2 ) Ferrari Lusso GTC4
Praktiškesnė „F12 Berlinetta“ versija, kuri neseniai iš „Ferrari“ gamyklos išriedėjo su keliais pakeitimais. „Ferrari“ pakeitė priekinę ir galinę automobilio dalį, sumontavo naują informacijos ir pramogų sistemą, patobulino pavarų, amortizatorių veikimą, tačiau po ilgu variklio dangčiu vis dar slypi nuostabus 12 cilindrų agregatas. Puikus variklis šeimyniniam automobiliui, ar ne?
- Atmosferinis
- 6.3 litro
- 690 arklio galių
- 697 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 3,4 sekundės
3 ) Ferrari F12 tdf
Ribotos laidos, labai brangus, aštrus, triukšmingas ir nuostabių vairavimo įgūdžių reikalaujantis „Ferrari“ modelis. Daugelis žurnalistų tema rašančių žurnalistų šį automobilį pavadino pavojingu. Kodėl? Nes visi „Ferrari“ inžinierių atlikti pakeitimai leido sukurti automobilį, kurį privalo valdyti vairuotojas, o ne kompiuteriai.
- Atmosferinis
- 6.3 litro
- 780 arklio galių
- 705 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 2,9 sekundės
4 ) La'Ferrari
Net keturi iš dvylikos šiame sąraše esančių automobilių dėvi „Ferrari“ emblemą. Tai labai daug ką pasako apie patį gamintoją, ar ne? „La'Ferrari“ yra naujos kartos superautomobilis, kuriame hibridinės jėgainės efektyvumas išnaudojamas ne tausojant aplinką, bet norint kuo greičiau įveikti posūkį ar lenktynių trasą. „La'Ferrari“ neturi „EV“ režimo, kuris leistų šiai mašinai judėti į priekį naudojant tik elektros energiją. Elektros motorai šiame automobilyje atlieka tik vieną funkciją - padeda „La'Ferrari“ skristi į priekį. Tokį požiūrį į hibridines jėgaines turi tik „Ferrari“.
- Atmosferinis + elektra
- 6.3 litro
- 800 arklio galių + 163 arklio galias suteikia elektros motorai
- 0 - 100 km/val. per mažiau nei 3 sekundes
5 ) Lamborghini Aventador LP 700-4
Automobilio pasirodymo metu, daugelis ekspertų teigė, jog „Aventador“ yra paskutinis superautomobilis, kuris turės atmosferinį 12 cilindrų motorą, tačiau keletas naujausių pavyzdžių įrodė, jog automobilių pramonė dar nėra pasiruošusi atsisveikinti su V12 variklių komponuote.
- Atmosferinis
- 6.5 litro
- 700 arklio galių
- 690 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 2.9 sekundės
REKLAMA
6 ) Lamborghini Aventador LP 750-4 SV
Ribotos laidos versija, kuri už didesnę sumą pinigų jums leis įsigyti greitesnį, aštresnį, triukšmingesnį, labiau kaimynus erzinantį modelį. Ne veltui ši ribotos laidos versija dabar laikoma pačiu greičiausiu serijinėje gamyboje esančiu „Lamborghini“ modeliu.
- Atmosferinis
- 6.5 litro
- 750 arklio galių
- 690 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 2.8 sekundės
REKLAMA
7 ) Lamborghini Centenario 770-4
„Lamborghini“ mėgsta kurti ribotos laidos modelius, kurių išvaizda sugebėtų išversti iš koto net ir patį didžiausią nuobodą, kuris mano, jog „Volkswagen Passat“ yra dizaino šedevras. „Centenario“ jau spėjo pelnyti daugelio automanų simpatijas, dėl futuristiškos išvaizdos.
- Atmosferinis
- 6.5 litro
- 770 arklio galių
- 690 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 2.8 sekundės
8 ) Aston Martin V12 Vantage S
Britų atsakas visiems „Ferrari“ ir „Lamborghini“ kūriniams. Nors šio „Astin Martin“ architektūra yra pakankamai sena, tačiau britų inžinierių sugebėjimas išspausti viską iš senų komponentų turi labai daug žavesio. Šis „Aston Martin“ modelis yra paskutinis, kuris naudos senos komponuotės platformą, variklius ir pavarų dėžes. Ateityje pakeisiantis modelis turės daugybę „Mercedes Benz“ komponentų.
- Atmosferinis
- 6.0 litrų
- 573 arklio galios
- 620 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 3,9 sekundės
9 ) Aston Martin GT12
Sukurtas lenktynių trasai, tačiau tinkamas ir bendro naudojimo keliams. Taip reikėtų apibūdinti štai šį „Aston Martin“ modelį, kuris buvo išgraibstytas vos per porą dienų.
