Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Labai ilgai galvojome, kaip reikėtų apibūdinti šį automobilį keliais sakiniais ir kodėl jis patenka į šią gėdingą rubriką. Nors daugeliui užtektų pamatyti šio automobilio nuotrauką, tačiau yra ir daugiau priežasčių.
„King Midget" nuo pat pradžių buvo „kit car" tipo automobilis, kuris buvo gaminamas ir parduodamas nuo 1946 iki 1970 metų. Jeigu palygintume su moderniais automobiliai, kurie priklauso mažų automobilių kategorijai, senasis „King Midget" būtų dar mažesnis, tačiau ties tuo keistenybės tik prasideda.
Automobilis turėjo tik vieno bėgio automatinę pavarų dėžę, tad pamirškite, jeigu norėsite važiuoti atbulomis. Automobilis taip pat buvo varomas tik vienu galiniu ratu. „King Midget" kūrėjai taupydami pinigus ir laiką, jog nereikėtų sumontuoti diferencialo, paliko automobilį su vienu varančiuoju ratu.
1951 metais kompanija pristatė truputėlį patobulintą ir atnaujintą modelio „kit car" komplektą į kurį įėjo mechaninė pavarų dėžė, važiuoklė, amortizatoriai, keli metalo gabalai. Pasak tuometinės brošiūros, automobiliui tiko bet koks vieno cilindro variklis. Jeigu neturite daug laiko, „King Midget" kūrėjai už papildomą mokestį būtų sumontavę 6 arklio galių benzininį motorą.
Tais pačiais, 1951 metais, pirkėjams buvo pasiūlyta „Model 2" versija, kuri buvo siūloma „kit car" arba pilnai surinkto automobilio pagrindu. Pilnai surinktas ir paruoštas automobilis buvo aprūpintas 0,4 litro benzininiu agregatu, kuris išvystydavo 7,5 arklio galios. Jeigu pamirštume, jog tai buvo kabrioletas, automobilis neturėjo jokių privalumų, pamirškite net ir spidometrą. Tačiau dėl itin lengvos ir palyginus stiprios konstrukcijos, automobilį mėgo studentai, o ir 500 Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių kaina buvo pakankamai maža, kaip automobiliui.
1957 metais buvo pristatyta „Model 3" versija, kuri turėjo visiškai naują platformą. Kartu su nauja platforma, „King Midget" gavo hidraulinius stabdžius, 9 arklio galių variklį ir net gi spidometrą ir kelias kitas smulkmenas, kurios priminė normalius automobilius.
Kaip bebūtų keista, automobilis buvo pakankamai populiarus, tačiau prasidėjus 1960-iems, markės paklausa smuko taip stipriai, jog kompanija nesugebėjo net susimokėti mokesčių, ko pasekoje, „King Midget" kūrėjai 1969 metais paskelbė bankrotą.
Labai ilgai galvojome, kaip reikėtų apibūdinti šį automobilį keliais sakiniais ir kodėl jis patenka į šią gėdingą rubriką. Nors daugeliui užtektų pamatyti šio automobilio nuotrauką, tačiau yra ir daugiau priežasčių.
„King Midget" nuo pat pradžių buvo „kit car" tipo automobilis, kuris buvo gaminamas ir parduodamas nuo 1946 iki 1970 metų. Jeigu palygintume su moderniais automobiliai, kurie priklauso mažų automobilių kategorijai, senasis „King Midget" būtų dar mažesnis, tačiau ties tuo keistenybės tik prasideda.
Automobilis turėjo tik vieno bėgio automatinę pavarų dėžę, tad pamirškite, jeigu norėsite važiuoti atbulomis. Automobilis taip pat buvo varomas tik vienu galiniu ratu. „King Midget" kūrėjai taupydami pinigus ir laiką, jog nereikėtų sumontuoti diferencialo, paliko automobilį su vienu varančiuoju ratu.
1951 metais kompanija pristatė truputėlį patobulintą ir atnaujintą modelio „kit car" komplektą į kurį įėjo mechaninė pavarų dėžė, važiuoklė, amortizatoriai, keli metalo gabalai. Pasak tuometinės brošiūros, automobiliui tiko bet koks vieno cilindro variklis. Jeigu neturite daug laiko, „King Midget" kūrėjai už papildomą mokestį būtų sumontavę 6 arklio galių benzininį motorą.
Tais pačiais, 1951 metais, pirkėjams buvo pasiūlyta „Model 2" versija, kuri buvo siūloma „kit car" arba pilnai surinkto automobilio pagrindu. Pilnai surinktas ir paruoštas automobilis buvo aprūpintas 0,4 litro benzininiu agregatu, kuris išvystydavo 7,5 arklio galios. Jeigu pamirštume, jog tai buvo kabrioletas, automobilis neturėjo jokių privalumų, pamirškite net ir spidometrą. Tačiau dėl itin lengvos ir palyginus stiprios konstrukcijos, automobilį mėgo studentai, o ir 500 Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių kaina buvo pakankamai maža, kaip automobiliui.
1957 metais buvo pristatyta „Model 3" versija, kuri turėjo visiškai naują platformą. Kartu su nauja platforma, „King Midget" gavo hidraulinius stabdžius, 9 arklio galių variklį ir net gi spidometrą ir kelias kitas smulkmenas, kurios priminė normalius automobilius.
Kaip bebūtų keista, automobilis buvo pakankamai populiarus, tačiau prasidėjus 1960-iems, markės paklausa smuko taip stipriai, jog kompanija nesugebėjo net susimokėti mokesčių, ko pasekoje, „King Midget" kūrėjai 1969 metais paskelbė bankrotą.