Daugelis pastebėsite, jog atnaujinta 5-oji ir 6-oji serija atsisakė agresyvių, aštrių formų priekinių žibintų, o juos pakeitė labiau nušlifuoto dizaino elementai, kurie atspindi naują BMW dizaino kryptį.
Abiejų modelių interjeruose pokyčių išvysite gerokai mažiau. Nepaisant multimedijos sistemos, kuri naudoja naujausią „iDrive 7“ programinę įrangą, nuotoliniu būdu atliekamų programinės įrangos atnaujinimų ir galimybės nemokamai naudotis „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ sąsajomis, 5-os ir 6-os serijos BMW modelių vidus išliko praktiškai nepasikeitęs.
Verta paminėti, jog 6 serijos modeliai nuo šiol jau standartinėje įrangoje turės 12,3 colių skersmens multimedijos ekraną bei ne ką mažesnį skaitmeninį prietaisų skydelį. Tuo tarpu 5 serijos modelių šeima už 12,3 colių multimedijos ekraną turės sumokėti papildomai.
Variklių gamoje – elektrifikuotos naujovės. Nuo šiol visi keturių ir šešių cilindrų varikliai turės 48 voltų įtampos elektrinį starterį-generatorių, kuris gali suteikti papildomos galios ir, priklausomai nuo poreikio, pagreitinti visureigio įsibėgėjimą, ar sumažinti degalų sąnaudas, arba užtikrinti elektros energijos tiekimą ją naudojančioms automobilio sistemoms.
5 serijos gamoje taip pat bus pilnavertė, hibridinę pavarą turinčios versijos: „530e“ ir „545e“, kurios naudodamos tik elektros energiją galės nuriedėti maždaug 60-70 kilometrų. Tuo tarpu 6 serijos „Gran Turismo“ modelių gamos pažiba bus „640d xDrive“ – versija, turėsianti keturių varančiųjų ratų pavarą ir pajėgų dyzelinį variklį.
Kaip ir galėjote tikėtis, BMW nepamiršo automobilių entuziastų, kuriems bus siūlomos dvi, itin dinamiškos ir pajėgios 5 serijos versijos: „M550i“ ir „M5“. Sultingai atrodanti „M550i“ versija vis dar naudos 8 cilindrų, 530 arklio galių ir 750 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu atnaujintos „M5“ šeimos pristatymas įvyks šiek tiek vėliau.
Atnaujintas 5 serijos BMW Lietuvos keliuose pasirodys šių metų liepos mėnesį ir oficialios atstovybės „Krasta Auto“ salonuose kainuos nuo 52 640 Eur su PVM.