Nors automobilio siluetas išliko toks pats, „Audi“ dizaineriai atliko keletą smulkių pakeitimų, kurie leis gatvėje labai greitai atpažinti atnaujintą „Q7“ modelį. Priekyje – „Audi“ vizitine kortele tapusios grotelės su vertikaliomis juostelėmis, naujos formos priekinis buferis su didesnėmis oro paėmimo angomis. Gale – pokyčių daugiau. Naujo dizaino galiniai žibintai, galinis buferis bei naujos formos bagažinės dangtis sukuria efektingai atrodančio SUV įspūdį.
Daugiausiai pokyčių – interjere. Jame išvysite „Audi“ flagmanuose demonstruojamą koncepciją, kurioje dominuoja du lietimui jautrūs ekranais ir itin griežta stilistika.
Tad ką galime papasakoti apie techninę automobilio dalį? „Audi“ teigia, jog jie optimizavo visų vairuojamųjų ratų sistemą, kuri iki penkių laipsnių priešinga priekiniams ratams kryptimi pasuka galinius ratus. Automobilis nuo šiol gali būti komplektuojamas su elektromechaniniu stabilizatoriumi. Ši technologija sumažina kėbulo svyravimus kai važiuojama nelygiu keliu, taip pat užtikrina žymiai mažesnį kėbulo svyravimą važiuojant greitai posūkiuose.
Kai atnaujintas „Audi Q7“ pasirodys Lietuvoje rugsėjo mėnesio viduryje, patys nekantriausi pirkėjai galės rinktis iš dviejų skirtingų dyzelinių versijų, o vėliau variklių gamą papildys benzininė, taip pat iš tinklo įkraunama hibridinė versija.