• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šią savaitę Audi automobilių sporto padalinio atstovai paskelbė, kad nuo kitų metų visas jų dėmesys bus skiriamas Formulės E lygai. Tai 2014 m. startavęs naujas lenktynių formatas, kuriame varžosi elektra varomi automobiliai. Kartu informuojama, kad pasibaigus 2016 metų sezonui Audi stabdo veiklą visose FIA WEC (World Endurance Championship) lenktynėse, įskaitant ir legendinį Le Mano 24 valandų maratoną.
Audi vadovo Ruperto Štadlerio teigimu, jau netolimoje ateityje į gatves išriedės vis daugiau elektromobilių, todėl natūralu, kad ateityje jais bus ir aktyviau lenktyniaujama. Todėl jau kuriama elektromobilių lenktynių infrastruktūra, formuojamos tokių lenktyninių transporto priemonių klasės ir standartai. O Audi, būdama hibridinių bei elektrinių pavaros mechanizmų kūrimo lydere, privalo aktyviai dalyvauti šiuose procesuose.
Be to, Audi didžiuojasi turį didžiulį įdirbį lenktyninių automobilių gamybos ir auto sporto srityje. Audi Sport padalinyje dirba daugiau kaip 300 žmonių. Jie gamina įvairių klasių lenktynines transporto priemones ne tik gamyklinei komandai, bet ir klientų ekipoms bei nepriklausomiems užsakovams, aktyviai bendradarbiauja su kitais sportinių automobilių gamintojais.
„Lenktyniniai elektromobiliai atitinka ilgalaikę Audi strategiją, numatančią aktyviai plėsti elektromobilių ir hibridų asortimentą. Jau kitais metais Audi elektromobiliai varžysis tarptautinėse lenktynėse, o 2018-aisiais startuos ir pirmasis Audi gamyklinių elektromobilių čempionatas. Tikiu, kad netolimos ateities lenktyniniai elektromobiliai tęs šlovingą Audi sporto istoriją“,- akcentavo R. Štadleris.
Pasitraukimas iš FIA WEC pasaulio čempionato ir jam priskiriamų atskirų lenktynių nereiškia santykių su Tarptautine automobilių sporto federacija (FIA) nutraukimo. Priešingai, kaip pabrėžė R. Štadleris, elektriniai Audi bolidai prie starto linijos stos jau 2017 m. FIA organizuojamame Formulės E čempionate, kurio strateginiu partneriu tapo ABT Schaeffler Audi Sport komanda.
Audi ir toliau dalyvaus Europoje vykstančiame DTM kėbulinių automobilių čempionate, kur šiemet Audi RS 5 DTM bolido įgula iškovojo net kelias pergales. 2017 m. prie starto linijos stos dabartinį Audi RS 5 DTM pakeisiantis modelis, su kuriuo siejamos dar didesnės viltys. Juolab, kad vieną jų pilotuos legendinis Maikas Rokenfeleris (Mike Rockenfeller), su Audi ne kartą tapęs įvairių lenktynių nugalėtoju.
Galutinis sprendimas dėl dalyvavimo Pasaulio ralio kroso (World RX) čempionate dar nėra priimtas. Šiemet DTM gamyklinės komandos pilotas Matiasas Ekstriomas (Mattias Ekström), vairuodamas Audi S1 EKS RX Quattro, ypač anksti užsitikrino čempiono titulą, pranokęs daugelį pajėgių varžovų. Nuo kitų metų EKS tampa privačia komanda, kurios veikloje Audi dalyvavimas apsiribos tik rėmimu ir technine pagalba.
Be to, šiuo metu vyksta aktyvios derybos ir dėl ralio kroso lenktynių „elektrifikavimo“, todėl Audi Sport laukia progos išridenti į startą ir šios kategorijos elektromobilį.
Pasitraukimas iš FIA WEC pasaulio čempionato ir jam priskiriamų lenktynių reiškia dar vienos šlovingos epochos pabaigą. Prieš 18 metų Audi pirmą kartą startavo šiame čempionate ir jo dalimi esančiose legendinėse Le Mano ištvermės lenktynėse. Per tą laiką laimėta 13 pergalių ir įtvirtinta daugybė vadinamųjų techninių proveržių. Iš viso LMP kategorijos Audi bolidai dalyvavo 185 lenktynėse, pelnė 106 prizines vietas, iškovojo 80 pirmųjų starto pozicijų ir 94 kartus greičiausiai įveikė vieną lenktynių ratą.
2001 m. Audi pirmą kartą laimėjo Le Mano lenktynes su TFSI varikliu, 2006 metais sėkmė lydėjo TDI variklio varomą bolidą, o 2012 metais pelnyta pirmoji pergalė su hibridiniu pavaros mechanizmu.

