilgesnis, 10 milimetrų platesnis, 2 milimetrais žemesnis. Ratų bazė yra 5 milimetrais trumpesnė už „Mazda MX-5“. Svorio skirtumas taip pat nežymus. „Fiat 124 Spider“ palyginus su „Mazda MX-5“ su 1.5 litro motoru yra 43 kilogramais sunkesnis, o už versiją su 2.0 litrų benzininiu varikliu - 4 kilogramais sunkesnis.
Kiekvienas „Fiat 124 Spider“ kabrioletas bus gaminamas ir surenkamas toje pačioje gamykloje kaip ir „Mazda MX-5“. Nesvarbu kurią versiją pasirinktumėte, itališkas kabrioletas atvyks iš Hirošimos mieste esančios „Mazda“ gamyklos.
Ką apie „Fiat 124 Spider“ mano Tomas?
„Šis automobilis - daugelio automanų svajonė. Japoniški sprendimai ir patikima technika sujungta su emocingu itališku dizainu. Ko daugiau galima norėti?“
„Manau, kad Fiat ne veltui nusprendė bendradarbiauti su Mazda. MX-5 platforma suteikia pakankamai daug laisvės kūrybai.“
„Pažvelgus į Fiat 124 Spider, puikiai matyti iš kur italai sėmėsi įkvėpimo. Man asmeniškai, automobilio išorės dizainas dvelkia Muscle tipo mašinų era. Itališka MX-5 versija atrodo žymiai sunkesnė ir didesnė bei tuo pačiu raumeningesnė.“
„Tuo tarpu automobilio interjeras išliko funkcionalus, paprastas ir nepretenzingas. Būtent tokį interjerą turi turėti į vairavimą orientuotas automobilis.“
„Nuo tos dienos, kai Fiat koncerno įsigijo Chrysler koncerną, pradėjome matyti labai įdomius, automanus džiuginančius projektus. Puikiai matyti, jog ši sąjunga duoda labai gerų vaisių.“