Ne pilka masė
Kaip kadaise sakė viena garsi persona iš D.Britanijos, „Alfa Romeo“ automobilius perka tie žmonės, kurie nenori būti pilka mase. Tą patį pasakytų ir štai šios „Alfa Romeo 166“ savininkas Aurimas, kuris pasiryžo įgyvendinti savo svajonę ir nustebinti visus aplinkinius su analogų neturinčiu „Alfa Romeo“ sedanu. Tačiau apie tai vėliau.
„Aurimai, iš kur ta meilė automobiliams?“, - paklausėme itališkoms mašinoms silpnybę demonstruojančio vaikino.
„Nuo mažų dienų patikdavo kažką išardyti, perdaryti, konstruoti. Tėvai sakydavo, kad neturėjau ne vieno normalaus, neišardyto žaislo. Nuo pat mažumės mane sužavėjo technika, prietaisai, kuriuos sukonstruoti reikia ne tik atsuktuvo. Nors dabar tik juokas ima, tačiau kai man buvo 12 metų, tėtis man atidavė savo minskelį. Nuo tos dienos pradėjau rimčiau domėtis nebe žaislais, bet technika. Nuolatos kažką perdarydavau, patobulindavau.“, - pasakoja ne vieną transporto priemonę sutvarkęs Aurimas.
Nuolatos rankose kokį nors įrankį laikęs Aurimas, automobiliams ir noru būti ne pilka pajautė greičiau nei daugelis vaikino bendramečių. Kaip pasakytų Aurimas, noras išsiskirti yra įaugęs į kraują.
„Tiesiog negaliu vairuoti standartinės mašinos, man jos nepatinka. Niekada nenorėjau būti pilka mase, norėjosi turėti išskirtinį, analogų neturintį automobilį“, - priduria vaikinas.
Nuo švediško „Volvo“ iki itališko „Alfa Romeo“
„Alfa Romeo“ nėra pirmasis Aurimo automobilis. Iki šiol laiptelio jis pakankamai ilgai, tačiau kaip ir daugelis automanų, Aurimo pirmasis automobilis nebuvo labai įdomus ar išskirtinis. Tik išsilaikęs vairavimo egzaminą, vaikino kieme atsidūrė „Volvo S40“. Norėdamas vairuoti ne iki galo įgrysusius vokiškus modelius, vaikinas pasirinko tokį patį modelį, kokį vairavo Aurimo tėtis.
Neturėdamas labai didžiulio biudžeto, vaikinas sukdamasis iš padėties savo pirmąjį automobilį aprūpino gražesniais ratlankiais, sumontavo chromuotą duslintuvo antgalį. Nieko įspūdingo, tačiau nuo kažko reikia pradėti, ar ne?
Pirmasis automobilis Aurimo garaže užsibuvo neilgai, maždaug keturis mėnesius. Atsitiktinai pardavęs švedišką sedaną, vaikino akys nukrypo į kitą daugelio ignoruojamą modelį - „Fiat Stilo“. Nors automobilis buvo gražus, tačiau perkant „Fiatą“ abejonių buvo ir pas Aurimą.
„Iki tol, kol neturėjau, taip pat buvau blogos nuomonės apie itališkus automobilius“, - priduria Aurimas.
Nustūmus visas abejones ir stereotipus į šoną, per keturis „Fiat Stilo“ eksploatacijos metus Aurimui pavyko sukonstruoti stilingai atrodantį automobilį, kuris Lietuvoje tikrai neturėjo analogų. Jeigu labai dažnai mėgstate nuvykti į automanų susitikimus arba gyvenate Kaune, raudonos spalvos „Stilo“ jūs tikrai turėtumėte atsiminti.
Taip jau atsitiko - mylėtas ir prižiūrėtas „Fiat Stilo“ pateko į avariją. Galvodamas - „ar automobilį prikelti ar ieškoti naujo?“ - vaikinas pasidavė emocijoms ir pradėjo ieškoti išsvajotosios „Alfa Romeo 166“. Vieno gražiausių praėjusio dešimtmečio sedanų.
Įsigyti tvarkingą, neužvaikytą „Alfa Romeo“ yra pakankamai sunku. Tuo kuo puikiausiai įsitikino ir Aurimas. Suradęs patinkantį egzempliorių, jį išbandžius ir apžiūrėjus - vaikiną apėmė neviltis. Aurimą dominęs egzempliorius buvo labai prastos būklės. Išskyrus puikiai veikiantį variklį, kėbulo ir interjero spalvas - automobilis prašyte prašėsi išlaisvinamas iš tuometinio savininko rankų. Kodėl? Pakaba mirusi, variklio skyriuje betvarkė, karteris pramuštas, šimtą metų nekeisti variklio paskirstymo diržų guoliai, rankinio trosai, filtrai tepalai, priekinis buferis apdaužytas. Vis dėlto, nusiderėjęs iki Aurimui priimtinos kainos, automobilis iškeliavo į vaikino garažą, kuriame buvo atliekami „166“ atgaivinimo darbai.
„Teko investuoti praktiškai dvigubai daugiau nei tikėjausi, bet dabar žinau ką turiu“, - priduria Aurimas.
Stilingoji „Alfa Romeo“
„Kodėl būtent Alfa Romeo“, - klausiame Aurimo.
Vaikinas ilgai neieško atsakymo ir atsako - „166 norėjau įsigyti jau pakankamai seniai. Kodėl? Nes mane sužavėjo automobilio dizainas. Tai - meno kūrinys. Kiekvieną kartą įsėdu į automobilį ir nusišypsau. Kėbulo linijos, interjeras - kažkas tokio, ko net negaliu apsakyti žodžiais“.
Kad ir kaip automanai mylėtų šios markės mašinas, tačiau kai kurie susiduria su karčia realybe - dažnu automobilio remontu. Tačiau Aurimo teigimu, dažnai gendantys „Alfa Romeo“ markės automobiliai nėra dėl to kalti.
„Visi gandai ir stereotipai yra iš piršto laužti. Jie atsirado tada, kai niekas jų nemokėjo tvarkyti. Šią mašiną reikia suprasti ir žinoti kaip keičiasi vienas ar kitas komponentas. Nemokantys prižiūrėti šių automobilių yra kalti dėl prastos „Alfa Romeo“ reputacijos Lietuvoje“, - priduria Aurimas.
Modifikacijų sąrašas :
- Pakelta 2.4 litro dyzelinio variklio galia. Dabar motoras išvysto maždaug 180 arklio galių.
- Pakeista garso aparatūra.
- Savomis rankomis pagamintas priekinis splitteris.
- Priekinis buferio pažeminimas.
- „Zender“ galinis buferis ir slenksčiai.
- „Ulter“ išmetimo antgaliai.
- Bagažinės spoileris.
- „Work Rezax“ R19 ratlankiai. 9J priekyje ir 10 J gale.
Ateities planai :
- Orinė pakaba.
- Variklio galios didinimas.
- Pagerinti garso izoliaciją.
GALERIJA
VIDEO
Nuotraukų autorius -
ER MEDIA