• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar galėtume „Mitsubishi Lancer EVO“ pavadinti kultiniu automobiliu? Mes manome, kad taip. Kaip ir daugelis to laikmečio sportiškų japoniškų automobilių, taip ir „Mitsubishi Lancer EVO“ nusipelnė vietos ant garbės lentos. Juk būtent šio automobilio pagalba „Mitsubishi“ iškovojo ne vieną pasaulio ralio čempionato taurę ir kol į WRC pasaulį neatėjo „Citroen“, dėl pirmųjų pozicijų grūmėsi su „Subaru“ ir „Ford“. 
Tuo tarpu Tomo užfiksuotas „Lancer EVO“ buvo pirmą kartą pristatytas 1996 metais. Tai buvo ketvirtoji „Lancer EVO“ evoliucija, kuri pasikeitė ne tik išoriškai, bet ir techniškai. Šis modelis svarbus buvo dar ir tuo, jog kaitino visų entuziastų kraują visame pasaulyje. Būtent ketvirtukas padėjo suformuoti „Mitsubishi“ įvaizdį visame pasaulyje.

Ar galėtume „Mitsubishi Lancer EVO“ pavadinti kultiniu automobiliu? Mes manome, kad taip. Kaip ir daugelis to laikmečio sportiškų japoniškų automobilių, taip ir „Mitsubishi Lancer EVO“ nusipelnė vietos ant garbės lentos. Juk būtent šio automobilio pagalba „Mitsubishi“ iškovojo ne vieną pasaulio ralio čempionato taurę ir kol į WRC pasaulį neatėjo „Citroen“, dėl pirmųjų pozicijų grūmėsi su „Subaru“ ir „Ford“. 
Tuo tarpu Tomo užfiksuotas „Lancer EVO“ buvo pirmą kartą pristatytas 1996 metais. Tai buvo ketvirtoji „Lancer EVO“ evoliucija, kuri pasikeitė ne tik išoriškai, bet ir techniškai. Šis modelis svarbus buvo dar ir tuo, jog kaitino visų entuziastų kraują visame pasaulyje. Būtent ketvirtukas padėjo suformuoti „Mitsubishi“ įvaizdį visame pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11666987_944767985565798_1149169535_n


Bene išskirtiniausia „Lancer EVO IV“ savybė buvo 280 arklio galių išvystęs benzininis variklis. Vėliau pasirodžiusių evoliucijų varikliai išvystė ne daugiau, ne mažiau kaip 280 arklio galių. Didėjo tik 2.0 litrų darbinio tūrio išvystomas sukimo momentas.
Nuo kitų „Lancer EVO“ modelių, ketvirtoji modelio karta buvo sunkesnė, tačiau dėl to reikėtų kaltinti naujas technologijas, kurių pagalba „EVO IV“ tapo stabilesniu, greitesniu ir dar geresniu vairuoti automobiliu.

11692884_944767972232466_2147404144_n


Jeigu norite pasidalinti savo nuotraukomis, siųskite jas el.paštu :
[email protected]. Kas be ko, visada galite pasinaudoti „
Facebook“ arba
„mano.automanas.lt“ socialiniu tinklu.

 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų