Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Retas modernus automobilis šiais laikais turi nuolatinę keturių varančiųjų ratų pavarą. Tačiau į šiuos automobilius montuojamos sistemos nėra vienodos.
Į „Audi“ automobilius montuojama keturių varančiųjų ratų sistema nėra normali keturių varančiųjų ratų sistema. „Audi Quattro“ vardu pažymėti modeliai turi „Haldex“ daugiadiskę sankabą. Ji užtikrina varančiosios jėgos perkėlimą tarp priekinių ir užpakalinių ratų. Įprastai, automobilis varomas priekiniais ratais, tačiau davikliams užfiksavus priekinių ratų slydimą ar prastą sukibimą su kelio danga, į pagalbą ateina daugiadiskė sankaba, kuri priklausomai nuo sąlygų, variklio sukimo momentą paskirsto tarp visų keturių ratų. Esant reikalui, ši sistema gali net 80% variklio galios siųsti į galinius ratus.
Panašiai veikia ir „BMW xDrive“ sistema. Į šios markės automobilius diegiamos sistemos paskirsto variklio sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies 60:40 santykiu. Jeigu „ABS“ ir „DSC“ sistemos užfiksuoja ratų praslydimą, variklio sukimo momentas tarp visų keturių ratų paskirstomas taip, jog užtikrintų didžiausią sukibimą su kelio danga. Esant reikalui, 100% variklio sukimo galios gali būti siunčiama į priekinius arba galinius ratus.
Tad dabar pasižiūrėkime kuri iš šių sistemų yra pranašesnė.
Retas modernus automobilis šiais laikais turi nuolatinę keturių varančiųjų ratų pavarą. Tačiau į šiuos automobilius montuojamos sistemos nėra vienodos.
Į „Audi“ automobilius montuojama keturių varančiųjų ratų sistema nėra normali keturių varančiųjų ratų sistema. „Audi Quattro“ vardu pažymėti modeliai turi „Haldex“ daugiadiskę sankabą. Ji užtikrina varančiosios jėgos perkėlimą tarp priekinių ir užpakalinių ratų. Įprastai, automobilis varomas priekiniais ratais, tačiau davikliams užfiksavus priekinių ratų slydimą ar prastą sukibimą su kelio danga, į pagalbą ateina daugiadiskė sankaba, kuri priklausomai nuo sąlygų, variklio sukimo momentą paskirsto tarp visų keturių ratų. Esant reikalui, ši sistema gali net 80% variklio galios siųsti į galinius ratus.
Panašiai veikia ir „BMW xDrive“ sistema. Į šios markės automobilius diegiamos sistemos paskirsto variklio sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies 60:40 santykiu. Jeigu „ABS“ ir „DSC“ sistemos užfiksuoja ratų praslydimą, variklio sukimo momentas tarp visų keturių ratų paskirstomas taip, jog užtikrintų didžiausią sukibimą su kelio danga. Esant reikalui, 100% variklio sukimo galios gali būti siunčiama į priekinius arba galinius ratus.
Tad dabar pasižiūrėkime kuri iš šių sistemų yra pranašesnė.