Automobilių rinkoje Expert užėmė unikalią poziciją, nes tik 1,9 m aukščio kėbulas leidžia naudotis požeminėmis ir daugiaaukštėmis stovėjimo aikštelėmis. Kalbant apie variklius, dabar prieinami naujausios kartos Euro6 BlueHDi dyzeliniai varikliai, kurių galia svyruoja nuo 95 AG iki 180 AG. Pats ekonomiškiausias variklis 100-ui km vidutiniškai sunaudoja 5,1 l degalų, CO2 emisijų lygis 1-am km – 133 g. Expert versijų yra su rankine arba tarp lengvųjų automobilių gerai žinoma EAT6 automatine pavarų dėže, kuri komerciniam automobiliui suteikia lengvojo automobilio komforto. Naujasis Expert modelis neteko net 150 kg savo pirmtako svorio.
Su naujuoju Peugeot Expert furgonu į rinką įžengė iki šiol neregėti atnaujinimai – automatiniu būdu atidaromos stumdomos šoninės durys, kurios veikia jutiklio pagalba ir modulinė nulenkiama keleivio sėdynė Moduwork, kad krovinių skyrių būtų galima panaudoti ilgiems daiktams vežti. Pagalvota ir apie pirmos klasės saugumo ir komforto įrangą: kelio ženklų atpažinimo sistema, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, nukrypimo nuo važiuojamosios juostos įspėjimo sistema, naujos kartos automatinė stabdymo sistema Active Safety Break, automatiniai tolimųjų šviesų žibintai, head-up display ir 7" multimedijos ekranas, kuris yra suderinamas su išmaniojo telefono Apple CarPlay ir Mirrorlink sistema. Expert furgone įdiegta ir nauja 180º parkavimo sistema, kuri modernia galinio vaizdo kamera ir parkavimo jutikliais palengvina automobilio pastatymą stovėjimo aikštelėje. Intensyviomis eismo sąlygomis iš vienos juostos į kitą persirikiuoti padės nematomo kampo stebėjimo sistema.
Peugeot Expert gali traukti iki 2,5 tonų svorio priekabą. Pagal specialų užsakymą galima įsigyti keturių ratų pavaros versiją.
Baltijos šalyse Peugeot Expert furgono versija bus prieinama 2016 m. vasarą.