Į priekinius varančiuosius „i30 N“ ratus per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę bus perduodama 250 AG. Tačiau pirkėjai galės užsisakyti papildomą „Performance“ paketą, kuris variklio galią padidins iki 275 AG ir 353 Nm. Iki 100 km/val. sportinis „Hyundai“ hečbekas pagreitės per 6,1 sekundės, o spidometro rodyklė nustos kilti tik tik pasiekusi solidžią 250 km/val. greičio padalą.
Gerą sukibimą su kelio danga užtikrins sumanios elektronikos valdomas riboto praslydimo diferencialas, kurio agresyvumas ir veikimas priklausys nuo pasirinkto važiavimo režimo.
„Hyundai i30 N“ vairuotojams siūlys 5 skirtingus važiavimo režimus: „Eco“, „Normal“, „Sport“, „N“ bei „N Custom“. Visi jie automobilio charakterį pakeis pagal asmeninius vairuotojo poreikius.
Vilniuje, „Fakto auto“ salone išankstiniame pristatyme dalyvausiantis „i30 N“ Lietuvoje ilgai neužsibus. Šis automobilis atvyksta paminėti atnaujinto „Hyundai“ salono pristatymo šventės bei sudalyvauti 2018-ųjų Lietuvos metų automobilio rinkimuose. Gruodžio pradžioje sportiškas „i30 N“ iškeliaus atgal į Suomiją. Tačiau atnaujintą „Fakto auto“ atstovybę sportiškas „i30 N“ ir vėl papuoš kitų metų pirmoje pusėje.
Prekyba šiais modeliais šalyje startavo lapkričio 1-ąją – klientai jau gali užsisakyti karščiausius „Hyundai“ hečbekus istorijoje. Kainos prasideda nuo 24 990 eurų, o dėl patrauklios kainos ir fantastiškų teikiamų emocijų „i30 N“ debiutas savo segmente bus ne tik greitas, bet ir efektingas.
Šių metų lapkričio 3 dieną, 18 valandą Vilniuje oficialioje „Hyundai“ markės automobilių atstovybėje „Fakto auto“ laukiama dvigubos šventės.
Prieš 7 metus, 2010-ųjų lapkričio 1-ąją „Hyundai“ automobilių prekybos veiklą pradėjęs atstovas atvers duris į atnaujintą saloną. Tai pats moderniausias „Hyundai“ automobilių prekybos centras Lietuvoje.
Atnaujinta ne tik salono išorė, bet ir vidus. Lankytojai įvertins atnaujintą salono ir serviso laukiamojo interjerą.
7 metų atstovavimo „Hyundai“ sukaktį „Fakto Auto“ atstovybė paminės triukšmingu ypatingo modelio ir kandidato į 2018-ųjų Lietuvos metų automobilio titulą debiutu.
Lapkričio 3 dieną, 18 valandą „Fakto auto“ salone (Laisvės 3A, Vilnius) įvyks išankstinė sportinio „Hyundai i30 N“ premjera. Gamintojo gamą papildys pats karščiausias hečbekas gamintojo istorijoje.
Nuo 2014 metų „Hyundai“ dalyvauja pasaulio ralio čempionate (WRC), o sukaupta brangi patirtis kone reikliausioje automobilių sporto šakoje padėjo korėjiečiams suprojektuoti bene patį smagiausią karštųjų hečbekų klasės atstovą – „i30 N“.
Raidė „N“ automobilio pavadinime simbolizuoja vingio formos posūkį – būtent vingiuotuose keliuose buvo brandinamas sportiškas šio hečbeko charakteris. Automobilio dinamines charakteristikas gamintojas tobulino „Niurburgringo“ trasoje ir sportiniu režimu su kiekvienu prototipu įveikė iki 180 tūkst. kilometrų.
Šių metų lapkričio 3 dieną, 18 valandą Vilniuje oficialioje „Hyundai“ markės automobilių atstovybėje „Fakto auto“ laukiama dvigubos šventės.
Prieš 7 metus, 2010-ųjų lapkričio 1-ąją „Hyundai“ automobilių prekybos veiklą pradėjęs atstovas atvers duris į atnaujintą saloną. Tai pats moderniausias „Hyundai“ automobilių prekybos centras Lietuvoje.
Atnaujinta ne tik salono išorė, bet ir vidus. Lankytojai įvertins atnaujintą salono ir serviso laukiamojo interjerą.
7 metų atstovavimo „Hyundai“ sukaktį „Fakto Auto“ atstovybė paminės triukšmingu ypatingo modelio ir kandidato į 2018-ųjų Lietuvos metų automobilio titulą debiutu.
Lapkričio 3 dieną, 18 valandą „Fakto auto“ salone (Laisvės 3A, Vilnius) įvyks išankstinė sportinio „Hyundai i30 N“ premjera. Gamintojo gamą papildys pats karščiausias hečbekas gamintojo istorijoje.
Nuo 2014 metų „Hyundai“ dalyvauja pasaulio ralio čempionate (WRC), o sukaupta brangi patirtis kone reikliausioje automobilių sporto šakoje padėjo korėjiečiams suprojektuoti bene patį smagiausią karštųjų hečbekų klasės atstovą – „i30 N“.
Raidė „N“ automobilio pavadinime simbolizuoja vingio formos posūkį – būtent vingiuotuose keliuose buvo brandinamas sportiškas šio hečbeko charakteris. Automobilio dinamines charakteristikas gamintojas tobulino „Niurburgringo“ trasoje ir sportiniu režimu su kiekvienu prototipu įveikė iki 180 tūkst. kilometrų.