- Atmosferinis
- 6.0 litrų
- 600 arklio galių
- 625 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 3,7 sekundės
10 ) Aston Martin DB11
Daugelis šios markės entuziastų jaudinosi, jog „Aston Martin“ flagmanai atsisakys 12 cilindrų motorų ir vietoj jų sumontuos efektyvesnį 8 cilindrų jėgos agregatą. Nors toks planas „Aston Martin“ vadovų galvose buvo, tačiau galutiniame produkte išvydome modernizuotą 6.0 litrų variklį.
- Atmosferinis
- 5.2 litro
- 608 arklio galios
- 700 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 3,9 sekundės
11 ) BMW M760Li XDrive
Ne tik superautomobilių gamintojai žino, jog kompanijos vardą visame pasaulyje reprezentuojantis modelis privalo turėti atitinkamą jėgainę. Ne veltui „BMW“ flagmanas iki šiol naudoja V12 motorą.
- Turbininis
- 6.5 litro
- 610 arklio galių
- 800 Nm sukimo momentas
- Iki 100 km/val. per 3,7 sekundės
12 ) Mercedes-AMG G 65
G klasės visureigis yra savotiškas fenomenas. Automobilis neatitinka ne vieno šiuolaikiniams automobiliams keliamo reikalavimo, tačiau „Mercedes Benz“ visureigis iki šiol išlieka populiarus visame pasaulyje.
- Turbininis
- 6.0 litrų
- 530 arklio galių
- 830 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 5,3 sekundės.
13 ) Mercedes S klasė
Visa S klasės modelių gama naudoja 12 cilindrų variklius. S klasės sedanas, S klasės kupė, S klasės kupė - visi gali būti komplektuojami su 12 cilindrų agregatu.
- Turbininis
- 6.0 litrų
- 530 arklio galių
- 830 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 4,6 sekundės (sedanas)
14 ) Mercedes-AMG SL 65
Ar žinote kodėl „SL“ iki šiol nebuvo komplektuojamas su dyzeliniu varikliu? Kodėl „Mercedes Benz“ nepasidavė visuotiniam spaudimui? Nes šios kompanijos vadovų nuomone, kietą sulankstomą stogą turintis „SL“ privalo turėti TIK benzininį variklį.
- Turbininis
- 6.0 litrų
- 630 arklio galių
- 1000 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 4,0 sekundes.
15 ) Bentley
„VAG“ koncernui priklausanti markė puikiai sugebėjo išnaudoti netradicinį 12 cilindrų variklį. „Bentley“ automobiliai naudoja ne V, bet W formos agregatus, kurie iš pradžių buvo sukurti „Bugatti“ markės kūriniams, tačiau vėliau buvo pritaikyti „Audi“, „Bentley“ ir „Volkswagen“ modeliams.
- Turbininis
- 6.0 litrų
- 608 arklio galios
- 900 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 4,1 sekundės (Bentayga)
REKLAMA
16 ) Rolls-Royce
Kiekvienas „Rolls-Royce“ turi sugerti kiekvieną kelio nelygumą ir privalo turėti 12 cilindrų variklį. Visi šios markės modeliai gali būti komplektuojami su 12 cilindrų motorais, kurių galia svyruoja nuo 570 iki 630 arklio galių.
- Turbininis
- 6.5 litro
- 630 arklio galių
- 800 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 4,6 sekundės (Wraith)
17 ) Pagani Huayra
„Pagani“ daugelį metų glaudžiai bendradarbiauja su „Mercedes Benz“, kuriai šios markės darbuotojai turėtų būti dėkingi už kiekvieną 12 cilindrų motorą, kuris atkeliauja iš Vokietijos į Italiją. Jeigu „Mercedes Benz“ nuspręstų nutraukti 12 cilindrų gamybą, nenustebtume, jeigu tam priešintųsi „Pagani“ darbuotojai.
- Turbininis
- 6.0 litrų
- 730 arklio galių
- 1000 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 3,3 sekundės.
18 ) Audi A8 L W12
154 tūkst. eurų - tiek reikia savo banko sąskaitoje turėti pinigų, jog galėtumėte džiaugtis „Audi A8“ su W12 varikliu. Įdomu yra tai, jog tai yra vienas pigiausių automobilių šiame sąraše.
- Atmosferinis
- 6.3 litro
- 500 arklio galių
- 625 Nm sukimo momentas
- 0 - 100 km/val. per 4,6 sekundės