Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Apleistas automobilis nėra ypatingai retas reiškinys. Ypač Lietuvos didmiesčiuose, kur senutėlių, užmirštų, niekam nereikalingų automobilių galima rasti daugiabučių kiemuose. Įprastai tai būna apdaužytas „Renault Clio“, kerpėmis apaugusi „Lada“ ar koks kitas, niekam neįdomios vežėčios. Tuo tarpu štai ši apleistų automobilių kolekcija turėtų sukelti didžiulę emocijų bangą kiekvienam automanui.
BMW atstovybės Taragonoje, Ispanijoje, istorija išties nesuprantama. Ji priklausė verslininkui iš Miuncheno, kuris keletą dešimtmečių iš eilės džiaugėsi sėkmingai ir pelningai veikiančiu verslu. Turėdamas pastovų pajamų šaltinį, jis šios atstovybės patalpose taip pat laikė eilę skirtingų automobilių ir tiesiog džiaugėsi gyvenimo. Lyg ir, nieko neįprasto.
Iki šiol nėra žinoma dėl kokių priežasčių buvo sustabdyta BMW automobilių prekybos veikla. Galbūt pasikeitusi ekonominė situacija privertė užverti duris, o atstovybės savininko pečius pradėjo slėgti milžiniškos skolos.
Nepriklausomai nuo to, BMW atstovybėje esantys automobiliai buvo palikti likimo valiai. Žvilgtelėję į šios atstovybės vidų, ten išvystumėte kultiniu modeliu tapusį „BMW M5“, „BMW 850i“ ar „BMW 525td“ sedaną su 6 cilindrų dyzeliniu varikliu.
Be abejonės, taip pat verta paminėti BMW flagmaną – V12 variklį turintį „BMW 750i“, kuris iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti per 7,4 sekundės.
Be BMW markės automobilių šiame pastate taip pat netrūksta kitų gamintojų gaminių. Pavyzdžiui, storu dulkių sluoksniu padengti „Alfa Romeo Alfetta“ ir „Alfa Romeo GTV6“. Į kiekvieno kolekcionieriaus garažą taip pat norėtų patekti eilė „Citroën“, „Lancia“, „Jeep“ ir „NSU“ markės modeliai, bei dešimtys motociklų.
Apleistas automobilis nėra ypatingai retas reiškinys. Ypač Lietuvos didmiesčiuose, kur senutėlių, užmirštų, niekam nereikalingų automobilių galima rasti daugiabučių kiemuose. Įprastai tai būna apdaužytas „Renault Clio“, kerpėmis apaugusi „Lada“ ar koks kitas, niekam neįdomios vežėčios. Tuo tarpu štai ši apleistų automobilių kolekcija turėtų sukelti didžiulę emocijų bangą kiekvienam automanui.
BMW atstovybės Taragonoje, Ispanijoje, istorija išties nesuprantama. Ji priklausė verslininkui iš Miuncheno, kuris keletą dešimtmečių iš eilės džiaugėsi sėkmingai ir pelningai veikiančiu verslu. Turėdamas pastovų pajamų šaltinį, jis šios atstovybės patalpose taip pat laikė eilę skirtingų automobilių ir tiesiog džiaugėsi gyvenimo. Lyg ir, nieko neįprasto.
Iki šiol nėra žinoma dėl kokių priežasčių buvo sustabdyta BMW automobilių prekybos veikla. Galbūt pasikeitusi ekonominė situacija privertė užverti duris, o atstovybės savininko pečius pradėjo slėgti milžiniškos skolos.
Nepriklausomai nuo to, BMW atstovybėje esantys automobiliai buvo palikti likimo valiai. Žvilgtelėję į šios atstovybės vidų, ten išvystumėte kultiniu modeliu tapusį „BMW M5“, „BMW 850i“ ar „BMW 525td“ sedaną su 6 cilindrų dyzeliniu varikliu.
Be abejonės, taip pat verta paminėti BMW flagmaną – V12 variklį turintį „BMW 750i“, kuris iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti per 7,4 sekundės.
Be BMW markės automobilių šiame pastate taip pat netrūksta kitų gamintojų gaminių. Pavyzdžiui, storu dulkių sluoksniu padengti „Alfa Romeo Alfetta“ ir „Alfa Romeo GTV6“. Į kiekvieno kolekcionieriaus garažą taip pat norėtų patekti eilė „Citroën“, „Lancia“, „Jeep“ ir „NSU“ markės modeliai, bei dešimtys motociklų.