• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pandemijai į gydymo įstaigas įnešus išbandymų, priėmimo tvarka neretai piktinasi dauguma pacientų. Vieniems sunku pas gydytojus patekti registruojantis internetu, o kiti piktinasi, kad atvykus į gydymo įstaigas tenka pralaukti ilgas valandas. Panašiai nutiko ir panevėžietei Ingai (tikras moters vardas ir pavardė tv3.lt redakcijai žinomas), kuri kartu su mažamečiu vaiku tiek poliklinikoje, tiek laboratorijoje buvo išvaryta laukti už durų.

Pandemijai į gydymo įstaigas įnešus išbandymų, priėmimo tvarka neretai piktinasi dauguma pacientų. Vieniems sunku pas gydytojus patekti registruojantis internetu, o kiti piktinasi, kad atvykus į gydymo įstaigas tenka pralaukti ilgas valandas. Panašiai nutiko ir panevėžietei Ingai (tikras moters vardas ir pavardė tv3.lt redakcijai žinomas), kuri kartu su mažamečiu vaiku tiek poliklinikoje, tiek laboratorijoje buvo išvaryta laukti už durų.

REKLAMA

„Taigi, miesto poliklinika, Nemuno klinika, didesnio bardako jau ir būti negali. Pirmiausia, tai turint tokį taloną 7:30 val., geriausiu atveju daktarė pasirodys po 8:00 val… O apie registratūros darbuotojų kultūrą aš jau nekalbu. Priėjus pasiklausti išgirsti: „Išsispausk bilietą“ ir langelis prieš nosį užsiveria.

Išsispaudus bilietėlį sėdi kone pusę valandos ir lauki, kol kas nors teiksis tave pakviesti, sėdi 4 registratorės, žmogaus nė vieno, nei prie vieno langelio! Tik slaugytojos zuja aplink jas… Bet jos vis tiek laiko neturi! Besėdėdama skambinti bandžiau „n“ kartų ir nei viena registratorė nesiteikė pakelti telefono ragelio!

REKLAMA
REKLAMA

Toliau… Gavus siuntimus mokamiems tyrimams ir tų pasidaryti negali! Nes tave su sergančiu mažamečiu vaiku (2 metukų) tiesiog išvaro iš laboratorijos „Medicina practica“ laukti už durų... Sėdi, lauki, suaugusieji braunasi, veržiasi pro duris ir viskas čia gerai! Juos registruoja, ima tyrimus... ir jų niekas neišvaro! O tu taip ir lieki už durų su klykiančiu sergančiu vaiku sėdėt ir laukti kol nežinia kada „tave pakvies“ (pasak išvariusios darbuotojos)!

REKLAMA

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, gal laikas būtų susirūpinti priežiūros sektoriumi?“, – piktinasi socialinėje erdvėje moteris.

Didžiausias srautas registruojantis telefonu

Komentuodama susiklosčiusią situaciją, Panevėžio miesto klinikos administracija užtikrina, kad pacientai registruotis gali tiek internetu, tiek atvykę į padalinį.

„Panevėžio miesto poliklinikoje atšaukus karantiną, pacientai turi galimybę registruotis patys atvykę į poliklinikos registratūrą pas pirminės sveikatos priežiūros specialistus – šeimos gydytojus, vaikų ligų gydytojus, chirurgus, odontologus ir pas akušerius-ginekologus. Registratūros laukiamajame „Eilių valdymo“ įrenginyje, pasirenkama norima paslauga ir gaunamas kvietimo numeris. Pacientai pakviečiami prie registratūros langelio laikantis visų saugumo priemonių. Taip pat yra galimybė pas gydytoją registruotis naudojantis e-pacientas.lt internetine svetaine“, – aiškina priėmimo tvarką poliklinikos administracija.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jų, didžiausias pacientų registracijos srautas tenka registracijai telefonu. Užsiregistravus pas gydytoją, vizito tenka palaukti apie tris savaites, o būtinai pagalbai pacientai priimami ir tą pačia dieną.

„Pirminiams apsilankymas pas savo šeimos gydytojus galimas po trijų savaičių. Pas gydytojus, turinčius dideles apylinkes, registracijos laikas siekia iki keturių savaičių. Būtinai pagalbai pacientai registruojami tą pačią dieną ir patenka pas savo šeimos gydytoją arba pas budintį gydytoją“, – teigia Panevėžio miesto poliklinikos administracija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Poliklinikoje kiekvienam paciento vizitui yra numatyta skirti 15 minučių. Tiek pat laiko skiriama ir konsultacijoms nuotoliniu būdu.

Laboratorijoje pacientus priima ir skubos tvarka

Kitaip nei Panevėžio miesto poliklinikoje, „Medicina practica“ Panevėžio laboratorijoje klientai priimami tik iš anksto užsiregistravus internetu bei užtikrinant, kad atvykę pacientai neturi viršutinių kvėpavimo takų simptomų.

REKLAMA

Bendradarbiaudami kartu su Panevėžio miesto poliklinika, laboratorijoje taip pat yra priimami poliklinikos pacientai, kuriems reikalingi skubūs tyrimai, paskirti gydytojų konsultacijų metu.

„Šie pacientai priimami be išankstinės registracijos, jiems priimti skirtas atskiras laboratorijos kabinetas ir darbuotojai“, – pasakoja „Medicina practica“ laboratorijos direktoriaus pavaduotoja darbo kokybei Alina Stražnickienė.

REKLAMA

Pasak A. Stražnickienės, laukimo tvarką laboratorijoje užtikrina šiuo metu galiojantys teisės aktai.

„Kadangi laboratorijos laukiamasis yra nedidelio ploto, pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus, jame vienu metu gali būti ne daugiau kaip trys pacientai. Jei vienu metu atvyksta daugiau pacientų, tuomet laboratorijos darbuotojos paprašo palaukti prie įėjimo į laboratorijos patalpą, t. y. poliklinikos koridoriuje, kuriame yra laukimui skirtos kėdės. Be abejo prašome laukiančių pacientų laikytis saugaus 2 metrų atstumo, o informacija apie saugų laukimą iškabinta ir ant laboratorijos įėjimo durų“, – aiškina priėmimo tvarką „Medicina practica“ laboratorijoje A. Stražnickienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mažamečiai vaikai kartu su juos lydinčiais tėvais laboratorijoje yra priimami tokia pačia tvarka: užsiregistravus iš anksto arba paskyrus iš poliklinikos gydytojo siuntimą skubiems tyrimams, tuomet jie priimami atskira eile.

Augant gyventojų sergamumui, „Medicina practica“ laboratorijoje stengiamasi užtikrinti tinkamą pacientų srautų bei laukimo valdymą.

„Priimame visus iš anksto užsiregistravusius bei pacientus, kuriems būtini skubūs laboratoriniai tyrimai. Be abejo, pasitaiko atvejų, kuomet pacientų be registracijos vienu metu ateina daugiau arba užtrunka kraujo paėmimo procedūra dėl fiziologinių paciento būklių, todėl kartais laukimas gali užtrukti. Pacientai pas mus dažniausiai laukia 5-10 minučių, retais atvejais laukimas gali užtrukti iki 20 minučių“, – tvirtina „Medicina practica“ laboratorijos direktoriaus pavaduotoja darbo kokybei Alina Stražnickienė.

Pasak jos, pacientai, atliekantys laboratorinius tyrimus visuose „Medicina practica“ padaliniuose, visada gali kreiptis į administraciją ir išsakyti nusiskundimus, paklausti. „Mes visada reaguojame, išnagrinėjame ir atsakome pacientams. Išsprendžiame problemas, susiklosčiusias situacijas ir galime jiems suteikti geresnes laboratorines paslaugas“, – užtikrina A. Stražnickienė.

Kuo daugiau kompiuteriu, tuo didesnis bardakas, anksciau jokiu kompu nebuvo ir visur prieidavai ta pacia diena, o dabar sedi maigo, maigo, tai uzluze, tai neranda info, tai dar koks velnias, taigi kuo mandriau, tuo hu ...viau!Laukiu paslaugos ligonines priimamajame su aukstu kraujospudziu mazdaug val. laiko, nesvarbu, cia matyt neskubu, bet moteris atsinesa vaika su plestine zaizda kojoje, suo ikando, aisku vaikas rekia, o jie sedi salia ir kantriai laukia, kai tuo tarpu gydytojas uz langelio priemime kompiuteri maigo, maigo ir maigo, o vaikas rekia ir visiem dzin, spekit, po kiek laiko atejo apziureti vaiko???Gal toks ministeris sveikatos galetu kazka pakomentuoti tokia tema?
Jie dabar neturi laiko,yra reikalų registruojant skiepams, skiepijant, reklamas kuriant, bauginimams įv., bendravimams su žurnalistais, temperatūrų matavimams, ojez, kiek reikalų, jūs net neįsivaizduojat!
turbut kosmose registravotes:)ten eiliu nera dar kol kas.:)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų