• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

12 metų kelyje patirtis vos per 19 savaičių: tokį išbandymą savo gaminamiems automobilių modeliams taiko Audi kokybės užtikrinimo padalinys. Jų sukurtas INKA testas  - automobilio sendinimo ir antikorozinės apsaugos patikrinimas – atliktas jau šimtąjį kartą.
Šimtuoju bandymų modeliu tapo atsitiktinai parinktas serijinės gamybos dabartinės laidos Audi A4. Šis modelis testuotas dirbtinėmis priemonėmis sukuriant ekstremaliausias automobilio eksploatavimo sąlygas bei imituojant automobilio senėjimo procesą.
„Atsparumo testai patvirtina aukštą produkcijos kokybę visomis, kokiomis tik įmanoma pasaulyje, eksploatavimo sąlygomis”,- taip trumpai preliminarias tyrimo išvadas komentavo Audi AG medžiagų atsparumo poskyrio vadovė Sylvia Droll, nors išsamių šimtojo tyrimo rezultatų dar teks palūkėti.

12 metų kelyje patirtis vos per 19 savaičių: tokį išbandymą savo gaminamiems automobilių modeliams taiko Audi kokybės užtikrinimo padalinys. Jų sukurtas INKA testas  - automobilio sendinimo ir antikorozinės apsaugos patikrinimas – atliktas jau šimtąjį kartą.
Šimtuoju bandymų modeliu tapo atsitiktinai parinktas serijinės gamybos dabartinės laidos Audi A4. Šis modelis testuotas dirbtinėmis priemonėmis sukuriant ekstremaliausias automobilio eksploatavimo sąlygas bei imituojant automobilio senėjimo procesą.
„Atsparumo testai patvirtina aukštą produkcijos kokybę visomis, kokiomis tik įmanoma pasaulyje, eksploatavimo sąlygomis”,- taip trumpai preliminarias tyrimo išvadas komentavo Audi AG medžiagų atsparumo poskyrio vadovė Sylvia Droll, nors išsamių šimtojo tyrimo rezultatų dar teks palūkėti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ASV


Testo eiga
Per nepilnus 5 bandymų mėnesius, tiksliau, 19 savaičių, imituojami per 12 ne ypač agresyvios automobilio eksploatacijos metų kylantys iššūkiai. Tam pasitelkiami įvairūs realiomis eismo sąlygomis vykstantys reiškiniai - kelio dulkės, rūgštus lietus, druska barstoma žiemos kelio danga, nuvažiavimas nuo asfalto, purvo vonios ir pan. Tik viskas vyksta pagreitintu režimu.
Minėtas testas susideda iš 5 etapų. Pirmiausiai automobilis talpinamas į klimato kamerą, kurioje palaikoma 350 C aplinkos temperatūra ir tvyro druskingas rūkas. Kitame etape jau formuojamas tropinis klimatas su vyraujančia 500 C aplinkos temperatūra ir 100 proc. oro drėgnumu. Trečiajame etape aplink automobilį sustatoma 80 halogeninių lempų, kurių kiekvienos galia siekia net 1200W. Šiomis lempomis intensyviai švitinamas automobilio kėbulas, kontroliuojant, kad jis neįkaistų daugiau, nei 900 C. Taip bandoma įsitikinti, kad kėbulo dažų danga ir salono vidaus spalvos neišbluks net intensyvioje saulėkaitoje.

REKLAMA


Ketvirtajame etape imituojamas važinėjimas už Poliarinio rato. Suformuojama -350 C aplinka, o pats automobilis įtvirtinamas ant vibracinio stendo, kur jis purtomas, kratomas ir visaip trankomas sukeliant kėbulo įtempimus bei variklio ir kitų svarbių mazgų tvirtinimo elementų nuovargį, susidarantį važinėjant realiomis bekelės sąlygomis.
Tuo pačiu metu vykdomi ir penktojo etapo bandymai. Pertraukose tarp šaldymo ir kratymo ciklų vairuotojai – bandytojai su juo važinėja atviruose bandymų poligonuose pagal nustatytą programą esant tuo metu vyraujančioms faktinėms oro sąlygoms.
Kiekvienas INKA testuose dalyvaujantis automobilis įveikia 12 tūkstančių km bendrą ridą bandymų poligonuose ir ant riedėjimo stendo. Bandomą automobilį gaubia rūkas, plauna gėlas ir sūrus vanduo, o ant kėbulo ir stiklų tyška purvas bei žvyras. Po visų bandymų automobilį išardo ekspertai į maždaug 600 dalių ir įvertina kiekvienos iš jų atsparumą, nusidėvėjimą ir išryškėjusias silpnąsias vietas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų