Viskas prasidėjo nuo momento, kai „Toyota Camry“ prietaisų skydelyje užsižiebė įspėjamoji žinutė - „Check Hybrid System“. Kadangi automobilis buvo pirktas ne naujas, o naudotas, japoniškas hibridinis sedanas neturėjo galiojančios garantijos. Vis dėlto, jis automobilį nuvežė į oficialią „Toyota“ atstovybę, kurios specialistais galėtų nustatyti atsiradusį gedimą.
Atlikus diagnostiką, paaiškėjo, jog automobilio remontas kainuos ne kelis šimtus, o kelis tūkstančius dolerių, o tiksliau - 4400 dolerių, o tai net pusė automobilio kainos!
Kadangi niekas nenorėtų mokėti tokios sumos už remontą, „Toyota Camry“ savininkas nusprendė automobilį sutvarkyti pats. Perskaitęs nemažai literatūros ir peržiūrėjęs daugybę vaizdo klipų, vyras užsiraitojo rankoves ir kibo į darbus.
Patikrinus visų baterijų įtampą - jokių gedimų. Atlikus tą patį testą kelis kartus, rezultatai buvo tokie patys. Visos baterijos yra sveikos ir gyvybingos. Tačiau pasižiūrėjus atidžiau, vyras pamatė ir problemą.
Problema buvo ne hibridinės jėgainės baterijose, bet kontaktuose, kurie buvo apsinešę rūdimis. Nuvykus į vietinę automobilių dalių parduotuvę ir nusipirkus kelias dešimtis smulkių detalių ir jas pakeitus - valio! Gedimo kaip nebūta ir visas šis vargas jam kainavo tik 7 dolerius!