Susipažinkite su Peter'iu ir jo projektu - Audi 200. Kol nepradėjome vardinti modifikacijų, pakalbėkime kaip šis vokiškas sedanas atsidūrė jauno vaikino rankose.
Dar prieš įsigijant šią Audi, vaikinas savo garaže turėjo šiek tiek patobulintą Volkswagen Passat, kurį puošė ne BBS, o Land Rover visureigio ratai. Tokia kombinacija yra labai reta, tačiau Passat vistiek liks Passat. Bent jau taip sako Peter'is.
Naršydamas automobilių skelbimų portale vaikinas netikėtai išvydo Audi 200. Kaina buvo priimtina, stovis taip pat neblogas, tad kodėl nepradėjus naujo projekto? Kontrabandininkų džiaugsmas per porą dienų surado naujus namus, o storesnė piniginė surado naują „merginą“, kurią galėtų lepinti.
Peter'is įsigijęs automobilį sau iškėlė du tikslus : atrestauruoti automobilį iki nepriekaištingo stovio, o vėliau jį patobulinti, kad kelyje neišvystų tokios pačios senutės Audi.
Pirmasis darbas - išrinkti automobilį ir pasižiūrėti ar labai daug „meilės“ reikalaus 1978 metais pagamintas sedanas. Net ir optimistinėmis prognozėmis, vaikinas tikėjosi surasti kiaurai sujudusį dugną ir išvadą nuo kurios jūsų banko sąskaita patirtų infarktą. Deja, bet automobilio stovis buvo geresnis negu vaikinas tikėjosi. Teko padirbėti ties slenksčiais, dugnu ir arkoms, tačiau rūdys dar nebuvo užvaldžiusios Audi 200 kėbulo.
Vaikinas su keletos draugų pagalba užtruko net dvejus metus, kol mašina sugebėjo atsistoti ant savo kojų ir iš garažo išriedėti savo eiga. Per dvejus metus automobilis nuvažiavo tik 250 kilometrų. Tai buvo smulkūs pasivažinėjimai, o tiksliau - komponentų bandymai, nes norint iki galo užbaigti projektą reikėjo įsitikinti, kad visos detalės veikia kaip pridera.
Per tuos dvejus metus vaikinas atrestauravo ir perdažė kėbulą, sumontavo visiškai naujus važiuoklės komponentus... Trumpai tariant - kiekviena detalė ir kiekviena smulkmena yra nauja. Tiesa, vaikinas taip pat sumontavo orinės pakabos komplektą, tad teko šiek tiek modifikuoti priekinę ir galinę ašį.
Kas liečia variklį, šiuo metu po kapotu slypi 2.2 litro benzininis agregatas nuo Audi 100 (C3). 115 arklio galių yra per mažai tokiai mašinai, todėl netrukus žiedų valdovas gaus naują širdį. Naujas motoras taip pat bus 2.2 litro, tačiau su keliais reikšmingais patobulinimais ir turbina, išvystys maždaug 200 arklio galių.
Ateities planai? Išskyrus anksčiau paminėtą variklio pakeitimą, vaikinas stengsis mašiną išlaikyti tokią, kokia jinai yra dabar. Kitų metų sezonui vaikinas galvoja apie retesnius ir įdomesnius ratlankius, nes šiuo metu automobilį puošiantys BBS RS nelabai atitinka jo poreikių ir vizijos.