Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Reik zet ka perki.pasiklaust pazystamu ar draugu apie preke ir tik poto pirkt o nedejuot nusipirkus nesikonsultavus ir nesurinkus info apie preke ir dar uzsimane kad butu surinta uzsisakyk paslauga ir surinks.paaugliai protingesni nusiperka prekes visos kokybiskos ir nieko nereikia grazint nes susirenka info
@Gnus
O jūs tikriausiai VARLES atstovas prekę galima grąžinti per 14 dienų tai galioja visiems prekiautojams
Visi komentuojantys, pasisako iš pirkėjo pozicijos, o aš pasakysiu iš pardavėjo pozicijos. Dirbu daug metų prekyboje ir galiu patvirtinti - dauguma pirkėjų galėtų ir patylėti. Pirkdami ar internetu, ar fizinėje parduotuvėje suprantat, kad ne visada namo parnešta prekė gali atitikti jūsų lūkesčius. Gali netikti dydis, spalva, ar nesiderinti su jūsų kitais daiktais, rūbais ar interjeru, gali netikti dalis pirktam agregatui. Todėl, gerb. pirkėjai pasistenkit pasitikslinti ar bus galima grąžinti prekę, jei ją pabandysit, sumontuosit ir t.t. Perkant internetinėje parduotuvėje, perskaitykit pirkimo-grąžinimo taisykles. Pasidomėkit apie prekę - internete gausu atsiliepimų. Ir tik tada pirkite ir nedraskykite akių pardavėjui, jei nesugebėjot išsaugoti prekės prekinės išvaizdos - juk patys tokios jau nenorėsit pirkti. Aš dažnai susiduriu su netikusių-nepatikusių prekių grąžinimu ir galiu pasakyti, kad dauguma pirkėjų net nebando gražiai atidaryti pakuotės, netinkamą dalį bando įkišti ten, kur ji visai netinka ir po to šaukia, man ne tokią davė. Taip kad gerbkite pardavėją ir tada jis gerbs jus - juk nenorit nusipirkti nevalytu užpakaliu matuotų apatinių kelnaičių...
@Lina
daug pirkęs internetinėje erdvėje-kol kas-ačiū!Bet iš kitos pozicijos ir parduotuvių atstovų savų pasiteisinimų-nors griūk iš koto.Tokias taisykles susikuria pačių parduotuvių atstovai,nes LT įstatymai prieš pačius klientus.Reiškia,nupirkai prekę neišpakavęs,palaikai namuose kelias dienas,o tada toje pačioje dėžėje neišpakavusią prekę grąžini,nors visiškai nežinai,kos toje dėžėje.Tada visas pretenzijas priimsime.Pagal prekybininkų taisykles taip turi būti?Tik LT pirkėjas turi dar sumokėti prekybininkui už brokuotą prekę.Einame link(su savo civilizacija) link debilizmo.Tai kad su tokiais protais iki EU nedakeliausime.
Topo centre dar bkogesnė situacija. Absoliučiai jokio bendravimo su klientu, jeigu prekė pasitaikė brokuota. Rekomenduočiau nepirkti Topo centre. Jei su preke bus problema. Tai liksite be jokios pagalbos ir be jokio bendravimo.
Varle.lt ir kiti panašūs verslinykai taip ir naudojasi įstatymų spragomis... pats nukentėjau nuo šios šaraškino kontoros...
Fui, net komentaro nepraleido
Na, įdomu. Kaip įsitikinti dėl prekės tinkamumo, jei nepabandai.? Varlė ir lieka varle
@Oi
Ne varlė, o rupūžė neraliuota...
Vyras prie stalo valgo pyraga,ir žmonai sako...koks skanus piragas...žmona jam atsako...pati pirkau.
Vyras prie stalo valgo pyraga,ir žmonai sako...koks skanus piragas...žmona jam atsako...pati pirkau.
Su "Varlė" ir "Skynet" nesusidedu ir kitiems nepatariu.
Varle geriau neliesti ir nieko nepirkti,
Taip
REKLAMA
REKLAMA
Atsisakė priimti prekę atgal – kalta liko pirkėja