• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Arklio galių lenktynės po truputėlį tampa nevaldomos. Jeigu anksčiau sportiškų hečbekų varikliai išvystydavo 200 ar 230 arklio galių, tai šiuolaikiniai Hot Hatch'ai pradeda nepasieti be 300 arklio galių.
Pastaruosius porą metų, šio segmento karaliumi buvo galima vadinti „Mercedes Benz A45 AMG“. Beprotiškai greitas, daugiau kaip 300 arklio galių jėgainę turėjęs hečbekas nejukokais sunervino „Audi“ inžinierius, kurie visada nori visus aplenkti.

Arklio galių lenktynės po truputėlį tampa nevaldomos. Jeigu anksčiau sportiškų hečbekų varikliai išvystydavo 200 ar 230 arklio galių, tai šiuolaikiniai Hot Hatch'ai pradeda nepasieti be 300 arklio galių.
Pastaruosius porą metų, šio segmento karaliumi buvo galima vadinti „Mercedes Benz A45 AMG“. Beprotiškai greitas, daugiau kaip 300 arklio galių jėgainę turėjęs hečbekas nejukokais sunervino „Audi“ inžinierius, kurie visada nori visus aplenkti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes-Benz A-Klasse (W 176) 2015 Mercedes-Benz A-Class (W 176


Šiais metais „Audi“ pristatė naujos kartos „RS3“, kuris turėjo ne keturių, bet penkių cilindrų turbo-benzininį variklį išvystantį 365 arklio galias. Suporavus šį agregatą su keturių varančiųjų ratų sistema, kompaktiškas vokiškas hečbekas be didelių pastangų sugebėtų nubausti „Porsche“, „Ferrari“ ir net gi keltų didžiulę grėsmę „Audi RS4“ ar „BMW M3“ vairuotojams. Tačiau „Audi“ dominavimas Hot Hatch'ų segmente baigėsi, nes „Mercedes Benz“ šiandien pristatė atnaujintą „A45 AMG“.
2.0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų turbo-benzininis variklis dabar išvysto net 381 arklio galią ir pasiekia 474 Nm sukimo momentą. Milžinišką variklio galią suvaldyti padeda dvigubos sankabos pavarų dėžę ir keturių varančiųjų ratų pavara.

REKLAMA

Mercedes-Benz A-Klasse (W 176) 2015 Mercedes-Benz A-Class (W 176


Atnaujinta kišeninė raketa iki 100 km/val. įsibėgėja per 4.2 sekundės ir pasiekia 250 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos, tačiau talentingų meistrų dėka šis ribotuvas gali būti pašalintas.
„A45 AMG“ pirkėjai galės savo automobilį aprūpinti „Dynamic Plus“ paketu į kurį įeina priekinės ašies blokuojamas diferencialas ir „AMG Ride Control“ sistema, kurios pagalba galima keisti amortizatorių standumą. Jeigu vairuotojas nėra linkęs keisti parametrų, „AMG Ride Control“ sistema pati prisitaiko prie kelio dangos ir vairuotojo elgesio.
Atnaujintas modelis kainuos maždaug 46 tūkst. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų