Tačiau Aleksandras šiose dirbtuvėse užfiksavo ir dar vieną automobilį dėvintį „Opel“ markės ženkliuką. Koks tai modelis - nežinome, tačiau mes tikimės, jog gausus automanų būrys padės jį identifikuoti.
Aleksandrui dėkojame už nuotraukas!
Apie Sovietų Sąjungos automobilių industrijos metodus buvo parašytas ne vienas straipsnis, kuriuose buvo parodoma kaip didžioji dauguma Rusijoje įsikūrę gamintojai kurdavo vakarietiškų automobilių kopijas.
„ZAZ 968“ - „NSU Prinz 4“, „ZIS 110“ - „Packard 180“, „GAZ 12“ - „Cadillac 62“, „Moskvič 402“ - „Ford Perfect“. Sąrašą galima tęsti ir tęsti, tačiau mums atrodo, kad Aleksandro dėka suradome automobilį, kuris labai primena rusišką „GAZ 21“.
Tai - „Opel Kapitan“. Į Vokietijoje esančias dirbtuves atvežtas klasikinis automobilis pratęsė sėkmingą „Kapitan“ modelių šeimos liniją. 1948 metais pasirodžiusi antroji modelio karta tapo pirmuoju „Opel“ visiškai nauju modeliu po antrojo pasaulinio karo.
Į dirbtuves atvežtas modelis buvo pagamintas šešto dešimtmečio pabaigoje. Prabangus ir ištaigingas (anuomet tai buvo pakankamai aukšto lygio automobilis) buvo komplektuojamas su šešių cilindrų varikliu, kurio pajėgumas neviršijo 80 arklio galių.
Apie Sovietų Sąjungos automobilių industrijos metodus buvo parašytas ne vienas straipsnis, kuriuose buvo parodoma kaip didžioji dauguma Rusijoje įsikūrę gamintojai kurdavo vakarietiškų automobilių kopijas.
„ZAZ 968“ - „NSU Prinz 4“, „ZIS 110“ - „Packard 180“, „GAZ 12“ - „Cadillac 62“, „Moskvič 402“ - „Ford Perfect“. Sąrašą galima tęsti ir tęsti, tačiau mums atrodo, kad Aleksandro dėka suradome automobilį, kuris labai primena rusišką „GAZ 21“.
Tai - „Opel Kapitan“. Į Vokietijoje esančias dirbtuves atvežtas klasikinis automobilis pratęsė sėkmingą „Kapitan“ modelių šeimos liniją. 1948 metais pasirodžiusi antroji modelio karta tapo pirmuoju „Opel“ visiškai nauju modeliu po antrojo pasaulinio karo.
Į dirbtuves atvežtas modelis buvo pagamintas šešto dešimtmečio pabaigoje. Prabangus ir ištaigingas (anuomet tai buvo pakankamai aukšto lygio automobilis) buvo komplektuojamas su šešių cilindrų varikliu, kurio pajėgumas neviršijo 80 arklio galių.