• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Keturių durų kupė – terminas, kuris daugeliui vairuotojų iki šiol skamba absurdiškai. Nepaisant to, būtent šie trys žodžiai labai gerai apibūdina kėbulo tipą – alternatyvą tradiciniams sedanams ir itin populiariems „SUV“ tipo modeliams. Iš tiesų, dabar bet kuris kitas kėbulo tipas gali būti vadinamas alternatyva „SUV“.
Nepaisant padidinto pravažumo automobilių pasiutligės, Europoje ir kituose žemynuose netrūksta vairuotojų, kurie prioritetą skiria nuostabioms, dėmesį traukiančioms kėbulo linijoms, pagyrų vertoms valdymo savybėms ir išskirtinumui. Ieškant automobilio pagal šiuos kriterijus, juos kone idealiai atitinka „Audi A7 Sportback“ ir „Mercedes Benz CLS“.

Keturių durų kupė – terminas, kuris daugeliui vairuotojų iki šiol skamba absurdiškai. Nepaisant to, būtent šie trys žodžiai labai gerai apibūdina kėbulo tipą – alternatyvą tradiciniams sedanams ir itin populiariems „SUV“ tipo modeliams. Iš tiesų, dabar bet kuris kitas kėbulo tipas gali būti vadinamas alternatyva „SUV“.
Nepaisant padidinto pravažumo automobilių pasiutligės, Europoje ir kituose žemynuose netrūksta vairuotojų, kurie prioritetą skiria nuostabioms, dėmesį traukiančioms kėbulo linijoms, pagyrų vertoms valdymo savybėms ir išskirtinumui. Ieškant automobilio pagal šiuos kriterijus, juos kone idealiai atitinka „Audi A7 Sportback“ ir „Mercedes Benz CLS“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


DIZAINAS


Automobilio dizainas – pati svarbiausia savybė, kuri leidžia „A7 Sportback“ ir „CLS“ modeliams išsiskirti iš giminingų brolių ir apskritai iš automobilių srauto bendro naudojimo keliuose.
Iki šiol gamintos automobilių kartos, o tiksliau – jų dizainas, tikrai buvo vertas aukščiausių balų. Geriausia buvo tai, jog „Audi“ nesistengė mėgdžioti „Mercedes Benz“, o „Mercedes Benz“ nesistengė kopijuoti „Audi“. Žinoma, abiejų automobilių siluetai buvo labai panašūs, tačiau detalės, smulkmenos, kurios reikalauja kiekvieno praeivio dėmesio buvo visiškai skirtingos.
„Audi“ dizaino departamentas, panašu, gavo progą išlaisvinti savo fantaziją. Užbaigti santūraus automobilio erą, o į jo vietą išsiųsti itin agresyvų, šiurkštų, modernų, puikiai Kiberpanko žanro knygos aplinkai tinkantį automobilį.

REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


Žvelgiant į šalia stovintį „Mercedes Benz CLS“ apima kitokie jausmai. Vietoj – „Vau, Oho ir Eik tu sau“ galvoji kodėl „CLS“ nesugeba sukelti tokių pačių emocijų kaip „A7 Sportback“. Tikrai išraiškingas, vykęs automobilio dizainas priverčia atkreipti į įvairiausias smulkmenas, paskatina automobilį apeiti kelis kartus, neatitraukti akių. „CLS“ eksterjero dizainas, deja, to daryti nepriverčia.
Puikiai suprantame, jog „Mercedes Benz“ dizaineriai niekada nenori šokiruoti, jie visuomet pasirinkdavo subtilią eleganciją – tai puikiai matyti žvelgiant į bet kurį „Mercedes Benz“ modelį, bet „CLS“ kėbulo linijos kelia pernelyg daug dviprasmiškų jausmų.












































Vertinimo kriterijus Audi A7 Sportback 50 TDI Mercedes Benz CLS 350d 4Matic
Išskirtinumo faktorius 8 balai 7 balai
Interjero dizainas 7 balai 8 balai
Eksterjero dizainas 9 balai  7 balai
Ilgis (mm) 4969 4988
Plotis (mm) 1908 1890
Aukštis (mm) 1422 1435
Ratų bazės ilgis (mm) 2926 2939

