(nuotr.
rpauto)
„Cayman GT4“ varomas šešių cilindrų 3,8 l varikliu (283 kW / 385 AG). Jo jėga perduodama mechanine šešių bėgių pavarų dėže su dinaminiais transmisijos tvirtinimais, kurie padidina automobilio valdymo stabilumą – tai ypač jaučiama staigiuose posūkiuose. „Cayman GT4“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,4 sek., jo maksimalus greitis – 295 km/valandą. Vidutinės degalų sąnaudos sudaro 10,3 l / 100 km. Praktiškai visa važiuoklė yra sudaryta iš „911 GT3“ skirtų komponentų, o automobilio prošvaisa, palyginus su įprasta „Cayman“ versija, pažeminta 30 mm.
(nuotr.
rpauto)
Žvelgiant į automobilio išorę matyti, kad „Cayman GT4“ gana skiriasi nuo panašių kupė su varikliais gale. Trys charakteringos oro įsiurbimo angos priekyje ir didelis galinis aptakas atlieka aerodinaminę funkciją, kad automobilis būtų stipriau spaudžiamas prie žemės. GT4 versija yra pirmasis „Porsche Cayman“ modelis su abiem ašims paskirstyta aerodinamine jėga.
Dar didesnio sportiškumo ieškantys pirkėjai galės „Cayman GT4“ papildomai užsisakyti itin efektyvius, lenktynių sąlygomis patikrintus kompozicinius keramikos stabdžius „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB), vientisas anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) sėdynes, „Sport Chrono“ paketą su žiedinei trasai pritaikyta „Track Precision“ aplikacija bei „Club Sport“ komplektą – sportines sėdynes, sportinius diržus, saugos lankus ir gesinimo sistemą.
Apie „Automanų gatvę“
Šią rubriką prieš keletą metų sukūrėme tam, jog Jūs galėtumėte pasidalinti gatvėse užfiksuotų automobilių nuotraukas. Mums nesvarbu ar tai naujutėlis „Ferrari“ ar juokingai atrodantis „Fiat Punto“ su „BMW“ radiatoriaus grotelėmis.
Norite papildyti
„Automanų gatvės“ rubriką? Atsiųskite užfiksuotų automobilių nuotraukas
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.