Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kad ir kaip keistai tai skambėtų, tačiau „Audi RS“ padalinio darbuotojai iš tikrųjų ruošiasi įgelti žymiai brangesniam ir prestižiškesniam „Porsche 911“.
Pagal dabartinį planą, karščiausia „Audi TT“ versija bus pristatyta 2016 metų pavasarį, Ženevos automobilių parodoje. Iki automobilio debiuto likus penkiems mėnesiams, „Audi RS“ padalinio darbuotojai neriasi iš kailio, jog naujasis „TT RS“ automanų tarpe būtų priimtas labai rimtai.
Niurburgringe nuolatos bandomas „Audi TT RS“ prototipas nuo standartinio „TT“ ar net „TT S“ skiriasi naujomis kėbulo detalėmis, didesniais stabdžių diskais, dviguba, pralaidesne išmetimo sistema ir specialiai „RS“ modeliui sukurtais amortizatoriais.
Priekyje bus sumontuotas 2.5 litro, 5 cilindrų turbo-benzininis variklis, kuris išvystys 380 - 400 arklio galių ir 540 Nm sukimo momentą. Ši jėgainė turėtų padėti „Audi TT RS“ vairuotojams labai stipriai patampyti „Porsche 911 Carrera S“ savininkų nervus.
Vis dėlto, keletas neoficialių šaltinių teigia, jog „TT RS“ ar kita „TT“ versija bus komplektuojama su 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininiu agregatu, kurio pajėgumas siekia 400 arklio galių. „Audi“ inžinieriai šį motorą naudoja „TT“ ir „TT S“ modeliuose, tačiau jų galia yra kur kas mažesnė.
„TT RS“ bus komplektuojama tik su septynių laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara. „TT RS“ iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti vos per 4 sekundes ir galės pasiekti maksimalų 280 km/val. greitį.
Šiuo metu pati pačiausia „Audi TT“ modelio versija - „TT S“, kainuoja nuo 53 tūkst. eurų. Tuo tarpu „Audi TT RS“ turėtų atsieiti maždaug 60 - 62 tūkst. eurų.
Kad ir kaip keistai tai skambėtų, tačiau „Audi RS“ padalinio darbuotojai iš tikrųjų ruošiasi įgelti žymiai brangesniam ir prestižiškesniam „Porsche 911“.
Pagal dabartinį planą, karščiausia „Audi TT“ versija bus pristatyta 2016 metų pavasarį, Ženevos automobilių parodoje. Iki automobilio debiuto likus penkiems mėnesiams, „Audi RS“ padalinio darbuotojai neriasi iš kailio, jog naujasis „TT RS“ automanų tarpe būtų priimtas labai rimtai.
Niurburgringe nuolatos bandomas „Audi TT RS“ prototipas nuo standartinio „TT“ ar net „TT S“ skiriasi naujomis kėbulo detalėmis, didesniais stabdžių diskais, dviguba, pralaidesne išmetimo sistema ir specialiai „RS“ modeliui sukurtais amortizatoriais.
Priekyje bus sumontuotas 2.5 litro, 5 cilindrų turbo-benzininis variklis, kuris išvystys 380 - 400 arklio galių ir 540 Nm sukimo momentą. Ši jėgainė turėtų padėti „Audi TT RS“ vairuotojams labai stipriai patampyti „Porsche 911 Carrera S“ savininkų nervus.
Vis dėlto, keletas neoficialių šaltinių teigia, jog „TT RS“ ar kita „TT“ versija bus komplektuojama su 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininiu agregatu, kurio pajėgumas siekia 400 arklio galių. „Audi“ inžinieriai šį motorą naudoja „TT“ ir „TT S“ modeliuose, tačiau jų galia yra kur kas mažesnė.
„TT RS“ bus komplektuojama tik su septynių laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara. „TT RS“ iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti vos per 4 sekundes ir galės pasiekti maksimalų 280 km/val. greitį.
Šiuo metu pati pačiausia „Audi TT“ modelio versija - „TT S“, kainuoja nuo 53 tūkst. eurų. Tuo tarpu „Audi TT RS“ turėtų atsieiti maždaug 60 - 62 tūkst. eurų.