REKLAMA
REKLAMA

INTERJERAS


Sparčiai tobulėjančios technologijos automobilių gamintojams leido jungti dar aukštesnę pavarą ir kišo pagalius į ratus tuo pačiu metu. Gera žinia – pačios naujausios technologijos į automobilius patenka ir vairuotojus pasiekia žymiai greičiau negu anksčiau. Bloga žinia – automobilių inžinieriai vis dažniau susiduria su elementaria ergonomikos problema: kaip patogiai išdėstyti ir po ranka sutalpinti visų tų funkcijų valdymą.
„Audi“ ir „Mercedes Benz“ norėdamos išspręsti šią problemą, susikibo už rankučių ir nuėjo tuo pačiu keliu – daugelio funkcijų valdymą perkėlė į skaitmeninius ekranus. Jeigu „Mercedes Benz“ stengėsi laviruoti tarp vakarykštės dienos ir ateities, tai įžengus į „A7 Sportback“ Jus pasitiks kosminio erdvėlaivio interjeras. Skaitmeninis prietaisų skydelis, net du lietimui jautrūs ekranai centrinėje konsolėje – absoliutus minimalistinis futurizmas, prie kurio reikės prisitaikyti. Iš pradžių nuo ekranų gausos pradeda suktis galva, tačiau po keleto akimirkų supranti, jog „Audi“ milijonus eurų į naujas sistemas investuoja tikrai ne dėl to, jog nori pasunkinti vairuotojų gyvenimą – atvirkščiai. Pagrindinių funkcijų valdymas – elementarus. Sudėtingumo lygis padidėja, kuomet pradedate naršyti po įvairiausius meniu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS



Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


Modernių „Mercedes Benz“ automobilių interjeras, mūsų nuomone, yra savotiškas išbaigtumo triumfas. Jis nėra toks akiplėšiškas ir šaltas, išties, jį galima apibūdinti kaip netgi labai jaukų, tačiau neišvengta ir trūkumų, kuriuos pastebės aukštesnio ūgio ar tvirčiau sudėti žmonės.
„A7 Sportback“ yra erdvesnis visose įmanomose srityse: galvos, pečių ir kojų. Pastarasis modelis taip pat turi ženkliai erdvesnę bagažinę bei platesnes sėdynes, kuriose itin smulkaus sudėjimo vairuotojas gali pasijusti it vonioje. Tuo tarpu „CLS“ viduje jautiesi, lyg sėdėtum sportiškame kupė. Šį įspūdį sukuria siauresnės, nuostabų šoninį prilaikymą turinčios sėdynės, kokias turi „AMG-Line“ komplektacijos modeliai, siaura ir žema šoninių langų linija ir kuklesni automobilio gabaritai.



























































Vertinimo kriterijus Audi A7 Sportback 50 TDI Mercedes Benz CLS 350d 4Matic
Interjero erdvė 8 balai 7 balai
Interjero apdailos medžiagos 8 balai 6 balai
Surinkimo kokybė 9 balai 8 balai
Ergonomika 8 balai 7 balai
Matomumas 7 balai 7 balai
Prietaisų skydelio informatyvumas 8 balai 8 balai
Daiktams skirtų dėtuvių kiekis ir funkcionalumas 7 balai 7 balai
Multimedijos sistema 8 balai 7 balai
Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas 9 balai 9 balai
Bagažinės tūris (l) 535 520

REKLAMA

DINAMIKA


Plati variklių gama tikrai nėra tai, kuo gali pasigirti abiejų modelių gamintojai. Šiuo metu „A7 Sportback“ ir „CLS“ siūlomi tik su 6 cilindrų benzininiais arba dyzeliniais jėgos agregatais. Artimiausioje ateityje šių automobilių pirkėjai turės galimybę pasirinkti 8 cilindrų motorus su sprogstamaisiais galios užtaisais, tačiau kol kas pasiūla išties kukli.
Į testą atvykę automobiliai turi 6 cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio dyzelinu varomus variklius. Abiejų automobilių variklių skyriuose pūpsantys motorai pasižymi praktiškai identiškomis techninėmis charakteristikomis. Susidaro įspūdis, jog „Audi“ ir „Mercedes Benz“ inžinieriai sėdėjo prie vieno stalo, tačiau tokias išvadas galima daryti tik žvelgiant į techninių duomenų lapus. Abu motorai išvysto 286 arklio galias ir išvysto daugiau nei 600 Nm sukimo momentą, iš gamyklos išrieda bendraudami su automatinėmis pavarų dėžėmis ir keturių varančiųjų ratų sistemomis. Net ir apetitas dyzelinui praktiškai identiškas, bet apie tai pakalbėsime vėliau. Dabar susikoncentruokime į dinamiką.

REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


286 arklio galias (esant 3500 – 4000 aps/min.) ir 620 Nm (ties 2250 – 3000 aps/min.) sukimo momentą pasiekiančiam „Audi“ motorui priekaištauti galima tik dėl vienos priežasties – važiuojant absoliučioje tyloje girdėsite nežymų dyzelinės širdies klaksėjimą arba kaip turbina iš visų jėgų siurbia pro radiatoriaus groteles plūstantį orą.
286 arklio galias (esant 3400 – 4600 aps/min.) ir 600 Nm (1200 – 3200 aps/min.) sukimo momentą išspaudžiantis „Mercedes Benz“ motoras suteikia visiškai kitokius pojūčius. Jis beprotiškai tylus ir sugeba neišsikvėpti labai plačiame sūkių diapazone. Iš tiesų, retkarčiais apima jausmas, jog priekyje tūno ne dyzelinu, bet benzinu maitinamas monstriukas. Platesnis 600 Nm diapazonas „Mercedes Benz“ modeliui akivaizdžiai suteikia daugiau dinamikos bei spartos, ne tik bandant akceleruoti nuo 0 – 100 km/val, bet ir norint įsibėgėti nuo 50 iki 80 km/val ar nuo 80 – 120 km/val. Šioje rungtyje „CLS“ savo varžovą palieka užnugaryje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


Bet kurį sportišką automobilį nubausti galintys vokiečiai moka važiuoti ne tik sparčiai, bet ir ekonomiškai. Pavyzdžiui, norėdami išsiaiškinti „Audi A7 Sportback“ variklio efektyvumą, įveikėme 104 kilometrus važiuodami 90 – 100 km/val. greičiu. Šios kelionės rezultatas – 5,4 litro dyzelino! Vis dėlto, didžioji dauguma būsimų „A7 Sportback“ vairuotojų važiuos ne ekonomiškai, o vidutinišku tempu. Tuomet vidutinių kuro sąnaudų vidurkis plaukios tarp 8 – 11 litrų.
„Mercedes Benz CLS“ bandydamas atlikti tas pačias užduotis stengiasi neatsilikti nuo savo varžovo. Įveikus tą pačią distanciją, tuo pačiu maršrutu, „CLS“ mums teigė, jog 100 kilometrų suvartojo 6,7 litro. Tradicinė vairavimo maniera leis džiaugtis 9 – 13 litrų sąnaudomis. Atsižvelgiant į variklių pajėgumą – tai labai įspūdingi rezultatai.



























































Vertinimo kriterijus Audi A7 Sportback 50 TDI Mercedes Benz CLS 350d 4Matic
0 - 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas) 5,7 / 5,8 5,7 / 5,5
60 - 100 km/val. („Auto“ režimu) 3,9 3,6
80 - 120 km/val. („Auto“ režimu) 4,8 4,5
Variklio išvystoma galia 286 AG 286 AG
Didžiausias sukimo momentas 620 Nm 600 Nm
Maksimalus greitis 250 km/val. 250 km/val.
Degalų sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) 10,9 / 5,8 / 6,4 10,1 / 5,6 / 6,6
Degalų bako talpa 63 litrai 50 litrų
Taršos emisijos klasė Euro 6 Euro 6
Su pilnu baku nuvažiuosite ~ 900 kilometrų ~ 900 kilometrų

