„ABT Sportsline“ darbuotojai prie automobilio širdies pirštų nekišo. 2,5 litro, 5 cilindrų benzininio variklio viduriai išliko standartiniai, tačiau šią pajėgią širdį valdantis kompiuteris buvo perprogramuotas. Vien kompiuterio valdymo programos patobulinimas leido padidinti variklio galią iki 500 arklio galių ir 570 Nm. Tai yra 100 arklio galių ir 89 Nm daugiau.
Nepaisant „kuklaus“ galios prieaugio, naujasis „ABT“ projektas gavo automobilio charakterį nusakančias kėbulo apdailos detales : naujo dizaino priekinį spoilerį, radiatoriaus groteles, slenksčius, galinį buferį, galinį difuzorių. Visos detalės buvo pagamintos iš anglies pluošto.
„Audi TT RS-R“ taip pat buvo aprūpinta nauja išmetimo sistema, kuri buvo pagaminta iš nerūdijančio plieno, 20 colių „ABT Sport GR“ ratlankius, standesnes spyruokles, storesnius stabilizatorius priekinėje ir galinėje ašyje.