Kaip bebūtų keista, tačiau tai buvo vienas pirmųjų automobilių patekusių į Europos rinką. Italijoje ir daugelyje kitų pietų Europos šalių pardavinėtas modelis nesulaukė didžiulio pasisekimo, tačiau dėl labai mažos kainos naudotų automobilių rinkoje, vienas iš kinietiškų unikumų atsirado ir Lietuvoje.
„SCEO“ buvo komplektuojamas su 4 cilindrų benzininiu arba su 4 cilindrų dyzeliniu motorais. Benzininių variklių gamoje buvo 82 ir 136 arklio galių jėgainės, o dyzelinių - 102 arklio galias išspaudžiantis 2.5 litro dyzelinis variklis.
Jeigu norite pasidalinti savo nuotraukomis, siųskite jas el.paštu :
[email protected] arba užpildykite žemiau esančią formą. Naudodami žemiau esančia forma - įsitikinkite, kad vienos nuotraukos „svoris“ neviršytų 500 kb.
Istorijų apie kinų sugebėjimą kopijuoti vakarietiškus automobilius, kompiuterius, mobiliuosius telefonus ar net drabužius netrūksta. Tačiau ar kada nors gatvėje matėte kinų sukonstruotą vakarietiško „BMW X5“ kopiją? Jeigu ne - išpūskite akis.
Mūsų skaitytojas, Tadas, viename didžiausių Vilniaus rajonų - Antakalnyje, užfiksavo neįprastą transporto priemonę. Kas tai? Tai - „Shuanghuan SCEO“. Kinijoje pagamintas visureigis, kuris primena „BMW X5“ ir „Toyota Land Cruiser“ hibridą.
Istorijų apie kinų sugebėjimą kopijuoti vakarietiškus automobilius, kompiuterius, mobiliuosius telefonus ar net drabužius netrūksta. Tačiau ar kada nors gatvėje matėte kinų sukonstruotą vakarietiško „BMW X5“ kopiją? Jeigu ne - išpūskite akis.
Mūsų skaitytojas, Tadas, viename didžiausių Vilniaus rajonų - Antakalnyje, užfiksavo neįprastą transporto priemonę. Kas tai? Tai - „Shuanghuan SCEO“. Kinijoje pagamintas visureigis, kuris primena „BMW X5“ ir „Toyota Land Cruiser“ hibridą.