REKLAMA

VALDYMAS


„Greitkeliams skirti ratuočiai“ – taip norisi apibūdinti abu automobilius. Kodėl? Nes jie savo pranašumą prieš savo konkurentus ir visus kitus eismo dalyvius demonstruoja važiuodami ilgas distancijas. Komforto lygis ir automobilių paklusnumas yra tai, ką tikrai įvertins daugybę laiko kelionėse praleidžiantys vairuotojai.
„A7 Sportback“ ir „CLS“ ilgas distancijas ne tiek mėgsta, kiek dievina: nepaisant to, kokiu greičiu važiuosite, automobiliai išliks stabilūs, komfortiški ir itin patogūs, tad ilgų distancijų išvykas greičiausiai pradės dievinti ir vairuotojai ar keleiviai. Be to, ilgos kelionės leidžia įjungti išmaniai veikiančias automatines greičio palaikymo kontroles. Būtent tai, kaip šios sistemos veikia, daro didžiausią įspūdį.
„Audi A7 Sportback“ automobilyje įjungus greičio palaikymo kontrolę kartu su ja įsijungia ir gausus kiekis pagalbinių sistemų, kurios neleidžia automobiliui išvažiuoti iš savo eismo juostos, stengiasi palaikyti saugų atstumą nuo priešais važiuojančio eismo dalyvio arba automatiškai sumažina automobilio greitį prieš posūkį ir jį įveikia pats. Trumpai tariant, kartu su greičio palaikymo sistema įsijungia autonominio automobilio režimas, kuris, nors ir nėra tobulas, bet puikiai tvarkosi su savo užduotimis ir tikrai priverčia bent jau kilstelėti antakį.
Iki nepriekaištingai veikiančios autonominio automobilio sistemos veikimo trūksta vieno gan elementaraus dalyko – detalesnių žemėlapių, nes automobilio valdymą perleidus išmanioms sistemoms, „Audi A7 Sportback“ orientuojasi ne tik priekyje esančių kamerų ir daviklių pagalba. Sistemos taip pat atsižvelgia į žemėlapiuose esančią informaciją – pavyzdžiui, greičio ribojimus ar greičio viršijimą fiksuojančius inkilus, kurių realybėje nėra, o žemėlapyje – egzistuoja. Tai sukelia dviprasmišką situaciją – Jūs važiuojate 90 km/val. greičiu Kaunas-Panevėžys ir staiga automobilis pradeda mažinti greitį iki 70 km/val., nors aplinkui nėra jokių greitį ribojančių ženklų.

REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


Kitas pavyzdys – važiuojate Kaunas-Klaipėda leidžiamu 130 km/val. Automobilis rieda ir džiaugiasi, jog laikotės eismo taisyklių. Jeigu greitį padidinsite 10 kilometrų, nuvažiavus keliasdešimt kilometrų automobilis supras, jog viršijate greitį ir automatiškai sumažins greitį iki leistino. Nuolatinė kova su pačiu automobiliu gali pradėti erzinti, tačiau norėdami bent dalį sprendimų priimti patys, galite išjungti tam tikras pagalbines sistemas ir „A7 Sportback“ saugos kokoną sukonfigūruoti pagal savo poreikius.
„Mercedes Benz CLS“ sistemos elgiasi praktiškai identiškai, tačiau šis vokiškas galiūnas turi vieną kozirį – jis pats gali persirikiuoti iš vienos eismo juostos į kitą. Norint keisti eismo juostą, užteks tiesiog įjungti posūkio signalą ir automobilis tai padarys už Jus, žinoma, prieš tai įsitikinęs, kad manevrą atlikti saugu. Aplenkę kitą eismo dalyvį, įjungiate dešinį posūkio signalą ir grįžtate į pirmąją eismo juostą. Įspūdinga? Žinoma. Naudinga? Geras klausimas.
Jeigu greitkelyje abudu automobiliai demonstruoja panašų elgesį, mieste arba užmiestyje „A7 Sportback“ ir „CLS“ bando vienas kitam smūgiuoti į silpnąsias vietas. Pavyzdžiui, jeigu esate ekonomiško važiavimo šalininkas – „A7 Sportback“ bus idealus partneris.
Automobilis Jums nuolatos patars kada reikėtų atleisti akceleratoriaus pedalą ir tiesiog riedėti. Kaip? Įjungdamas labai trumpą, akimirką trunkančią, akceleratoriaus vibraciją. Iš pradžių – tai labai neįprasta, tačiau ilgainiui toks priminimas stipriai nespausti akceleratoriaus gali pasirodyti visai naudingas, o jeigu visgi nenorite važiuoti pagal „Audi“ taisykles, funkciją galima išjungti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