Šią savaitę Audi automobilių sporto padalinio atstovai paskelbė, kad nuo kitų metų visas jų dėmesys bus skiriamas Formulės E lygai. Tai 2014 m. startavęs naujas lenktynių formatas, kuriame varžosi elektra varomi automobiliai. Kartu informuojama, kad pasibaigus 2016 metų sezonui Audi stabdo veiklą visose FIA WEC (World Endurance Championship) lenktynėse, įskaitant ir legendinį Le Mano 24 valandų maratoną.
Audi vadovo Ruperto Štadlerio teigimu, jau netolimoje ateityje į gatves išriedės vis daugiau elektromobilių, todėl natūralu, kad ateityje jais bus ir aktyviau lenktyniaujama. Todėl jau kuriama elektromobilių lenktynių infrastruktūra, formuojamos tokių lenktyninių transporto priemonių klasės ir standartai. O Audi, būdama hibridinių bei elektrinių pavaros mechanizmų kūrimo lydere, privalo aktyviai dalyvauti šiuose procesuose.
Be to, Audi didžiuojasi turį didžiulį įdirbį lenktyninių automobilių gamybos ir auto sporto srityje. Audi Sport padalinyje dirba daugiau kaip 300 žmonių. Jie gamina įvairių klasių lenktynines transporto priemones ne tik gamyklinei komandai, bet ir klientų ekipoms bei nepriklausomiems užsakovams, aktyviai bendradarbiauja su kitais sportinių automobilių gamintojais.
„Lenktyniniai elektromobiliai atitinka ilgalaikę Audi strategiją, numatančią aktyviai plėsti elektromobilių ir hibridų asortimentą. Jau kitais metais Audi elektromobiliai varžysis tarptautinėse lenktynėse, o 2018-aisiais startuos ir pirmasis Audi gamyklinių elektromobilių čempionatas. Tikiu, kad netolimos ateities lenktyniniai elektromobiliai tęs šlovingą Audi sporto istoriją“,- akcentavo R. Štadleris.
Pasitraukimas iš FIA WEC pasaulio čempionato ir jam priskiriamų atskirų lenktynių nereiškia santykių su Tarptautine automobilių sporto federacija (FIA) nutraukimo. Priešingai, kaip pabrėžė R. Štadleris, elektriniai Audi bolidai prie starto linijos stos jau 2017 m. FIA organizuojamame Formulės E čempionate, kurio strateginiu partneriu tapo ABT Schaeffler Audi Sport komanda.
Audi ir toliau dalyvaus Europoje vykstančiame DTM kėbulinių automobilių čempionate, kur šiemet Audi RS 5 DTM bolido įgula iškovojo net kelias pergales. 2017 m. prie starto linijos stos dabartinį Audi RS 5 DTM pakeisiantis modelis, su kuriuo siejamos dar didesnės viltys. Juolab, kad vieną jų pilotuos legendinis Maikas Rokenfeleris (Mike Rockenfeller), su Audi ne kartą tapęs įvairių lenktynių nugalėtoju.
Galutinis sprendimas dėl dalyvavimo Pasaulio ralio kroso (World RX) čempionate dar nėra priimtas. Šiemet DTM gamyklinės komandos pilotas Matiasas Ekstriomas (Mattias Ekström), vairuodamas Audi S1 EKS RX Quattro, ypač anksti užsitikrino čempiono titulą, pranokęs daugelį pajėgių varžovų. Nuo kitų metų EKS tampa privačia komanda, kurios veikloje Audi dalyvavimas apsiribos tik rėmimu ir technine pagalba.
Be to, šiuo metu vyksta aktyvios derybos ir dėl ralio kroso lenktynių „elektrifikavimo“, todėl Audi Sport laukia progos išridenti į startą ir šios kategorijos elektromobilį.
Pasitraukimas iš FIA WEC pasaulio čempionato ir jam priskiriamų lenktynių reiškia dar vienos šlovingos epochos pabaigą. Prieš 18 metų Audi pirmą kartą startavo šiame čempionate ir jo dalimi esančiose legendinėse Le Mano ištvermės lenktynėse. Per tą laiką laimėta 13 pergalių ir įtvirtinta daugybė vadinamųjų techninių proveržių. Iš viso LMP kategorijos Audi bolidai dalyvavo 185 lenktynėse, pelnė 106 prizines vietas, iškovojo 80 pirmųjų starto pozicijų ir 94 kartus greičiausiai įveikė vieną lenktynių ratą.
2001 m. Audi pirmą kartą laimėjo Le Mano lenktynes su TFSI varikliu, 2006 metais sėkmė lydėjo TDI variklio varomą bolidą, o 2012 metais pelnyta pirmoji pergalė su hibridiniu pavaros mechanizmu.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų