Skirtingų MHEV sistemos komponentų sąveika padidina važiavimo komfortą, o kasdienes degalų sąnaudas sumažina iki 0,8 l/100 km.
Dar viena efektyvumą didinanti technologija yra pagal poreikį aktyvuojamų cilindrų COD (Cylinder On Demand angl.) sistema. Esant nedidelei ar vidutinei apkrovai ir važiuojant aukšta pavara, sistema atjungia 2, 3, 5 ir 8 cilindrų įpurškimą ir degimą bei uždaro įsiurbimo ir išmetimo vožtuvus. Šis perjungimas užtrunka vos kelias milisekundes, tad nėra pastebimas.
4.0 TFSI variklio galia nuolatinei „quattro“ visų ratų pavarai perduodama per standartinę aštuonių greičių „tiptronic“ pavarų dėžę. Veikiantis kaip planetarinė pavara, visiškai mechaninis centrinis diferencialas galią priekinei ir galinei ašims skirsto 40:60 santykiu. Ratams praslydus, automatiškai daugiau sukimo momento perduodama ašiai su geresniu sukibimu. Iki 70 procentų gali būti perduota priekiniams ratams ir iki 85 proc. – galiniams.
Pasiruošusi viskam: pakaba
Penkių svirčių priekinė ir galinė pakaba veikia nepriklausomai valdant išilgai ir skersai veikiančias jėgas. Beveik visos traukės ir porėmiai yra pagaminti iš aliuminio. Tarp priekinės SUV kupė ašies ratų yra 1692 mm atstumas, tarp galinės ašies ratų – 1696 mm.
Standartinė adaptyvi „sport“ pneumatinė pakaba su reguliuojama amortizacija reiškia, kad naujam „RS Q8“ nesvetima nei lenktynių trasa, nei bekelė. RS modeliams būdingi nustatymai užtikrina ypatingai platų diapazoną nuo komfortiškų iki itin sportiškų savybių. Priklausomai nuo važiavimo situacijos ir vairuotojo norų, kėbulo prošvaisą galima reguliuoti iki 90 mm siekiančiu diapazonu.
Pasirenkamas aktyvus elektromechaninis stabilizatorius EAWS mažina kėbulo pasvyrimą važiuojant greitai posūkiuose. Ties kiekviena ašimi esančio dviejų dalių stabilizatoriaus viduryje yra sumontuotas kompaktiškas elektros variklis. Važiuojant tiesiai abi stabilizatoriaus pusės yra atjungiamos, taip sumažinant kėbulo svyravimą nelygiame kelyje ir padidinant komfortą. O posūkiuose jis užtikrina optimalų pasvyrimo kompensavimą.
Su pasirenkamu dinaminiu „plus“ paketu, turinčiu neapribotą maksimalų 305 km/h greitį, pirkėjams siūloma ir maksimaliai sportiškai suderinta važiuoklė, kuri turi aktyvų elektromechaninį stabilizatorių, sportinį „quattro“ diferencialą ir keraminių RS stabdžių sistemą.
Naujas „RS Q8“ turi standartinius 22 colių dydžio ratlankius su dešimties spindulių žvaigždės raštu ir 295/40 dydžio padangomis – tai yra didžiausi kada nors gamykloje sumontuoti serijinio „Audi“ modelio ratai. Pasirenkamai galimi kaltinio aliuminio 23 colių dydžio ratlankiai su penkių spindulių raštu ir tik „RS Q8“ modeliui siūlomomis skirtingomis spalvomis. Su dideliais ratais montuojama RS stabdžių sistema su vėdinamais kompozitiniais stabdžių diskais (420 mm priekyje, 370 mm gale). 10 colių stabdžių apkabos yra nudažytos juoda spalva, pasirenkamai jos gali būti raudonos spalvos. Pasirenkamos RS keraminių stabdžių apkabos galimos pilkos, raudonos arba mėlynos spalvos, o diskų skersmuo siekia 440 mm priekyje ir 370 mm gale.
Sportiškas, bet erdvus: salonas
Ypatingi RS rodmenys virtualiame „Audi“ prietaisų skydelyje ir MMI ekrane papildomai rodo tokią informaciją kaip padangų slėgį, sukimo momentą, galią, temperatūrą, rato įveikimo laiką ir pagreičio apkrovą. Pavaros perjungimo ekranas informuoja vairuotoją kada pasiekiami maksimalūs sūkiai ir reikia jungti aukštesnę pavarą. Pasirenkamas projekcinis ekranas taip pat pasižymi išskirtine RS grafika.
Sportinės sėdynės, aptrauktos juoda „Nappa“ oda ir „Alcantara“ audiniu su RS ornamentu, puikiai pritaikytos sportiškai didelio SUV kupė atmosferai. Dar prabangesnės yra pasirenkamos RS sportinės „Valcona“ oda aptrauktos sėdynės su korio raštu ir RS ornamentu. Be masažo funkcijos šios RS sėdynės yra perforuotos ir turi vėdinimą.
Saugumą užtikrinantis junglumas: multimedijos ir pagalbinės sistemos
Naujas „Audi RS Q8“ padeda vairuotojui daugelyje situacijų. Itin plati, daugiau kaip 30 pagalbinių sistemų gama apima tokią įrangą kaip prisitaikantį greičio palaikymą, efektyvumo pagalbininką, pagalbą važiuojant sankryžose, perspėjimą persirikiuojant, perspėjimą apie kliūtis ir 360 laipsnių vaizdo kamerą.
Pažangiausia „RS Q8“ multimedijos sistema – „MMI navigation plus“ – apima „Audi connect“ duomenų persiuntimą, palaikantį „LTE Advanced“ standartą ir turintį „Wi-Fi“ saitvietę. Navigacijos sistema iš vairuotojo pasirenkamų maršrutų supranta jo prioritetus ir gali siūlyti pritaikytus sprendimus, o jungliosios „Audi connect“ paslaugos padeda iš anksto suplanuoti maršrutą.
Naują „Audi RS Q8“ Lietuvoje bus galima užsisakyti jau gruodžio mėnesį.