Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vokietijos automobilių gamintojai prieš keletą dešimtmečių susitarė, jog 99% visų pagamintų mašinų maksimalus greitis būtų apribotas ties 250 km/val.
Išskyrus „Porsche“, visi Vokietijoje pagaminti automobiliai turėjo apribotą maksimalų greitį, tačiau pastaruoju metu, vis daugiau vokiškų automobilių gamintojų siūlo už tam tikrą mokestį ribotuvą pašalinti.
Ši „unikali“ paslauga leidžia pamatyti tikrąsias vokiškų automobilių galimybes. Daugelis „AMG“ modelių sugeba pasiekti 280 ar 290 km/val. greitį, „BMW M“ modeliai taip pat labai lengvai sugeba pasiekti arba perkopti 300 km/val. ribą.
„Audi RS“ modeliai taip pat nėra išimtis. Pašalinus maksimalaus greičio ribotuvą, ne vienas „RS“ modelis gali pasiekti 270, 290 ar net 310 km/val. greitį.
Puikus pavyzdys yra štai šis „Audi RS7 Performance“, kuris pateko į greitį mėgstančio prancūzo rankas. Sunkią dešinę koją turintis vaikinas nusprendė pasižiūrėti kaip ilgoje tiesiojoje elgiasi 4.0 litrų, 605 arklio galių turintis automobilis.
Vokietijos automobilių gamintojai prieš keletą dešimtmečių susitarė, jog 99% visų pagamintų mašinų maksimalus greitis būtų apribotas ties 250 km/val.
Išskyrus „Porsche“, visi Vokietijoje pagaminti automobiliai turėjo apribotą maksimalų greitį, tačiau pastaruoju metu, vis daugiau vokiškų automobilių gamintojų siūlo už tam tikrą mokestį ribotuvą pašalinti.
Ši „unikali“ paslauga leidžia pamatyti tikrąsias vokiškų automobilių galimybes. Daugelis „AMG“ modelių sugeba pasiekti 280 ar 290 km/val. greitį, „BMW M“ modeliai taip pat labai lengvai sugeba pasiekti arba perkopti 300 km/val. ribą.
„Audi RS“ modeliai taip pat nėra išimtis. Pašalinus maksimalaus greičio ribotuvą, ne vienas „RS“ modelis gali pasiekti 270, 290 ar net 310 km/val. greitį.
Puikus pavyzdys yra štai šis „Audi RS7 Performance“, kuris pateko į greitį mėgstančio prancūzo rankas. Sunkią dešinę koją turintis vaikinas nusprendė pasižiūrėti kaip ilgoje tiesiojoje elgiasi 4.0 litrų, 605 arklio galių turintis automobilis.