• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po rekordiškai sėkmingų 2012-ųjų „Audi AG“ puikiai startavo ir 2013-aisiais. Sausį kompanija pardavė 111 750 automobilių visame pasaulyje, o tai sudaro 16,3 procentų padidėjimą. Gamintojai džiaugiasi, jog visuose pasaulio regionuose fiksuotas augimas. Automobilių pristatymai žymiai išaugo Kinijoje (+38,5 proc.), taip pat ir JAV (+7,5 proc.) bei Europoje (+8,6 proc.). Bendra šių metų sausio pristatymų statistika gerokai pranoko pernykščių metų sausį.

REKLAMA
REKLAMA

„Nors bendra ekonominė situacija kai kuriose Europos šalyse išlieka įtempta, šiais metais mes sugebėjome startuoti labai sėkmingai visuose pasaulio regionuose, - kalbėjo „Audi AG“ valdybos narys pardavimams ir marketingui Luca de Meo. - Populiarūs mūsų SUV modeliai ir nauja A3 šeima padės didinti mūsų pardavimus visais 2013-aisiais“.

REKLAMA

2013 metų sausį 37 678 klientai Kinijoje pasirinko automobilį su keturių žiedų emblema. Tai 38,5 proc. daugiau nei prieš metus. 2012-ųjų sausį Kinijos naujųjų metų šventės padarė įtaką prastesniems prekybos rezultatams. 2013-aisiais analogiškos šventės Kinijoje vyks vasarį. Praėjusį mėnesį Audi didžiausioje rinkoje lokaliai gaminami „A4 L“ (+30,0 proc.), Q5 (+55,1 proc.) ir „A6 L“ modeliai tapo labai populiariais. 13 657 klientai gavo raktelius nuo savo ilgos ratų bazės prabangių sedanų (+52,9 proc.).

REKLAMA
REKLAMA

„Audi“ vidutinio dydžio automobilių modelių linijų (A4, A5 ir Q5) pardavimų skaičiai žymiai padidėjo ir pasauliniu mastu (maždaug 50 800 vienetų, 24,6 proc. augimas). Kartu su vos prieš metus pristatytu „A1 Sportback“ ir Q3 tai leido užtikrinti „Audi“ augimo tempo išlaikymą rinkose, kurias purto ekonominiai sunkumai. Ypač Europoje, kur pasiektas 8,6 proc. augimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vokietijoje populiaraus SUV Q5 pardavimai išaugo 70,1 proc. iki 1 553 vienetų, o A4 šeima padidėjo iki beveik 2 100 vienetų. Bendrai „Audi“ pasiekė 11,8 proc. augimą savo namų rinkoje ir tai sudaro 14 611 parduotų automobilių.

Didžiojoje Britanijoje „Audi“ pardavė 9 878 automobilius, kas sudarė žymų 15,3 proc. šuolį. Vėlgi paklausiausi buvo vidutinės klasės modeliai. Pavyzdžiui, „A5 Sportback“ pristatymai padidėjo 48,1 proc., o Q5 – 54,4 proc.

REKLAMA

Sausį „Audi“ taip pat puikiai pasirodė tose rinkose, kur ekonominė situacija per pastaruosius metus buvo sudėtinga. Ispanijoje keturių žiedų markės automobilių paklausa išaugo 8,6 proc. iki 2 754 vienetų, o Italijoje – 3,9 proc. iki 3 767 vienetų. Prancūzijoje kompanija sugebėjo išlaikyti praėjusių metų pardavimus (4 011 vienetų, 0 proc.). Rytų Europos rinkose „Audi“ laikėsi taip pat gerai, o Rusijoje vėl demonstravo tolesnį augimą. Ten „Audi“ sugebėjo padidinti pardavimus 19,8 proc., iš viso parduodant 1 725 automobilius.

REKLAMA

Ingolštate įsikūrusio automobilių gamintojo praėjusio mėnesio pardavimų rodikliai 2012-ųjų sausio rezultatus viršijo ir Jungtinėse Valstijose. Tai buvo pats sėkmingiausias kompanijos metų startas per visą JAV rinkos istoriją. Čia „Audi“ padidino savo pardavimus 7,5 proc. iki 10 056 vienetų.

Savo populiarumą Amerikos rinkose taip pat įrodė ir vidutinio dydžio modeliai – lyginant pamečiui JAV jų paklausa padidėjo 13,6 proc. Meksikoje (pardavimai +48,6 proc.), Brazilijoje (pardavimai +25,0 proc.) bei kituose Amerikos regionuose augimas sausį taip pat buvo labai reikšmingas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų