• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mažiausias „Audi“ markės sedanas netrukus prisijungs prie neseniai pristatyto „Audi A3 Sportback“ hečbeko, kuris sieks sutvirtinti savo pozicijas žiūrėdamas į pagrindinių konkurentų akis.
Kompaktiški sedanai, bent jau Europoje, nėra ypatingai populiarūs ar geidžiami, tačiau Kinijoje ar Jungtinėse Valstijose „Audi A3“ sedanas sulaukė netikėto pripažinimo, kur įprastai tokio dydžio automobiliai nėra paklausūs.

Mažiausias „Audi“ markės sedanas netrukus prisijungs prie neseniai pristatyto „Audi A3 Sportback“ hečbeko, kuris sieks sutvirtinti savo pozicijas žiūrėdamas į pagrindinių konkurentų akis.
Kompaktiški sedanai, bent jau Europoje, nėra ypatingai populiarūs ar geidžiami, tačiau Kinijoje ar Jungtinėse Valstijose „Audi A3“ sedanas sulaukė netikėto pripažinimo, kur įprastai tokio dydžio automobiliai nėra paklausūs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi A3 Sedan


Tad koks tas, naujos kartos „Audi A3“ sedanas? Išsitraukus liniuotę – sužinotume, jog naujas modelis tapo truputėlį platesnis ir truputėlį aukštesnis, tačiau automobilio ratų bazės ilgis išliko nepasikeitęs. Kaip ir bagažinės tūris, siekiantis 425 litrus.
Žvelgiant į naujos kartos modelį, susidaro įspūdis, jog „Audi“ siekė mažiausiam bendrovės sedanui dinamiškumo, įdomesnių stilistinių elementų, kurie pateisintų automobilio kainą. Būtent dėl šios priežasties LED dienos žibintuose yra net 15 skirtingų LED elementų, kurie, priklausomai nuo įrangos lygio, pasižymi skirtingomis animacijomis.

REKLAMA

Audi A3 Sedan


Vis dėlto, didesnių „Audi“ sedanų stilių atkartojantis „Audi A3“ sedanas taip pat pasižymi geresniu oro pasipriešinimo koeficientu. Priklausomai nuo važiavimo režimo ir kitų sąlygų, grotelėse esančios reguliuojamos oro įsiurbimo angos su dviejų padėčių elektrinėmis sklendėmis, pagal poreikį reguliuoja patenkančio oro srauto kiekį.
Iš pradžių „Audi A3“ sedaną bus galima įsigyti su vienu iš dviejų variklių: vieno benzininio ir vieno dyzelinio.

REKLAMA
REKLAMA

Audi A3 Sedan


„35 TFSI“ pažymėtas motoras turės 1,5 litro, 150 arklio galių išvystančią jėgainę, kuri bus poruojama su 6 laipsnių mechanine arba su 7 laipsnių automatine pavarų dėže. Šis benzininis variklis taip pat turės cilindrų atjungimo technologiją, varikliai su „S tronic“ dviejų sankabų transmisija naudos 48 voltų dalinę hibridinę sistemą.
Lėtėjimo metu ji regeneruoja energiją, kuri vėliau iki 50 Nm padidina variklio sukimo momentą jam pajudant ar bėgėjantis esant mažiems sūkiams. Ši sistema taip pat leidžia „A3“ sedanui dažnai riedėti išjungtu varikliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Technologijų prasme, naujos kartos „Audi A3“ sedanas nenusileis savo broliui – „Volkswagen Golf“. Visi „Audi A3“ modeliai bus siūlomi su „Car-to-X“ paslaugomis, kurios naudoja „Audi“ parko debesijos duomenis. Jos praneša apie pavojingas vietas arba greičio apribojimus, taip pat padeda rasti laisvas stovėjimo vietas pakelėje. Išlipus iš automobilio, „myAudi“ programa toliau tęsia navigaciją išmaniajame telefone, taip leidžiant vienu kartu pasiekti reikiamą tikslą.
„Audi A3“ taip pat bus galima sujungti su išmaniuoju telefonu. Išmanios programėlės pagalba kiekvienas „Audi A3“ vairuotojas galės jį atrakinti arba užrakinti, susikurti savo profilį ir išsaugoti įvairius automobilio nustatymų parametrus.

REKLAMA


Naujos kartos „Audi A3“ sedano kūrėjai tikina, jog naujojo modelio pakaba turėtų patenkinti tuos, kurie mėgsta azartiškesnį vairavimo stilių ir mieliau mėgsta sukioti vairą, o ne kiurksoti ir spaudinėti akceleratoriaus pedalą ilgoje tiesiojoje. „Audi“ norėdama suteikti kiekvienam  „A3“ sedanui“ pirkėjui surasti jam patinkančią konfigūraciją, į kompaktišką sedaną siūlys montuoti trijų tipų pakabas: standartinę, standesnę ir su adaptyviais amortizatoriais.
Pirmieji egzemplioriai į bendro naudojimo kelius išriedės jau šių metų vasarą.
Bent jau gimtojoje Vokietijoje, „A3“ sedano versija – „35 TFSI“ su 150 arklio galių benzininiu varikliu kainuos nuo 29 800 eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų