Su šiuo įspūdingu pavaros mechanizmu naujasis „Audi TT RS“ visomis 60 AG galingesnis už įprastą „Audi TT“, todėl laikytinas pastarojo padidintos galios modifikacija. Kupė spurtas iki 100 km/val. trunka tik 3,7 sek., o rodsteris iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sek. Be to, šį modelį iš kitų išskiria specifinis variklio gausmas, prie kurio padirbėjo Audi variklių inžinieriai.
Nežabota galia reikalauja tvirtos važiuoklės. 1,34 m aukščio „Audi TT RS“ tarsi prigludęs prie kelio dangos. Jau vien tokia išvaizda žada įspūdingą sukibimą ir stabilumą net ir didžiausiais greičiais įveikiant sudėtingiausius posūkius. Jautrus vairo mechanizmas suteikia absoliutaus valdomumo pojūtį, nepaliekantį vietos netikėtumams. Staigius vairo judesius tarsi atkartoja ergonomiška vairuotojo sėdynė, kurios juosmens atramos išlaiko sėdėjimo stabilumą net ir esant didžiausiems šoniniams pagreičiams.
Rodsterio kėbulas komplektuojamas elektra valdomu tvirtos konstrukcijos stogu, kurį vieno mygtuko paspaudimu galima uždengti net ir važiuojant – svarbu, kad automobilio greitis tuo metu būtų ne didesnis, kaip 50 km/val.
„Audi TT RS“ salone vyrauja funkcionalumas ir sportinė puošyba. Sportiškai įrengtas salonas dekoruotas aliuminio arba anglies pluošto juostelėmis ir RS emblemomis. Odiniai salono elementai (prietaisų skydelio, sėdynių ir durelių apmušalai, vairaratis ir pavarų perjungimo bei rankinio stabdžio svirtys) papuošti kontrastinėmis siūlėmis.
Atskiru puošybos elementu laikytinas nedidelis sportinės konstrukcijos daugiafunkcinis vairaratis, ant kurio, šalia įprastų padidinto funkcionalumo valdymo priemonių puikuojasi variklio paleidimo mygtukas – ši funkcija pasiskolinta iš lenktyninių automobilių.
„TT RS“ prekyboje pasirodys šių metų rudenį.