Šiuo metu Portugalijoje vykstančiuose bandymuose lenktynininkai turėjo progą pamatyti ir išbandyti pagal „Class One“ reglamentą sukonstruotą bolidą, kuriam keliamas tik vienas tikslas – tapti 2019 m. sezono laureatu.
Po keleto bandomųjų ratų lenktynių trasoje, „DTM“ discipliną dievinantys sportininkai naujam bolidui negailėjo komplimentų.
Ne vieną „DTM“ čempiono titulą iškovoję Mike Rockenfelleris ir René Rastas, buvo labai maloniai nustebinti mažesnio tūrio variklio demonstruojamomis dinaminėmis savybėmis.
„Dabar automobilis elgiasi visiškai kitaip. Jis miklesnis, greitesnis ir azartiškesnis. Iš tiesų, dabar vairavimas DTM bolidą man primena didžiulį kartingą“, – įspūdžiais dalinasi „DTM“ čempionato žvaigždė, René Rastas.
„Class One“ reglamentas buvo sukurtas bendradarbiaujant su Japonijoje vykstančių „Super GT“ čempionato organizatoriais. Nuo 2020 metų „DTM“ ir „Super GT“ varžybose dalyvaujantys bolidai bus konstruojami pagal tą patį reglamentą, o tai reiškia, jog „DTM“ ir „Super GT“ pirmenybėse matysime gerokai spalvingesnį automobilių parką.
Keturių cilindrų, maždaug 600 arklio galių išvystantis variklis nėra vienintelė naujovė. Didžiulę įtaką automobilio elgesiui turi naujos kėbulo detalės: galinis spoileris, visiškai lygus automobilio dugnas, galinis bei priekinis difuzoriai.