„Audi“ noras „Quattro“ modelį gaminti tik su kupė kėbulo tipu šiek tiek supykdė Gunterį Artzą, kuris būtų įsigijęs „Audi Quattro“, jeigu ne kupė kėbulo tipas. Vaikus turintys automanai supras, jog papildomos dvi durelės labai stipriai palengvina kasdieninį gyvenimą.
Turėdamas rankas, kurios moka elgtis su įrankiais ir galvą, kurioje gimsta įvairiausios idėjos, Gunteris Artzas su savo kolegomis pradėjo darbuotis prie „Audi Quattro“ sedano, kuris užpildytų vokiškų automobilių gamintojos paliktą spragą.
Kadangi „Audi Quattro“ kupė buvo sukurta ant platformos, kurią naudojo ir kiti šios markės modeliai, įgyvendinti Gunterio Artzo idėją buvo pakankamai lengva. Jiems tiesiog reikėjo į dirbtuves atsivežti „Audi Quattro“ kupė ir donorą, kuriuo tapo „Audi 80“ sedanas.
1981 metų gamybos „Audi 80“ sedanui buvo užmautos „Audi Quattro“ kupė kėbulo detalės, pakabos komponentai, keturių varančiųjų ratų pavara, interjero detalės ir kas be ko - 5 cilindrų benzininis variklis, kuris išvystė 200 arklio galių.
Gunteris Artzas, iš pradžių planavęs pradėti ribotą „Quattro“ sedanų gamybą, labai greitai sulaukė skambučio iš „Audi“ vadovų, kurie geranoriškai paprašė, jog „Quattro“ sedanas liktų tik jo asmeniniu projektu. Kalbų ir minčių apie serijinę gamybą negali būti.