Remiantis „Arkos“ dizaino koncepcija yra atnaujintas ir Vilniaus salonas. Pastarajame bus eksponuojama dešimt automobilių: 5 „Jaguar“ prekės ženklo automobiliai po viena arka, salono kairėje ir 5 „Land Rover“ – po kita arka, salono dešinėje. Pačiame salono centre, dviejų prekės ženklų susijungimo taške – klientų aptarnavimo zona. Salono fasade išsiskiriančios dvi arkos tarsi dar kartą primena bei atkartoja dizaino koncepcijos pavadinimą. Dažytos autentiškomis „Jaguar Land Rover“ spalvomis – šviesiai pilka ir šampano sidabro – jos iš tolo kviečia užsukti į jaukią pastogę.
Rekonstruojant senąjį pastatą buvo laikomasi griežtų „Jaguar Land Rover“ reikalavimų. Siekiant sukurti ir išlaikyti rafinuotą stilių bei prabangą, kiekviena, net mažiausia detalė – nuo interjero spalvų, apšvietimo iki apdailos medžiagų bei akmenėlių šalia įėjimo į saloną – kruopščiai apgalvota. Kad būtų išgauta kuo autentiškesnė patirtis, apdailoje panaudotos tik aukščiausios kokybės, natūralios medžiagos – vyrauja šviesios, grynos, jaukios spalvos. Odiniai baldai taip pat pagaminti pagal specialų „Jaguar Land Rover“ užsakymą.
Po „Jaguar Land Rover“ Vilniaus salono rekonstrukcijos, britų automobilių gamintojo prekės ženklams skirta zona padidėjo maždaug du kartus. Atsirado dvi klientų laukimo zonos, automobilių aksesuarų parduotuvėlė. Prie pastato buvo įrengta nauja automobilių stovėjimo aikštelė. Rekonstrukcijos projektą įvertino ir patvirtino „Jaguar Land Rover“ specialistai.
Neeilinio įvykio proga į atnaujintą „Jaguar Land Rover“ saloną trumpam užsuko ypatingas svečias – „Jaguar XE SV Project 8“ - specialios „Jaguar“ divizijos - „Special Vehicle Operations“ kūrinys, kuris turi labai kilnią ir automanišką misiją - kurti ribotos laidos, triukšmingus, susiraukusiems kaimynams nepatinkančius automobilius.
Priešais Jus - kompaktiškas sedanas, kurio ratus suka 5,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis motoras, pajėgiantis išvystyti 600 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentą Be to, automobilis buvo aprūpintas specialiai šiam modeliui pagaminta išmetimo sistema, specialiai šiam modeliui pritaikyta keturių varančiųjų ratų sistema ir automobilių sporte matytus aerodinaminius elementus.
Šių ir kitų modifikacijų rezultatas - nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgės vos per 3,4 sekundės ir pasieks net 320 km/val. maksimalų greitį.
„SVO“ divizijos specialistai teigia, jog naujoji modifikacija bus ne tik labai greita tiesiojoje, bet ir pasižymės puikiomis valdymo savybėmis posūkiuose. Prie automobilio stabilumo posūkiuose prisidėjo iš anglies pluošto pagamintas priekinis buferis, variklio dangtis, kaltiniai 20 colių ratlankiai, reguliuojamas priekinis spliteris, absoliučiai lygus dugnas ir pasvyrimo kampą sugebantis pakeisti galinis spoileris, esantis ant bagažinės dangčio.
Šių automobilių iš viso bus pagaminta tik 300 vienetų, Baltijos šalims skirta kvota – 3 „Project 8“. Ir visi jie jau yra užsakyti.