Naujos kartos „Audi RS7“ bus komplektuojamas su 4 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų varikliu, kuris išvystys maždaug 650 arklio galių. Tradiciškai, 8 cilindrų variklis bus poruojamas su automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara, bet tai dar ne viskas.
Potencialiems „Audi RS7“ pirkėjams bus siūloma dar viena šio modelio versija – hibridinė versija, kuri išvystys maždaug 700 arklio galių. Pastaroji versija turėtų sulaukti daugiausiai dėmesio, ypač Europoje, kurioje naujų automobilių vairuotojai būsimą ratuotį renkasi atsižvelgdami į jiems skirtus mokesčius.
Bendro naudojimo keliuose užfiksuotas „Audi RS7“ prototipas akivaizdžiai išsiskiria nuo savo brolių, kurie yra varomi silpnesnėmis jėgainėmis.
Už gerokai agresyvesnės stovėsenos slypi platesnė ratų provėža, visiškai nauja išmetimo sistema, kurios skleidžiami garsai padės inicijuoti griaustinio ir audros valdovo – Toro iškvietimo ritualą.