Grupės pajamos per šešis mėnesius siekė 223 mln. eurų ir buvo 7 proc. didesnės nei pirmąjį 2017 metų pusmetį (208 mln. eurų), pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.
„Pradėti įgyvendinti strateginiai pokyčiai leido pasiekti įspūdingą efektą. 2017-ieji buvo lūžio metai, kai nuostolius keitė pelnas, o 2018-ieji – tvaraus augimo metai. Šiuo metu įgyvendiname veiklų išgryninimo programą, kuri yra dalis ilgalaikės veiklos strategijos“, – pranešime sakė „Lietuvos geležinkelių" generalinis direktorius Mantas Bartuška.
„Lietuvos geležinkelių“ grupės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) šiemet išaugo 43 proc. iki 85 mln. eurų, EBITDA marža padidėjo nuo 28,5 proc. iki 37,9 procento.
Grupės nuosavo kapitalo grąžos rodiklis (ROE), parodantis įmonės kapitalo efektyvumą, išaugo beveik dukart – nuo 2,4 proc. iki 4 procentų.
„Lietuvos geležinkeliai“ pirmąjį pusmetį pervežė 27 mln. tonų krovinių, – 11 proc. daugiau nei pernai sausį–birželį, bendrovės traukiniais važiavo 2,5 mln. keleivių, arba 5,5 proc. daugiau.
„Lietuvos geležinkeliai“ šiemet patvirtino ilgalaikę strategiją iki 2030 metų. Planuojama per šį laikotarpį keleivių skaičių padidinti nuo 4,7 mln. iki 8 mln., grupės mėtines pajamas – nuo 448 mln. eurų iki 725 mln. eurų, per metus pervežamų krovinių apimtis – nuo 53 mln. iki 70 mln. tonų.
Iki 2030 metų grupė planuoja investuoti apie 7 mlrd. eurų, didžioji dalis jų bus nukreipta į infrastruktūros modernizavimą bei plėtrą.