„Arenai vardo partneris yra vienas svarbiausių ir komerciškai. Pasirinkome aktyvų ir inovatyvų partnerį, kuris žiūri į ateitį bei augina savo verslą. Mums su tokiais partneriais yra pakeliui, nes sutampa požiūris ir veiklos kryptys“, – sakė arenos direktorius Andrius Žiauberis.
Dar prieš konferenciją spaudoje buvo užsiminta, kad tai bus viena didžiausių rėmimo sutarčių šalies sporto istorijoje.
Iš viso savo naują internetinį prekės ženklą „Twinsbet“ pristačiusi uostamesčio lošimų įmonė „Nesė“ krepšinio klubą ir areną parems 7,5 mln. eurų suma. Sutartis pasirašyta 3 metų laikotarpiu.
„6 mln. atitetks „Wolves“ ir 1,5 mln keliaus arenai. Manau, kad tai bus viena didžiausių rėmimo sutarčių šalies istorijoje“, – teigė „Nesė“ vadovas ir savininkas Alvidas Paulikas.
Savo ruožtu, UAB „Nesė“ vadovas Alvidas Paulikas neslėpė, kad jam paliko įspūdį, kaip sparčiai „Wolves“ klubas eina į priekį.
„Mums patinka „Wolves“ klubo vizija ir ilgalaikiai plėtros planai. Per tokį trumpą laiką nueitas kelias yra labai įspūdingas. Turime identiškas ambicijas sparčiai augti ir tapti vienais iš lyderių tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Esu tikras, kad vieni kitiems padėsime dar greičiau ir lengviau pasiekti visus savo užsibrėžtus tikslus“, – neabejojo A. Paulikas.
„Wolves Twinsbet“ prezidentas Rimantas Kaukėnas pridėjo, kad generalinio rėmėjo atsiradimas – vienas svarbiausių žingsnių jauno klubo gyvavimo istorijoje ir vylėsi, kad tai padės pasiekti aukščiausių rezultatų krepšinio aikštelėje.
„Šiandien norime pranešti musų klubui labai reikšmingą naujieną. Džiaugiamės, kad Vilniaus „Wolves“ nuo šio turės naują pagrindinį generalinį remėją, kuriuo tapo lažybų prekinis ženklas „Twinsbet“ ir bendrovė „Nesė“. Esame laimingi, kad radome bendrą kalbą ir nuo šiol padėsime vieni kitiems. Tiek mes, tiek „Twinsbet“ siekia aukščiusių rezultatų ir nestokoja ambicijų. Manome, kad tik su tokiu požiūriu galėsime eiti į priekį ir augti. Tai kol kas neabejotinai didžiausias mūsų klubo partneris <...> Tikimės, kad nauja partnerystė prisidės prie klubo gerų rezultatų“, – džiaugėsi „Wolves Twinsbet“ prezidentas Rimantas Kaukėnas.
Tiesa, R. Kaukėnas negalėjo atsakyti į klausimą, kokį dalį komandos biudžeto sudarys naujojo generalinio remėjo finansinė parama.
„Tikimės, kad įmonei seksis gerai ir tų draudimų nebus greitu laiku. Žinant situaciją Lietuvos krepšinyje ji yra tokia, kad praktiškai kiekviena komanda yra remiama lažybų bendrovės. Ne paslaptis, kad ir pats LKL yra remiamas lažybų bendrovės. Tai krepšiniui tai būtų didelis smūgis, ta prasme, kad nukentėtų labai stipriai, nes dažnu atveju komanda yra remiama arba lažybų bendrovių arba savivaldybių. Tai yra didžiulė biudžeto dalis. Tai mes tikikmes, kad mūsų biudžetas augs ateityje ir tikimės, kad Nesė indėlis bus ženklus. Procentaliai negaliu spekuliuoti, nes tai būtų nerimta“, – dėl lošimų reklamos draudimo reikalingumo abejonių turėjo R. Kaukėnas.
Prie „Twinsbet“ partnerių taip pat prisijungia „Wolves“ ambasadoriai – broliai Kšyštofas ir Darjušas Lavrinovičiai, kurie A. Paulikui įteikė simbolinius klubo marškinėlius su naujuoju komandos pavadinimu.
Naujam elektroniniam produktui bendrovė svarstė įvairius pavadinimus, įskaitant „Nesę“ ar „Pramogų banką“, bet kartu su rinkodaros partneriais galiausiai buvo pasirinktas „Twinsbet“ pavadinimas. Lietuvoje jis gali būti siejamas su produkto ambasadoriais, dvyniais Lavrinovičiais.
Lošimo reklamos draudimo įstatymo „Nesė“ nesibaimina
Nuo atidarymo 2004 m. arena vadinosi „Siemens“ vardu, bet pavadinimą į „Avia Solutions Group“ pakeitė prieš pustrečių metų, kai ją įsigijo Gediminas Žiemelis.
R. Paulikas teigė, kad jo valdoma „Nesės“ grupė neturi jokių sąsąjų su G. Žiemelio verslais.
„Nėra jokių sąsajų“, – sakė naujasis klubo generalinis remėjas.
„Nesė“ vadovas pat teigė nesibaiminantis dėl galimo lažybų reklamos draudimo bei teigė, kad „esant pasikeitimams, prisitaikys“.
Pasak A. Pauliko, pernai tapęs vieninteliu bendrovės akcininku jis nutarė stiprinti efektyvesnį ir daug didesnių augimo perspektyvų turintį nuotolinių azartinių lošimų segmentą.
„Mūsų žingsnis į nuotolinių azartinių lošimų segmentą sukurs tvirtesnį pagrindą pergalėms Vilniaus arenoje ir už jos ribų. Nors veiklą pradedame su „Wolves“ organizacija, neapsiribosime tik ja. Tikimės bendradarbiauti ir su kitomis profesionalaus ar mėgėjiško sporto organizacijomis, skatinančiomis ir įkvepiančiomis aktyvų gyvenimo būdą“, – sakė A. Paulikas.
Tikisi ir savivaldybės paramos
„Wolves-Twinsbet“ vadovai taip pat pasisakė ir apie Vilniaus savivaldybės paramą, kurios jie tikisi sulaukti netolimoje ateityje.
„Mes norėtume, kad sostinės valdžia prisidėtų, nes reprezentuojame sostinę ir tai darome gerai. 9 rungtynes žaidėme Europos taurėje namie, sukviečiame daug žiūrovų. Būtume laimingi, jeigu bent jau kažkaip prisidėtų. Užmezgėme dialogą ir dirbsime toliau“, – svarstė R. Kaukėnas.
R. Kaukėnas taip pat atskleidė, ko tikisi iš komandos LKL pirmenybių finiše bei apgailestavo dėl aplinkybių, kurios neleido klubui geriau pasirodyti šiame sezone KMT taurėje ir Europos taurėje.
„KMT mes žaidėme su „Žalgiriu“ ir vienas susitikimas baigėsi lygiosiomis, taip kad teigiamas buvo rezultatas (juokiasi). Mūsų galimybės buvo ribotos patekti į finalinį ketvertą. LKL norime būti trejetuke, nes mūsų pagrindinis tikslas yra Europos taurė ir jeigu pateksime į finalą – būtų puiku. Trečia vieta irgi būtų geras rezultatas“, – sakė R. Kaukėnas.
Klubo vadovai taip pat neslėpė, kad pagridinis klubo tikslas bus kitame sezone pratęsti kovas Europos taurės turnyre, o sutrukdyti tam galėtų prastas pasirodymas LKL čempionate.
„Tikimės, kad komandos rezultatai bus atitinkami ir norime dalyvauti Europos taurėje. Daug dirbame tame linkme, statome treniruočių bazę, kas yra labai svarbu. Gerinsime mūsų visą darbą, kad Europos taurės organizacijai tiktų mūsų renginių kokybė ir ji pagerėtų. Sunkiai dirbame, kad prisikviestume sirgalius bei kurtume bendruomenę. Dar turime daug ką nuveikti. Pasiraitosime rankoves ir pirmyn“, – pridėjo R. Kaukėnas.