Ekonomiško važiavimo maniera sėdint už „CLS“ vairo – misija neįmanoma ir tik dėl dviejų priežasčių: nuostabios garso izoliacijos, mat, nepriklausomai kokiu greičiu važiuojate, automobilio viduje tylu kaip bažnyčioje pirmadienio vakarą ir 6 cilindrų variklio. Pastarasis nuolatos priverčia įsikibti į vairą ir ieškoti vingiuotų užmiesčio kelių.
Mieste ryškesnį pranašumą demonstruoja „Mercedes Benz CLS“. Mūsų bandytas „A7 Sportback“ buvo apautas nuostabiai atrodančiais 21 colių skersmens ratlankiais, kurie patiks ne tik Jums, bet ir privers aplinkinius atsisukti dar kartą, tačiau už tai turėsite paaukoti važiavimo komfortą. Situacija nėra tragiška, tačiau daugelis tokio tipo automobilio vairuotojų tikisi, jog važiuodami „A7 Sportback“ jausis kaip ant skraidančio kilimo.
Itin žemo profilio padangos, maža rato eiga neleidžia išnaudoti visų orinės pakabos galimybių ir iki galo sugerti kelio nelygumus, tad mūsų patarimas – rinkitės ne didesnius nei 20 colių skersmens ratlankius. Tokiu būdu ne tik minkščiau važiuosite per įvairiausias kelio dangas, bet ir sumažinsite padangų keliamą triukšmą.

REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


„CLS“ šios problemos neturi, o tiksliau – gali neturėti. Mūsų teste dalyvavęs modelis turėjo gerokai mažesnio skersmens ratlankius, aukštesnio profilio padangas ir komfortiškos važiuoklės konfigūraciją, žinoma, jeigu tik geidžia, pirkėjai gali rinktis ir standesnę pakabą. Šie trys veiksniai leidžia „CLS“ automobilį įvardinti komfortiškesniu ir patogesniu.
Vis dėlto, žemo profilio padangos „Audi“ puikiai pasitarnauja nukreipus automobilių nosis link vingiuotų kelių, kuriuose prasilenksi nebent su dviračiu važiuojančiu grybautoju. Tuomet pradeda ryškėti „A7 Sportback“ stiprybės, o galbūt tai reikėtų pavadinti – suktybės. Mūsų bandytasis modelis buvo aprūpintas keturių vairuojamų ratų sistema, kuri leidžia automobiliui žaibišku greičiu keisti važiavimo trajektoriją be didelių pastangų. Iš tiesų, „A7 Sportback“ valdymas primena kompiuterinį žaidimą, kuriame tiesiog spaudai reikiamus mygtukus, o galutinis rezultatas – nepriekaištingas. Galbūt tai nuskambės kvailai, tačiau tai nesuteikia didžiulio malonumo. Pravažiavęs puikią, nuostabią kelio atkarpą iš automobilio išlipi be emocijų, nes konkretų kelio ruožą praskridai kaip milžiniškas autonominis garvežys.

REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


Tuo tarpu „Mercedes Benz CLS“, turėdamas komfortišką pakabos konfigūraciją, tokiuose ruožuose sugeba parodyti ir kiek kitą veidą. „Comfort“ režimu automobilio kėbulas svyruoja ir šiek tiek siūbuoja – tai, pripažinkime, nesmagu, kuomet į posūkį nori įvažiuoti tiksliai ir iš jo išvažiuoti greitai. Ne problema – įjungiame „Sport Plus“ režimą, kuris siunčia signalą amortizatoriams, jog atėjo metas įtraukti išpūstą pilvą.
Štai tuomet „CLS“ jaučiasi vikresnis, žvitresnis ir į vairuotojo komandas komandas atsako kur kas natūraliau ir su didžiuliu entuziazmu. Būtent to trūksta „A7 Sportback“ – veržlesnio atsako į kiekvieną vairo pasukimą, kiekvieną akceleratoriaus paspaudimą.







































Vertinimo kriterijus Audi A7 Sportback 50 TDI Mercedes Benz CLS 350d 4Matic
Pakabos suteikiamas komfortas 7 balai 8 balai
Stabilumas posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu  7 balai 8 balai
Manevringumas  9 balai 7 balai
Stabdžių sistemos efektyvumas  8 balai 8 balai
Garso izoliacija  7 balai 8 balai
Padangų išmatavimai bandytame modelyje  255/35 R21 245/40 R19

REKLAMA
REKLAMA

EKSPLOATACIJA


Vokietijos automobilių gamintojams niekuomet netrūkdavo drąsos sudaryti akiplėšiškai atrodančią kainodarą. „Audi“ tikrai nėra išimtis, nusprendusi atsispirti itin storoms potencialių pirkėjų piniginėms.
Naujos kartos „A7 Sportback“ kainos prasideda nuo 66 900 eurų – pakankamai krikščioniška kaina už tokį prabangų automobilį, ar ne? Iš dalies. Panika ir neviltis pradeda siautėti, kuomet pažvelgti į papildomos įrangos katalogą ir į norimų priedų kainas. Puikus to pavyzdys – mūsų bandytas modelis, kuris buvo įkainotas 119 071 euro suma.
Tam, kad suprastumėte kokie brangūs yra trokštami ir tiesą sakant – būtini atributai, įvardinsime keletą komforto įrangos priedų ir jų kainas.
„Bang & Olufsen” garso sistema su 19 garsiakalbių – 7302 eurai, adaptyvi važiuoklė – 2253 eurai, naktinio vaizdo kamera – 2434 eurai, keturių vairuojamųjų ratų sistema – 2151 euras. Po truputėlį, po truputėlį ir matai, jog papildoma įranga šiame automobilyje kainuoja 52 171 eurą. Bet ar tuo reikėtų stebėtis? Juk tai produktas, kuris išrieda iš „Audi“ gamyklos.
Tuo tarpu naujos kartos „CLS“ mūsų šalyje kainuoja nuo 57 886 eurų. Už šią sumą gausite automobilį, kurio ratus suks 4 cilindrų dyzelinis motoras. Puikiai suprantame tokios versijos egzistavimą, bet visi puikiai žinome, jog toks „Mercedes Benz“ modelis privalo turėti 6 cilindrų motorą, nesvarbu, tai būtų benzinu ar dyzelinu varomas agregatas. Taip sakome ne dėl to, jog didesnis cilindrų skaičius mums pakelia savivertę, bet dėl to, jog 6 cilindrų motoras lengviau paskui save vilks beveik dvi tonas sveriantį automobilį.
Mūsų bandytasis „CLS 350 d“ su keturių varančiųjų ratų pavara ir 286 arklio galias išvystančiu motoru yra pigiausias modelis su 6 cilindrų varikliu visoje „CLS“ šeimynoje. Pradinė kaina prasideda nuo 68 401 euro. Tuo tarpu mūsų bandytas modelis buvo įkainotas 95 233 eurų suma. Žinoma, turint labai daug ambicijų galutinę kainą galima išpūsti dar daugiau.
Jeigu į dyzelinio variklio pusę net nenori žiūrėti, tuomet iškart pasiruoškite 71 826 eurus – tiek kainuoja 367 arklio galias turintis modelis. „AMG“ prieskoniais pagardinta modifikacija kainuoja nuo 85 583 eurų.







































