Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kas gali būti geriau už įspūdingą lenktyninį bolidą su kuriuo galima važinėti bendro naudojimo keliuose? „Audi“ atrodo nusprendė sukurti analogų neturintį automobilį, kuris bus labai panašus į ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvaujantį „R18 e-Tron Quattro“.
„Audi“ puikiai supranta, kad serijinei gamybai paruoštas automobilis neatrodys taip pat kaip ir „R18 e-Tron Quattro“, tačiau techninė mašinos dalis bus beveik identiška.
„Audi R10“ vardu pavadintas superautomobilis naudos labai lengvą, iš anglies pluošto pagamintą monokoko važiuoklę ir hibridinę „R18 e-Tron Quattro“ jėgainę.
Naujasis „Audi“ flagmanas turės 6 litrų, dešimties cilindrų dyzelinį variklį, kuris išvystys net 850 arklio galių! Tuo tarpu elektrinis variklis padės hibridinės jėgainės pajėgumą padidinti iki 1000 arklio galių!
Jeigu viskas eisis pagal planą, naujas „Audi“ modelis serijinę gamybą pasieks 2016 metais ir kainuos daugiau nei „Porsche 918 Spyder“.
Įdomu, ką apie tokį projektą galvoja „Porsche“ kompanijos vadovai?
Kas gali būti geriau už įspūdingą lenktyninį bolidą su kuriuo galima važinėti bendro naudojimo keliuose? „Audi“ atrodo nusprendė sukurti analogų neturintį automobilį, kuris bus labai panašus į ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvaujantį „R18 e-Tron Quattro“.
„Audi“ puikiai supranta, kad serijinei gamybai paruoštas automobilis neatrodys taip pat kaip ir „R18 e-Tron Quattro“, tačiau techninė mašinos dalis bus beveik identiška.
„Audi R10“ vardu pavadintas superautomobilis naudos labai lengvą, iš anglies pluošto pagamintą monokoko važiuoklę ir hibridinę „R18 e-Tron Quattro“ jėgainę.
Naujasis „Audi“ flagmanas turės 6 litrų, dešimties cilindrų dyzelinį variklį, kuris išvystys net 850 arklio galių! Tuo tarpu elektrinis variklis padės hibridinės jėgainės pajėgumą padidinti iki 1000 arklio galių!
Jeigu viskas eisis pagal planą, naujas „Audi“ modelis serijinę gamybą pasieks 2016 metais ir kainuos daugiau nei „Porsche 918 Spyder“.
Įdomu, ką apie tokį projektą galvoja „Porsche“ kompanijos vadovai?