• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu vykstančioje Šanchajaus automobilių parodoje „Audi“ pristatė ateities mobilumo viziją – kompaktinį elektromobilį „Audi AI:ME“. Kompaktišką, itin erdvų automobilį, kuriame būtų diegiamą „Level 4“ savavaldžio važiavimo režimo technologijos.

„AI:ME“ – trečias gamintojo koncepcinis automobilis, kuris buvo sukurtas pagal išskirtinę formulę. Kokią? Pasak „Audi“ bendrovės specialistų, tai yra išskirtinai didmiesčiui skirtas automobilis. 
4,3 metro ilgio, 1,9 metro pločio – parametrai, kuriais pasižymi daugelis kompaktinių hečbekų. Vis dėlto, jis iš kitų, tradicinių hečbekų išsiskiria neįprastai ilgu atstumui tarp ašių – jis siekia net 2,77 metro. Šis rodiklis inžinieriams leidžia pasigirti, jog sukūrė automobilį su itin erdviu interjeru.

Šiuo metu vykstančioje Šanchajaus automobilių parodoje „Audi“ pristatė ateities mobilumo viziją – kompaktinį elektromobilį „Audi AI:ME“. Kompaktišką, itin erdvų automobilį, kuriame būtų diegiamą „Level 4“ savavaldžio važiavimo režimo technologijos.

„AI:ME“ – trečias gamintojo koncepcinis automobilis, kuris buvo sukurtas pagal išskirtinę formulę. Kokią? Pasak „Audi“ bendrovės specialistų, tai yra išskirtinai didmiesčiui skirtas automobilis. 
4,3 metro ilgio, 1,9 metro pločio – parametrai, kuriais pasižymi daugelis kompaktinių hečbekų. Vis dėlto, jis iš kitų, tradicinių hečbekų išsiskiria neįprastai ilgu atstumui tarp ašių – jis siekia net 2,77 metro. Šis rodiklis inžinieriams leidžia pasigirti, jog sukūrė automobilį su itin erdviu interjeru.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„Audi AI“ žymi elektroninių sistemų kompleksą, skirtą perimti vairuotojo užduotis ir suteikti naujas galimybes keliaujant automobiliu, naudojant dirbtinio intelekto technologijas. „Audi AI“ sistemos gali mokytis ir priimti sprendimus, suasmeninti siūlomas paslaugas, todėl tokie naujos kartos keturių žiedų markės automobiliai bus itin sumanūs ir prisitaikantys. Jie palaikys nuolatinį ryšį su aplinka ir keleiviais, taip geriau nei kada nors anksčiau prisitaikant prie jais keliaujančių poreikių.
„Audi AI“ technologijos iš esmės keičia supratimą kaip automobiliai bus naudojami ateityje ir ką bus galima veikti kelionės metu. Automobilis taps lyg trečiąja erdve po namų ir darbovietės. Todėl Audi dizaineriams „AI:ME“ salonas tapo svarbiausiu automobilio elementu, o didžiausias dėmesys buvo kreipiamas ne į tokius tradicinius valdymo elementus kaip vairas, prietaisai ar pedalai, bet į kokybišką laiko praleidimą automobilyje.
Automobilio ir jo funkcijų valdymas bus atliekamas žvilgsniu, sėdint itin patogiose sėdynėse, taip pat balsu arba lietimui jautriose paviršiuose ant durelių. Žemiau priekinio stiklo per visą jo ilgį sumontuotas daugiafunkcis trimatis OLED ekranas, kuriame funkcijos valdomos žvilgsniu. Salone yra virtualios realybės akiniai, kurie pravers žiūrint filmus ar netgi žaidžiant žaidimus, taip sukuriant nepakartojamą kelionės patirtį.



Didelis įstiklinimo plotas, įskaitant ir stogą, užtikrina erdvės pojūtį, o elektrochromatinis langų valdymas pagal poreikį reguliuoja į saloną patenkančios šviesos ir šilumos kiekį. Be to, salone numatyta vieta net tikriems augalams – žaluma, kuri retai matoma šiuolaikiniuose didmiesčiuose, automobilio keleiviams leis pajusti gamtos artumą ir tuo pačiu iš esmės pagerins oro kokybę salone.
Ateityje savavaldžių automobilių žibintų paskirtis taps kitokia nei šiandien, kadangi vairuotojui nereikės stebėti kelio. Tačiau žibintams teks ne mažiau svarbios užduotys – pavyzdžiui, palaikyti ryšį su kitais eismo dalyviais. Važinėjant mieste automobilių priekiniai ir galiniai žibintai tampa sunkiai matomi, todėl „Audi“ inžinieriai LED šviesas sumontavo neįprastai aukštai virš ratų arkų, kur jos yra matomos iš bet kurios vietos. 360 laipsnių kampu matomi žibintai yra itin svarbūs ir dar labiau padidina pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą.
Kadangi šis automobilis buvo sukurtas miestui - didmiesčiui, inžinieriai neskyrė daugybės dėmesio ekstremaliam įsibėgėjimui ar maksimaliam greičiui. Toks miesto automobilis dažniausiai bus naudojamas važinėjant nuo 20 iki 70 km/val. siekiančiu greičiu ir juo bus galima naudotis daug valandų be įkrovimo – šiuos poreikius visiškai atitinka 65 kWh talpos akumuliatoriai, o puikią dinamiką užtikrina 125 kW (170 AG) elektros variklis, sumontuotas galinėje ašyje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų