„Atsižvelgdami į Latvijos bei kitų Baltijos šalių ekonominę situaciją, matome potencialą verslo vystymui ir plėtrai, prekių ženklo stiprinimui. Žengiame į laisvalaikio bei aktyvaus gyvenimo būdo aprangos rinką kaimyninėje šalyje, siekdami išlaikyti ir didinti sportinių drabužių pasiūlą“, – sako Jurgita Būdienė, generalinė AB „Audimas“ direktorė.
Per artimiausius metus Latvijoje iš viso planuojama atidaryti keturias firmines parduotuves, įdarbinti apie 20 darbuotojų. Visos parduotuvės bus įrengiamos pagal naują „Audimo“ mažmenos tinklo koncepciją – vienos parduotuvės įrengimui skiriama iki 500 tūkst. litų.
„Aktyvus gyvenimo būdas ir sportas kasdieniame gyvenime tampa vis reikšmingesniu, todėl besikeičiantis žmonių mąstymas paskatino bendrovę dėmesį telkti būtent į gyvenimo būdą, kuris atsispindi ir „Audimas“ filosofijoje – mėgautis kiekviena gyvenimo akimirka, į gyvenimą žvelgti kaip į nuotykį, telkti vidinę harmoniją“, – sako Kristina Sypčenko, bendrovės rinkodaros vadovė.
Naują mažmenos koncepciją „Audimas“ pristatė Lietuvoje 2013 m. spalio mėnesį. Pasak K. Sypčenko, sprendimą bendrovė priėmė atlikusi rinkų ir šiuolaikinių technologijų analizę bei atsižvelgusi į sukauptą ilgametę patirtį. Naujos koncepcijos pokyčius nuosekliai planuojama įgyvendinti per dvejus metus.