Šis galiūnas turi milžinišką kėbulo prošvaisą, kuri leidžia automobiliui pravažiuoti bet kur. Kėbulo prošvaisa padidėjo nuo 210 milimetrų iki net 450 milimetrų!
Prie geresnių pravažumo savybių taip pat prisideda platesnė ratų provėža, kuri yra net 299 milimetrais platesnė negu standartinio G klasės modelio.
O kas gi slypi po kapotu? Kaip ir buvo galima tikėtis, po tokio automobilio variklio dangčiu slypi 4.0 litrų, 8 cilindrų, 420 arklio galių išvystantis agregatas. Taip, tai tas pats motoras, kurį galima surasti „C63 AMG“ ar „AMG GT“ automobiliuose.
Kaina? Keli šimtai tūkstančių eurų.
Už nuotraukas dėkojame Tomui.
Norite papildyti „Automanų gatvės“ rubriką? Užpildykite žemiau esančią formą. Savo nuotraukas taip pat galite siųsti „Facebook“ socialinio tinklo pagalba.