• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

8 serija kadaise buvo vienas geidžiamiausių „BMW“ markės modelių. Sprendžiant iš automobilių entuziastų susidomėjimo, naujos kartos 8 serija taip pat bus mylima ir geidžiama.
8-os serijos „BMW“ šiame amžiuje neturėjo, tačiau naujasis „BMW 8 Series Coupe“ yra puikiai atpažįstamas dėl firminių „BMW“ akcentų. Tai į vidurį siaurėjantys priekiniai žibintai bei dviejų dalių radiatoriaus grotelės, aštrių formų variklio gaubtas bei sportiška, agresyvi išorė.
Automobilio kėbulas, valdymo technologijos ir pakaba buvo konfigūruojami siekiant sukurti idealiai valdomą prabangų automobilį. „BMW 8 Series Coupe“ kūrimo procesas vyko kartu su „BMW M8“ bei „BMW M8 GTE“ lenktynėms skirtu automobiliu.
Dėl bendro darbo kai kurios savybės kaip itin žemas svorio centras, geras aerodinaminis efektyvumas, stiprus kėbulas bei puikus masės paskirstymas tarp ašių pastebimi visuose trijuose modeliuose.
Bendros ne tik kai kurios savybės, bet ir konkretūs komponentai. Pavyzdžiui, visų modelių konstrukcija yra lengva, nes joje panaudota daug aliuminio, magnio ir anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP). Tiek lenktyninis, tiek gatvėms skirti „
BMW 8“ turi blokuojamą galinį diferencialą. Adaptyvi „M“ pakaba, aktyvus posvyrio stabilizavimas bei platesnės galinės padangos net ir sėdint prie „BMW 8 Series Coupe“ vairo gali priversti pamiršti, jog važiuojama ne lenktynių trasoje.
„BMW M850i xDrive Coupe M Performance“ su nauju, 530 AG/390 kW pasiekiančiu V8 varikliu, kol kas bus galingiausias ir greičiausias šeimos narys. Automobilis turi efektyvias „Valvetronic“ bei „Double-VANOS“ sistemas, optimizuojančias benzino įpurškimą – jos variklio galią padidina iki 68 AG/50 kW ir neprideda nei kilogramo papildomo svorio. Didžiausias šio variklio sukimo momentas – 750 Nm, pasiekiamas nuo 1 800 iki 4 600 aps./min.
„BMW 840d xDrive Coupe“ modifikacija turi 320 AG/235 kW pasiekiantį dyzelinį šešių cilindrų variklį. Jame yra du turbokompresorius valdanti „BMW TwinPower Turbo“ technologija, o dyzelinas įpurškiamas net 2 500 bar slėgiu.
Pirmieji „BMW 8 Series Coupe“ klientams bus pristatyti šių metų lapkritį, rinkoje debiutuos dvi modifikacijos.
Apie „Automanų gatvę“

Automanų gatvės“ rubrika yra žavi tuo, jog joje galima pamatyti ne tik itin brangių ar pasakiškai retų automobilių nuotraukas. Ją prieš keletą metų sukūrėme tam, jog Jūs galėtumėte pasidalinti gatvėse užfiksuotų automobilių nuotraukas, ir nesvarbu ar tai naujutėlis „Ferrari“ ar juokingai atrodantis „Fiat Punto“ su „BMW“ radiatoriaus grotelėmis.

Norite papildyti 
„Automanų gatvės“ rubriką? Atsiųskite užfiksuotų automobilių nuotraukas 
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.

8 serija kadaise buvo vienas geidžiamiausių „BMW“ markės modelių. Sprendžiant iš automobilių entuziastų susidomėjimo, naujos kartos 8 serija taip pat bus mylima ir geidžiama.
8-os serijos „BMW“ šiame amžiuje neturėjo, tačiau naujasis „BMW 8 Series Coupe“ yra puikiai atpažįstamas dėl firminių „BMW“ akcentų. Tai į vidurį siaurėjantys priekiniai žibintai bei dviejų dalių radiatoriaus grotelės, aštrių formų variklio gaubtas bei sportiška, agresyvi išorė.
Automobilio kėbulas, valdymo technologijos ir pakaba buvo konfigūruojami siekiant sukurti idealiai valdomą prabangų automobilį. „BMW 8 Series Coupe“ kūrimo procesas vyko kartu su „BMW M8“ bei „BMW M8 GTE“ lenktynėms skirtu automobiliu.
Dėl bendro darbo kai kurios savybės kaip itin žemas svorio centras, geras aerodinaminis efektyvumas, stiprus kėbulas bei puikus masės paskirstymas tarp ašių pastebimi visuose trijuose modeliuose.
Bendros ne tik kai kurios savybės, bet ir konkretūs komponentai. Pavyzdžiui, visų modelių konstrukcija yra lengva, nes joje panaudota daug aliuminio, magnio ir anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP). Tiek lenktyninis, tiek gatvėms skirti „
BMW 8“ turi blokuojamą galinį diferencialą. Adaptyvi „M“ pakaba, aktyvus posvyrio stabilizavimas bei platesnės galinės padangos net ir sėdint prie „BMW 8 Series Coupe“ vairo gali priversti pamiršti, jog važiuojama ne lenktynių trasoje.
„BMW M850i xDrive Coupe M Performance“ su nauju, 530 AG/390 kW pasiekiančiu V8 varikliu, kol kas bus galingiausias ir greičiausias šeimos narys. Automobilis turi efektyvias „Valvetronic“ bei „Double-VANOS“ sistemas, optimizuojančias benzino įpurškimą – jos variklio galią padidina iki 68 AG/50 kW ir neprideda nei kilogramo papildomo svorio. Didžiausias šio variklio sukimo momentas – 750 Nm, pasiekiamas nuo 1 800 iki 4 600 aps./min.
„BMW 840d xDrive Coupe“ modifikacija turi 320 AG/235 kW pasiekiantį dyzelinį šešių cilindrų variklį. Jame yra du turbokompresorius valdanti „BMW TwinPower Turbo“ technologija, o dyzelinas įpurškiamas net 2 500 bar slėgiu.
Pirmieji „BMW 8 Series Coupe“ klientams bus pristatyti šių metų lapkritį, rinkoje debiutuos dvi modifikacijos.
Apie „Automanų gatvę“

Automanų gatvės“ rubrika yra žavi tuo, jog joje galima pamatyti ne tik itin brangių ar pasakiškai retų automobilių nuotraukas. Ją prieš keletą metų sukūrėme tam, jog Jūs galėtumėte pasidalinti gatvėse užfiksuotų automobilių nuotraukas, ir nesvarbu ar tai naujutėlis „Ferrari“ ar juokingai atrodantis „Fiat Punto“ su „BMW“ radiatoriaus grotelėmis.

Norite papildyti 
„Automanų gatvės“ rubriką? Atsiųskite užfiksuotų automobilių nuotraukas 
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų