„Galia ir efektyvumas“, – taip „Audi“ atstovai apibūdina dyzelinio variklio technine charakteristikas. 4 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų jėgos agregatas „SQ8“ modelyje išvysto 435 AG ir 900 Nm sukimo momentą, kuris vairuotojui bus pasiekiamas 1250 - 3250 sūkių diapazone. Teoriškai, šį didžiulį tanką dyzelinis variklis iki 100 km/val. privers įsibėgėti per 4,8 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį, kuris, kaip visada, yra ribojamas elektronikos.
Verta paminėti, jog šiam varikliui kompaniją palaiko elektrinis kompresorius, kuris užtikrina, jog nenuobodžiausite, kol didžiulės turbinos įsisuks ir oficialiai paskelbs griausmingos šventės atidarymą.
Galingesnį variklį sumontavę inžinieriai nepamiršo patobulinti ir kitų komponentų, kurie leistų sustabdyti ar suvaldyti „SQ8“. Nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara, optimizuotas galinis diferencialas ir keturių vairuojamųjų ratų sistema turėtų užtikrinti, jog „SQ8“ ne tik efektingai stabdys, bet ir įvažiuos bei išvažiuos iš aštresnių posūkių. Skamba viliojančiai, ar ne? Mes net neabejojame.
Lietuvoje „Audi SQ8 TDI“ bus galima užsisakyti jau liepos viduryje. Numatoma kaina? Maždaug 100 000 eurų.