Vertinimo kriterijus Audi A7 Sportback 50 TDI Mercedes Benz CLS 350d 4Matic
Pigiausio modelio kaina 66 900 eurų 57 886 eurai
Bandyto modelio kaina 119 071 euras 95 233 eurai
Papildomos įrangos pasirinkimas ir kaina 7 balai 7 balai
Standartinė garantija 2 metų / 100 000 2 metų / neribojant ridos
Numatoma išliekamoji vertė po 5 metų (100 000 km) 38% 37 %
Atstovybių tinklas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje

REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS
Anksčiau norėdami gauti pačias pažangiausias technologijas, turėjote tik vieną pasirinkimą – sukaupti milžinišką kapitalą ir įsigyti konkrečios markės flagmaną.
Dabar situacija yra žymiai paprastesnė. Naujausių technologijų migracija į žemesnės klasės automobilius vyksta sparčiau negu „Apple“ sugeba išleisti naują „iPhone“ telefono versiją.
Naujos kartos „Audi A7 Sportback“ ir „Mercedes Benz CLS“ galėtų būti puikūs pavyzdžiai, nes prieš keletą akimirkų „Audi“ ir „Mercedes Benz“ flagmanuose pasirodę žaislai tapo prieinami ir vienu laipteliu žemiau besirikiuojančiuose modeliuose.
Technologijų atžvilgiu „A7 Sportback“ ir „CLS“ yra vienas kito verti varžovai, tad jeigu vertinimo skalėje išmaniosios sistemos yra jūsų prioritetas, išsirinkti savo favoritą galėsite tik pagal tai, kaip reikia tas technologijas valdyti – jų funkcionalumas praktiškai identiškas, skiriasi tik abiejų automobilių ergonominiai sprendimai.
Sudėtingoje situacijoje atsirandame ir tuo atveju, jei šio testo laimėtoją bandome išrinkti vertindami pagal tradicines vertybes: valdymo savybes, praktiškumą, ekonomiją, kainos bei kokybės santykį.
Abu automobiliai yra beprotiškai panašūs, tad galutinį sprendimą reikėtų priimti atsakius į keletą klausimų. Jeigu prioritetą teikiate praktiškumui – rinkitės „A7 Sportback“, jeigu sekmadienio popietę išvažiuojate tiesiog pasivažinėti – rinkitės „CLS“. Bet kuriuo atveju, „A7 Sportback“ ir „CLS“ nenuvils.

REKLAMA

Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


MUMS PATIKO



  • Agresyvus, fantastiškas eksterjero dizainas

  • Manevringumas itin ankštose vietose

  • Itin erdvi ir talpi bagažinės erdvė

  • Nepriekaištinga surinkimo kokybė

  • Taupus variklis


MUMS NEPATIKO



  • Pernelyg brangi papildoma įranga

  • Užsimanius staigiai paspausti akceleratoriaus pedalą, pavarų dėžė uždelsia prieš pildydama netikėtai pasikeitusius vairuotojo norus

  • Neintuityvus centrinėje konsolėje esančių ekranų valdymas

  • 21 colių skersmens ratlankiai atrodo puikiai, bet tai labai stipriai atsiliepia komforto lygiui



Palyginamasis testas: Audi A7 Sportback prieš Mercedes-Benz CLS


MUMS PATIKO



  • Nuostabi garso izoliacija

  • Tylus, efektyvus ir praktiškai jokių vibracijų nekeliantis dyzelinis variklis

  • Greitį ir atstumą palaikanti sistema veikia efektyviai. Be to, automobilis pats gali persirikiuoti į kitą eismo juostą

  • Gerai sukomplektuotas modelis bus pigesnis  už „A7 Sportback“, nors technologijų kiekis bus toks pats


MUMS NEPATIKO



  • Dviprasmiškas emocijas keliantis eksterjero dizainas

  • Aukšta ir siaura bagažinės anga

  • Puodelių laikikliai – papildomos įrangos sąraše(!)

  • Atnaujinta multimedija veikia sklandžiau, bet jos valdymas, vis dar, pernelyg sudėtingas ir verčiantis pernelyg daug dėmesio atitraukti nuo kelio

  • Kukloka erdvė ant galinių sėdynių


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų