Tai – vienas iš „Kilo Health“ įkūrėjų, stambiausias akcininkas bei valdybos pirmininkas Tadas Burgaila. Būtent su juo sėkmės atveju sukirsti rankomis galės visi verslo idėją ar verslą turintys projekto dalyviai, kuriems yra reikalingos investicijos.
Dalyvio anketą rasite paspaudę šią nuorodą.
Lietuvių įkurtas startuolis „Kilo Health“ šiandien turi daugiau nei 30 skirtingų produktų, sėkmingai realizuojamų visame pasaulyje. Jų koziris – sveikatingumo rinka: nuo technologinių sprendimų diabeto valdymui ar emocinei sveikatai gerinti iki svorio kontrolės produktų bei papildų.
2022 m. „Financial Times“ „Kilo Health“ paskelbė antra greičiausiai augančia įmone visoje Europoje. O 2023 m. įmonės konsoliduota apyvarta siekė 234 mln. eurų.
„Visi žmonės nori būti sveiki, gražūs, keliauti, pramogauti ir skaniai valgyti, todėl šios sritys man visada atrodo įdomiausios. Tačiau be sveikatingumo produktų, investuoju ir į kitas sritis. Grožio srityje turime plaukų priežiūros įmonę „Moerie“, kuri sparčiai auga ir šiais metais viršys 50 mln. eurų apyvartą.
Kelionių srityje neblogai sekasi įmonei „AirGuru“, kuri netrukus pasieks 40 mln. eurų apyvartą. Be to, valdome prekės ženklą „Onworkation.com“, kuris organizuoja įmonių darbostogas visoje Europoje. Šiuo metu aktyviai investuojame į naujus kelionių startuolius ir jų plėtrą už Lietuvos ribų. Šioje srityje matome daug potencialo, ypač dėl dirbtinio intelekto galimybių“, – apie savo sprendimus, kur investuoti, pasakoja T. Burgaila.
Verslininkas atvirauja – kartais jis renkasi apgalvotas strategines investicijas, o kartais investuotoja ten, kur norisi, nors logika tam prieštarauja. Taip nutiko su keliais įsigytais barais ar investicijomis į mažą žaidimų studiją bei kvepalų verslą.
Verslo šou „Rykliai“ dalyviai stos prieš penkis garsiausius šalies investuotojus, pasidalins savo verslo idėja ir kvies „Ryklius“ tapti jų verslo partneriais.
„Man šis projektas labai svarbus emociškai. Tikiu, kad tai – puiki platforma ne tik verslams, bet ir žmonėms visoje Lietuvoje pamatyti, kaip atrodo kelias verslo svajonės link. O kartu – būdas įkvėpti žengti pirmuosius žingsnius. Todėl nedelskite – pildykite anketą jau šiandien ir paverskite savo verslo idėją realybe“, – sako T. Burgaila.
Vertindamas projekto dalyvius, garsus verslininkas žada neturėti jokių išankstinių nusistatymų. Taip pat – kliautis intuicija, pamatyti ne tik idėją, bet ir žmogų ar komandą, stovinčią už jos.
„Kartais tiesiog jauti, kad tave įtikino, ir tam nereikia perdėto pasitikėjimo savimi ar tobulos iškalbos. Man, žiūrint į dalyvius iš partnerio ar investuotojo pusės, nuoširdumas drauge su aiškiai išreikštu talentu dažnai yra pribloškianti kombinacija“, – sako T. Burgaila, verslo šou dalyviams pirmiausiai linkėdamas drąsos. O kokios savybės jam pačiam gyvenime lėmė sėkmę? T. Burgaila įsitikinęs, jog tai – gebėjimas su nauja energija pradėti viską iš naujo.
„Nauji verslininkai dažnai įsivaizduoja, kad turi tą vienintelę idėją, kuri nuties kelią į sėkmę. Tai – teisingas tikėjimas. Tačiau versle nesėkmės yra kur kas dažnesnis reiškinys nei sėkmė. Todėl reikia atrasti jėgų naujiems bandymams, panaudojant jau įgytą patirtį“, – receptu dalijasi T. Burgaila.
Žinomas verslininkas savo karjeros metu atvirauja pradėjęs daugiau nei 300 skirtingų verslo projektų, iš kurių net 80 proc. buvo nesėkmingi. Su šypsena jis prisimena ir savo pirmąjį verslą – dar besimokant 10-oje klasėje, T. Burgaila sukūrė neįtikėtinai populiarią ekrano užsklandų svetainę JAV.
„Man buvo 15 metų, pradėjau gauti pajamas – visas pasaulis atrodė po kojomis. Atsirado drąsos investuoti gautus pinigus į naujus projektus, tačiau, pasitinkant 18-ąjį gimtadienį, viskas baigėsi skaudžiu bankrotu ir didelėmis skolomis. Iki šiol manau, kad tai buvo geriausias gyvenimo universitetas“, – pasakoja verslininkas.
Turite verslą ar idėją, kuriai reikia investicijų ir partnerių? Esate įsitikinę, kad jūsų idėja verta garsiausių šalies verslininkų dėmesio? Tai gali būti jūsų sėkmės istorijos pradžia. Tapkite projekto dalyviu jau šiandien!