1923 metų, balandžio 15-ą dieną, pirmasis „Quadrifoglio“ šeimos narys startavo tarptautinėse „Targa Florio“ automobilių sporto varžybose, kuriose savo drąsą demonstravo šimtai lenktynininkų iš viso pasaulio.
Gamintojui nusprendus išbandyti savo jėgas „Targa Florio“ varžybose bei sukūrus pirmąjį „Quadrifoglio“ šeimos narys, „Alfa Romeo“ paklojo tvirtus pamatus naujai automobilių erai, kurioje netrūko fenomenalių pasiekimų ir įspūdingų inžinerinių sumanymų. Ir su atnaujintais „Alfa Romeo Giulia“ ir „Stelvio“ modeliais, gamintojas siekia pratęsti sėkmingų, bekompromisį vairavimo malonumą siūlančių automobilių tradiciją.
Pristatydami atnaujintą „Quadrifoglio“ modelių gamą, „Alfa Romeo“ iškart atskleidė, jog iš pradžių ištikimiausiems bendrovės gerbėjams bus siūlomos ribotos laidos „Alfa Romeo Stelvio“ ir „Giulia Quadrifoglio 100° Anniversario“ modelių versijos.
Kaip pavadinimas sufleruoja, „Alfa Romeo“ planuoja pagaminti tik 100 ribotos laidos versijų vienetų, kurios, iš pirmo žvilgsnio, neatrodo lyg turėtų išskirtinių savybių, dėl kurių reikėtų vieną iš šių dviejų modelių įsigyti dabar. Vis dėlto, keletą įmantrybių „Giulia“ ir „Stelvio“ turi.
Akivaizdžiausi pasikeitimai, be abejonės, slypi priekinė automobilio dalyje. Ten – pigesnėse versijose matyti naujo dizaino priekiniai žibintai, kuriuose slypi LED matricos technologija bei daugelyje kitų automobilių siūloma dinaminių posūkių funkcija.
Gamintojas šiuos modelius taip pat aprūpino auksinės spalvos stabdžių apkabomis, „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliams suteikė skirtingų stilių ratlankius. O štai radiatoriaus grotelių ir šoninių veidrodėlių apdaila buvo pagaminta iš anglies pluošto.
Didžiausias pasikeitimas automobilių salone – skaitmeninis prietaisų skydelis. Kaip ir kituose „Alfa Romeo“ modeliuose, jį galima konfigūruoti pagal savo poreikius, tačiau „Quadrifoglio“ versijos gauna papildomą „Race“ važiavimo režimui skirtą grafinę sąsają.
„Alfa Romeo“ norėdama suteikti šiems modeliams daugiau išskirtinumo ir unikalumo, saloną papuošė smulkiais, bet šauniais akcentais: auksinės spalvos siūlėmis, „Alcantara“ odos apmušalais ir interjero apdailos elementais, pagamintais iš anglies pluošto.
„Alfa Romeo“ taip pat nepraleido progos atlikti keletą pakeitimų variklio skyriuje. Gamintojas teigia, jog dabar 6 cilindrų variklis išvystys 520 arklio galių, arba 10 arklio galių daugiau negu standartinis modelis. Tikėtina, jog gamintojas pakoregavo ir sukimo momento kreivę, tačiau šių duomenų gamintojas neskelbia.
Vis dėlto, „Alfa Romeo“ taip pat pabrėžia, jog nuostabų garsą skleidžiantis variklis toliau bus poruojamas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, o maksimalų sukibimą su kelio danga užtikrins mechaninis riboto praslydimo diferencialas.